*kalktığımda saat 9 du ben işe 11 de giderdim evet geç gidiyorum sonuçta müdürüm napcam ceo değilim ki anca bi evrak dolduram tek yaptığım beni çağırdıklarında hemen orda olmam ve toplantılara katılmam açıkcası işime geliyordu.
" La yoon makarna sipariş ettim geliyo"
" Bu evde niye hiç yemek yok amk "
"Yumurta yemek istiyon var ama sen sarısını sevmıyon laf ediyon, gerisini düzmedim ayrıca sağane"
" Öf tamam be"
* saat 10 civarı olunca biri kapıyı tıklattı jhope gidip açtı sonradan beni çağırdı." Yoongi gel biri seni çağırıyor "
"Kim? "
" Sormada gel "
* koltuktan kalktım kapıya doğru gittim, açıkcası beklemediğim biriydi, affedemeyip ayrıca kıyamadığım biri.." Niye geldin? "
" Hyung iyi misin? Ben özür dilerim gerçekten şuana kadar hatırlamıyordum, ben psikiyatri ye gidiyordum uzun zamandır sonra birden hatırladım.. Ben özür dilerim demeliydim ama üzülürsün diye diyemedim, ben.. "
" Tamam, gerek yok anlatmana"
" Nasıl yok, beni affetmedin biliyorum, kendimi açıklamam lazım onu da biliyorum"
"Olayı biliyorum, senin hatırlamak için psikiyatriye gittiğini de biliyorum, o gün ne kadar incindiğini de biliyorum, iyiki hatırlamadın gerizekalı iyiki o gün kafanı taşa çarptın da hatırlamadın."
" Hyung, özür dilerim-"
" Bişey demene gerek yok özür dilemene de o gün annemi kaybetmiş olsam bile seni kaybedicem diye ne kadar üzüldüm biliyor musun he?seni de kaybederim diye,hiç birşeyim kalmaz diye.."* affedemeden çoktan affettim galiba içimde, ilk baştan affedemeden affettim..
" Affettim ,gerizekalı affettim işte sus artık, daha da fazla hatırlamak yada başka birşeyi istemiyorum.. "
* birden çekip sarıldım, nasıl affetmezdim ki bu salağı, o da hatırlamayarak ,demeye çalışarak acı çekti.. Nasıl affetmezdim ki"
" Nasıl affetmiyim seni? Ben sadece karşına çıkmaya korktum acaba çok mu burnun kanadı, acaba kırıldı mı? Artık beni abisi olarak kabul eder miyd-"
*Birden beni ittirip konuşmaya başladı.
" Nasıl etmiyim hyung mal mısın acaba? Birde bana diyorsun asıl sensin mal ,suçlu olan benim. Bana kıyamadığın için ne kadar düşündüm haberin varmı vurarken bile düşündün hafif vurdun, benim zaten bünyem kötü oyüzden hemen burnum kanadı, neyse herşeyi bırakıp sadece eve döner misin? Artık evde annemle tek kaldık annem seni soruyor.. "
" Kendime ev aldım artık orda yaşıyıcam ama yakın gelir giderim"
" Ne ara aldın ,neresi, ne kadar büyük"
" Yine çok fazla sorulara maruz kalıcam demek"
" Bu alışkanlığımı biliyorsun,çok soru sorarım"
"Biliyorum, ayrıca evimi göstericem zaten"
"Tamam, artık barıştık yani? Dimi? "
" Hiç küsmedik,sadece zaman lazımdı, ayrıca kapının önünde kaldın gel içeri"* içeri geldi kapıyı kapattık derken olayları tamamen konuştuk zaten bu salak yüzünden aklıma gelip duruyordu.. İyi oldu..
" He bu arada hyung ben taehyung diye biri ile çıkıyorum tabi bilmiyorsun, bayadır konuşmuyoruz çünkü-"
" Bir dakika ne??nasıl? Taehyung? Lan.senle mi çıkıyordu o şerefsiz bende diyorum bu anca bi kimle buluşuyor vay köpek"
" Taehyung u tanıyor musun"
" Arkadaşım o şirketten"
" Abim diye senden bahsettim, belki ondan dememiştir, arkadaşsınız ya"
" Biliyorum zaten bende diyorum kim bu? Demek sensin. Neyse anlat bari nasıl tanıştınız? "
" Şimdi şöyle.. "
ÖBÜR BÖLÜMDE TAEKOOK TANIŞMA ANINI ANLATCAM HADİ BAYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perspective | yoonmin
Historia CortaJK:birden neden böyle olduk bilmiyorum en yakınım, abim dediğim yoongi hyung ile sadece bir yanlış anlaşılma yüzünden neden bu hale geldik hiç bilmiyorum.. (Bazen olaylar sadece bakış açısına göre değişebilir..)