Iza deschise ochii. Părea sa nu recunoască camera,apoi își aduse aminte ca se afla în noua ei casa. Adrian încă dormea. O mână a bărbatului zăcea pe abdomenul ei.
Încercă sa se strecoare din pat,însă el simți cu Iza se foieste și deschise ochii.
-Bună dimineața iubito! Ești minunata astăzi!
-Bună dimineața. As vrea sa merg pana la baie.
-Bine. Te rog sa fi gata în maxim o ora,pentru ca trebuie sa ajungem la ginecolog. Apoi trebuie sa înveți și pe seara mergem la sala împreună.
-Bine. O sa fiu gata la timp.
Nu dură decât 20 de minute, iar Iza își făcu apariția. Purta tot o rochie ,însă de data aceasta albastra.
-Arăți minunat iubito. Merg și eu pana la baie,apoi ma îmbrac și plecam.
După ce și bărbatul a fost gata,au pornit spre mașina ce era parcata în fata porții.-Vrei sa luam micul dejun în oraș? Avem timp.
-Da e in regula.
Iza nu se putea gândi decât la ceea ce urma. Ii era teama de vizita la ginecolog. Auzise povești terifiante.
Au fost și au mâncat la același restaurant la care mancaseră cu 2 zile în urma. Aceleași priviri curioase li se adresau,însă Iza a preferat sa rămână indiferenta. Au discutat despre programul de învățat, despre programul pe care îl va avea la sala,în sfârșit se simțea acceptabil în compania lui. În drum spre clinica, Adrian spuse:
-Cred ca ai emoții. Și eu am. Nu îmi plac medicii ăștia ginecologi deloc. De când mama lui Alexandru a fost omorâtă de un astfel de medic,am pica pe toți.
-A fost omorâtă?-Mhm. Nu au intervenit la timp și corect. Mai multe nu îți pot spune fiindcă nici nu ma pricep și nici nu vreau sa îmi mai amintesc.
Iza nu a îndrăznit sa pună mai multe întrebări,doar privea la bărbatul de lângă ea.
Ajunși la clinica, au fost întâmpinați de o doamna asistenta ce le zâmbea cald. Adrian a fost rugat sa rămână pe hol,în timp ce Iza a intrat în cabinetul doamnei doctor. A fost întâmpinată cu caldura, au discutat,i s-a efectuat un control general ,iar doamna doctor a dorit sa îi efectueze și o ecografie transvaginala.
După ecografie ,Iza a observat ca femeia nu mai era la fel de zambitoare. Părea mai degrabă ingrijorata de ceva.
-Iza tu îți dorești copii?
-Da ,însă nu acum,răspunse fata .-E de înțeles. Întrebam pe viitor.
-Da,pe viitor ,da.
-Draga mea din păcate nu cred ca o sa reușești sa obti o sarcina pe cale naturala.
Cabinetul i se paru din ce în ce mai mic Izei,simțea ca se sufoca. Nu înțelegea ce era greșit la ea. Nu se simțise niciodată rău cu excepția durerilor menstruale ,care de cele mai multe ori erau atroce.
-Nu te speria. Când veți fi pregatiti sa deviniti parinti,efectuam analize suplimentare și vom lua decizia corecta pentru a obține o sarcina sanatoasa. Îl voi chema și pe Adrian sa discut cu el. Te deranjează dacă îi spun și lui?
Doamna doctor îl cunoștea foarte bine pe Adrian. Relația dintre ei fiind una de prietenie de mulți ani. Femeia știa despre Iza de la bărbat,îl auzise vorbind despre ea cu 2 ani în urmă pentru prima dată,iar de atunci de fiecare data când aveau ocazia sa se întâlnească îi povestea despre fata de care se îndrăgostise.
De aceea ,pentru doamna doctor Daniela N ,nu fusese o surpriză atunci când Adrian o sunase cu o seara în urmă spunandu-i că urma să vină alături de Iza pentru un control general în vederea prescrierii unor medicamente anticoncepționale.
-Nu. E în regula,spuse Iza ușor timid.
Bărbatul își făcu apariția în cabinet. Părea ca nu se simte tocmai în largul sau.
Femeia îi explică bărbatului de ce a fost chemat și îl asigura ca toate au o rezolvare.
Bărbatul devenise dintr-o data palid ,părea ca nu se simte bine.
-Am înțeles ceea ce îmi spuneți. Dar sunteți sigura ca vom avea șansa la o sarcina totuși?
-Da. Cu greu,dar da. Atunci când va hotarati sa încercați, vom face un set de analize suplimentare. Totusi vom încerca și pe cale naturala timp de 6 luni,dacă nu avem un rezultat vom găsi o rezolvare cât mai buna. În rest Iza este bine,pare doar puțin prea slaba,însă mă bazez pe tine ca vei avea grija de ea. În legătură cu anticoncepționalele, nu îi voi prescrie nimic. Nu doresc să îi înrăutățesc mai mult situația din punct de vedere hormonal.
-Păi și eu ce fac? Adică înțelegeți la ce mă refer...
-Da,înțeleg. Vom folosi alte mijloace de protecție. Cred ca îți dai seama singur despre ce vorbesc.
Bărbatul doar aproba din cap și o lua pe Iza de mana. Iza a apucat sa își ia rămas bun în fuga de la doamna doctor,însă bărbatul nici măcar nu a privit înapoi.
Tot drumul spre casa,acesta nu a scos un cuvânt. Iza se simțea îngrozitor. Era vina ei...ea era defecta. Dacă nu ii va putea oferi un copil,oare o va părăsi?
CITEȘTI
Povestea Tatălui
RomancePovestea Tatălui, o poveste ce își dorește să arate că iubirea este mai presus de vârstă, statut social sau economic. Adrian ,un bărbat cu o privire de oțel. Tatăl celui mai bun prieten al ei. Crescuse în ochii lui...și totuși vine un moment când î...