Capitolul 8: Te iubesc

11 2 0
                                    


Primele raze de soare deja erau pe cer când Iza deschise ochii. Îi simțea umflați. Încercând să își schimbe poziția în care era,simți cum durerea dintre picioare o străbătu și se crispă. Adrian simți imediat și deschise ochii uitandu-se la iubita lui cu un zâmbet larg pe fata. 
-Bună dimineața iubito. În dimineața asta strălucești! Cum te simți?
-Bună dimineața iubitule ! Îți mulțumesc! Mă simt bine,însă simt un disconfort între picioare și de fiecare data când încerc sa ma mișc,ma cam doare. 
-O sa treacă în câteva zile micuto.  Crezi ca poți sa cobori la micul dejun sau vrei sa ti-l pregătesc eu sa îl aduc aici?
-Mai bine aici. Îmi e rușine sa dau ochii cu părinții tăi și mai ales cu Alexandru. Dacă m-au auzit  azi noapte,ce ne facem?
-Nu ne facem nimic. Nu e ca și cum nu știau ca se va întâmpla odată și odată. Însă ce nu știu ei,e ca tu ești cea mai curajoasa femeie pe care am intalnit-o. 
Obrajii izei se înrosira. Fata era emoționată...
-Ramai aici. Vin imediat. 
Bărbatul își trase în graba o pereche de pantaloni scurți pe el și ieși din camera grăbit,lasand-o pe Iza în pat. 
Când a intrat în bucătărie, Adrian a dat nas în nas cu Alexandru care fuma o țigară vizibil iritat. 

-Stinge țigară. Ști bine ca nu ai voie sa fumezi în casa mai ales în bucătărie,spuse bărbatul.
-Pe naiba. Ce ai făcut?
-Nimic. Mai bine spune-mi tu pe unde umbli și de ce nu te apuci de învățat?
-Cumetre nu schimba subiectul. 
-Nu schimb subiectul Alexandru. 
-Ba da la naiba. Ce i-ai făcut Izei azi noapte tată?
-Nu discut cu tine. 
-Bine ,urc la ea. Iar băiatul a luat-o din loc urcând scările ce duceau în dormitor 2 câte 2. 
Când a dat buzna în dormitor,Iza s-a speriat cumplit. 
- Ma tu ești nebun? Ce ai ? De ce ai dat buzna asa?
-Ești bine? Ti-a făcut ceva? Te-a forțat?
-Alexandru te rog sa te liniștești. Sunt bine. Nimeni nu a forțat pe nimeni. A fost totul consimțit. Acum te rog,vreau sa am măcar puțină intimitate. 
Alexandru a rămas fără cuvinte. Îsi cunoștea tatăl foarte bine,iar îngrijorarea lui pentru Iza era justificata. 
-Ti-am pregătit micul dejun iubito. Fructe și o cafea proaspata,spuse Adrian intrand în dormitor cu o tava în mana. 
-Mai bine va las,zise Alexandru. Aveți grija,spuse Alexandru fixandu-și tatăl cu o privire de oțel atât de cunoscută Izei. Se vedea de la o poștă că bărbații erau tată și fiu,erau amândoi la fel de posesivi și la fel de protectivi.
Iza nu putea sa mai spună nimic. Se simțea stanjenita de situația creata. Alexandru era cel mai bun prieten al ei,dar pentru prima data de când se știau,nu putea sa vorbeasca deschis cu el și sa ii spună ce simte. Simțea nevoia sa vorbească cu cineva,asa ca spuse:

-Iubitule, astăzi pot sa ies sa ma vad cu katy?
-Nu știu ce sa zic Iza,mai bine o chemi aici sa vorbiti. Eu o sa fiu plecat astăzi oricum. Trebuie sa merg sa îmi fac antrenamentele,apoi am niște treburi de rezolvat. Nu te iau cu mine pentru ca ai nevoie sa te odihnești.
-Nu pot sa știu ce treburi,nu?
-Mai bine nu,micuto. E mai bine sa nu cunoști nici un detaliu din ceea ce fac eu. 
Fata ar fi vrut sa știe totul,nu doar frânturi auzite de la altii. Dorea sa poată discuta deschis cu ea și spera ca într-o zi el sa o și facă. 
După ce au servit un mic dejun ușor,bărbatul a plecat grăbit dar nu înainte de a o sărută pe Iza pe frunte spunandu-i cât de mult o iubește. 

Odată rămasă singura,Iza puse mana pe telefonul mobil și apela numărul aflat la favorite,numărul prietenei ei katy
-Alo,ce faci domnișoară?greu da omul de tine!
-Mhm. Fac bine,dar taie partea cu domnisoara. 
-Nu îmi spune,tipa katy în telefon. Ai facut'-o și tu în sfarsit? Fata ce tare,felicitări. Hai sa ieșim sa vorbim. Vreau sa știu fiecare detaliu. 
-Mai bine vin-o tu la mine te rog. Nu ma simt prea bine, iar Adrian nu e acasă. 
-Bine. Ramai acolo,ajung în 20 de minute. 
Asa cum a promis,Katy a venit în 20 de minute fix. Iza reușise sa coboare cu greu din pat și în loc sa aleagă ceva de îmbrăcat din dressing,alesese tricoul lui Adrian ce îi venea mai mult ca o rochiță. 
Katy dădu buzna în dormitor. Privirea ei se fixa pe patul dezordonat și pe așternuturile ce încă purtau semnele purității izei. 
Iza roșii în fata prietenei ei,iar Katy o îmbrățișa puternic spunandu-i:
-Esti bine. Hai ca nu cred ca a fost rău de tot. Doar am auzit ca știe ce face în dormitor. Sper ca a fost totul consimțit, ca nu te-a forțat nu?
-Katy zău,Adrian nu m-ar forta sa fac niciodată nimic. Totul a fost de comun acord. Chiar dacă a durut ca dracu,a fost minunat. Și te rog,nu mai îmi aduce aminte prin câte paturi a umblat Adrian.
-V-ați protejat măcar?
-Păi..Katy eu nu pot sa am o sarcină pe cale naturală din păcate. Am fost la medic ieri cu Adrian. O sa încercam sa avem un bebeluș după ce termin cu bacalaureatul.
-Wow...îmi pare rau. Nu cred ca el a primit vestea prea bine...dar o sa vezi ca o sa aveți dacă va doriți cu adevărat..
-Nu prea a primit vestea bine,dar speram sa rămân însărcinată fără să facem mari eforturi.
-Nebunilor,o sa va reușească, la ce mascul ai lângă tine, spuse Katy zâmbind făcând-o și pe Iza sa zâmbească puțin. -Spune tot,vreau sa aud tot,hai. Mi-ai distras atenția cu bebelușul și nu îmi zici cum a fost. Vreau sa știu dacă e asa cum se aude. E tare în pat,ă?
Iza i-a povestit lui Katy ,însă fara sa ii dea foarte multe detalii,spre nemulțumirea vizibila a fetei.
-Ești sigura ca asta îți dorești,întreba katy? Un copil atât de devreme...
-Da,îmi doresc sa ii ofer o familie.
-Oh,Iza tu chiar te-ai îndrăgostit. Numai ca trebuie sa ai mare grija,el tot un balaur cu 10 capete va rămâne. 
-Katy,cu mine nu e asa. Nu ma interesează cum e el când iese pe ușa casei,pentru mine contează cum e cu mine. 
Fetele au vorbit ,au discutat,au plâns una pe umărul celeilalte. Legătură lor era una speciala. Prietenia lor era una speciala. Erau ca niște surori. 
Restul zilei,fetele au petrecut-o împreună. Au mers în curte și s-au relaxat pe șezlongurile din fata piscinei,au servit masa de prânz. Alexandru li s-a alăturat și el,însă băiatul părea încă suparat. 
-Ți s-au înecat corăbiile ma?întreba katy
-Mai taci gura sparta. Tu nu ști sa taci niciodată. Măcar ști ce a făcut Iza?
-Da,ce-i cu asta?
-Katy tu ești proasta rău. Nu e bine. 
-De ce,ca zici tu? Trebuia sa o facă la un moment dat sau voiai tu sa o duci la mănăstire și nu știu eu. 
-Nu ,doamne ferește. Dar nu cu tata. Nu e omul potrivit și o știm cu toții. 

-Gata,încetați amândoi. Îl iubesc,da? Pricepeti? Îl iubesc,îl respect și am făcut exact ceea ce am simțit. 
Katy și Alexandru au rămas fără cuvinte la auzul spuselor izei. Nu credeau ca fata era atât de îndrăgostită de bărbat. 
-Acum înțeleg totul, spuse Alexandru. Lui i-ai spus?
-Nu și nici tu nu o sa ii spui. O sa o fac eu,ok?doar va rog sa nu va mai băgați. Știu ca sunteți îngrijorați în privința mea,dar va asigur ca o sa fiu foarte bine. 
Restul zilei cei 3 prieteni si-au petrecut-o tot la piscina. Alexandru ,spre amuzamentul fetelor se arunca de pe o parte a acoperisului casei,direct în piscina. Toți păreau sa se simtă bine,însă gândul izei zbura doar la Adrian. Ii era dor de bărbat. 

Odată ce seara s-a lăsat,Katy a plecat,condusa de Alexandru acasă. Cei doi înca păreau incontinuare ca nu prea se tolerează,însă Iza simțea vizibil o îmbunătățire în comportamentul lor. 
Iza a urcat în dormitor singura. Dorea sa schimbe asternuturile. 
Când aproape termina,în spatele ei își făcu apariția Adrian. O îmbrățișa puternic și o întoarse cu fata spre el spunând:
-Bună iubito! Sper ca ai avut o zi buna. Cum te mai simți?
Iza i-a sărit în brate,strangandu-l cu putere și sarutandu-l. Bărbatul o privea pe Iza surprins. 
-Hei.am lipsit doar câteva ore. Ti-a fost asa dor de mine?
-Da. Trebuie sa îți spun ceva. 
-Te ascult. 
-Mai bine i-a lua loc. 

-Iza ma sperii. Ai pățit ceva iubito?
-Nu. Doar ca trebuie sa iti spun ceva...ceva ce nu suporta amanare. Te iubesc Adrian. Știu,e devreme sa crezi ca eu simt asta dar adevărul e ca eu eram atrasă de tine de ceva timp,dar nu aveam curajul să spun ceva pentru ca te vedeam doar ca pe tatăl prietenului meu cel mai bun. Nu credeam ca tu te vei simți atras chiar de mine,de un copil...
-Poftim?mai spune odată te rog. 
-Te iubesc. 
Atunci bărbatul s-a năpustit asupra gurii ei,într-un sărut pasional. Hainele nu au mai reprezentat o bariera pentru ei ,deoarece în următorul minut acestea erau împrăștiate în jurul patului pe podea. Dintr-o dată bărbatul spuse:
-Vrei sa ma gusti, iubito?
Fata știa ce își dorea el,însă nu știa ce ar trebui sa facă. Rosind spuse:
-Nu am mai făcut asta niciodată, dacă o sa te rănesc. 
-Oh Iza într-o zi,o sa ma omori cu inocenta ta,fato. Vrei sa îți spun eu ce sa faci?
-Mhm. 
-Inchide-ti buzele în jurul vârfului. Ai grija cu dintii. Nu ma deranjează dacă e brutal,dar nu musca. Acum roteste-ti limba în jurul lui. O,da doamne asa iubito. 
Acum mai bag-o putin în gura și încearcă sa îți miști capul în sus și în jos. 
Acum suge în timp ce te miști. 
Degetele bărbatului s-au strecurat prin parul bogat al izei. Când fata a ajuns cât de departe a putut,soldurile bărbatului s-au mișcat,împingadu-i și mai mult erectia în gura izei.
-Oh scuza-ma iubito. Nu am vrut. O sa încerc sa stau nemișcat chiar dacă e foarte greu. Te descurci de minune. 

Ma simt al naibii de bine dar chiar vreau sa ejaculez. 
-Ce vrei sa fac,a șoptit fata?
-Sa ma sugi mai tare și sa ma privești cu ochii aia ai tai minunati. Dacă nu vrei sa înghiti, te îndepărtezi. 
Fata s-a îndepărtat când a simțit ca el e pe cale sa ejaculeze. Fata bărbatului s-a schimonosit de placere ,în timp ce sămânța lui se împrăștia în pat. 
-Oh,am nevoie de un dus. Hai cu mine. Nu vreau sa fac dus singur. 
Au intrat în baie ,Adrian a dat drumul apei care umplea rapid cada. A fost primul care a intrat în cadă, apoi a invitat-o și pe Iza sa i se alature. 
Apa calda ii învăluia corpul fetei. Simțea o relaxare cum nu simțite niciodată. Dintr-o dată fata spuse:

-Te-ai supărat ca nu am inghitit ști tu ce?
-nu iubito.Adevărul e ca mi-ar plăcea sa îmi dau drumul în gura ta, însă dacă tu nu îți dorești eu nu o sa ma supăr. A fost prima data ,Iza. E normal sa te simți stanjenita,sa îți fie frica. O luam ușor. Nu ma grăbesc,avem tot timpul din lume sa încercăm totul în materie de sex,pana când vom decide sa începem sa lucram pentru bebelușul nostru. 
-La asta m-am gândit și eu. Adică îmi doresc sa încerc totul cu tine. Imi dau seama ca ști foarte multe, ca ai avut multe experiente sexuale. Vreau sa învăț sa te fac fericit. 
-Iubito dar tu ma faci fericit numai când ma privești cu ochișorii tai mari și albastri, nu trebuie sa facem neapărat ceva sexual ca eu sa fiu fericit. 
-Știu,dar eu vreau sa încerc totul. În lunile ce vor urma,pana când voi termina liceul,vreau sa incercam totul. Promiți?
-Îți promit. Vom încerca totul,cu câteva exceptii spuse bărbatul râzând. 
Și chiar au încercat totul. Adrian era uimit pe zi ce trece de Iza. Se transforma în femeia pe care a visat-o dintotdeauna. Zilele treceau rapid pentru amândoi deoarece erau ocupați de dimineață până seara. 
Fata învata, își făcea antrenamentele împreună cu el,iar seara și-o petreceau întotdeauna în dormitor experimentand noi metode de placere. 

Povestea TatăluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum