7

35 0 0
                                    

Chloe was put back in the chair, fully awake now. She had woken up just as Johnny was taping Chloe's left wrist. Johnny had to wrestle with her for five minutes just to fully restrain her again.

It was still early in the morning, and Johnny still had to look through her phone. Now that he had the code, he took off the pass code so he could easily use her phone and went through her messages.

He saw two messages from Joyce and one new message from Steph and a spam full of messages and calls from Rachel.

4:49𝑨𝑴: 𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
𝒄𝒉𝒍𝒐𝒆, 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖??

𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
𝒊 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆 𝒕𝒐 𝒋𝒐𝒉𝒏𝒏𝒚 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆𝒏'𝒕 𝒉𝒐𝒎𝒆, 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒖𝒅𝒆 𝒊𝒔 𝒔𝒐 𝒃𝒂𝒅 𝒂𝒕 𝒍𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒔𝒕𝒈.

4:51𝑨𝑴: 𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
𝒄𝒉𝒍𝒐𝒆?

𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
𝒄𝒉𝒍𝒐𝒆??

𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
𝒊'𝒎 𝒔𝒐 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒓𝒏! 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒔𝒆𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒊𝒈𝒏𝒐𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆?

𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
𝒊'𝒍𝒍 𝒕𝒆𝒙𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐𝒎𝒐𝒓𝒓𝒐𝒘, 𝒊 𝒆𝒙𝒑𝒆𝒄𝒕 𝒂𝒏 𝒂𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓 𝒑𝒓𝒊𝒄𝒆

...

10:23𝑨𝑴: 𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
𝒄𝒉𝒍𝒐𝒆? 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆 𝒖𝒑 𝒃𝒚 𝒏𝒐𝒘

11:27𝑨𝑴: 𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
𝒐𝒌𝒂𝒚 𝒄𝒉𝒍𝒐𝒆, 𝒊𝒔 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏? 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒌𝒂𝒚?

𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
𝒊'𝒍𝒍 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒋𝒐𝒉𝒏𝒏𝒚'𝒔 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒊𝒇 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒕'𝒍𝒍 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒍𝒌 𝒕𝒐 𝒎𝒆.

This worried Johnny, so he immediately texted Rachel back in a rush.

11:30𝑨𝑴: 𝒄𝒉𝒍𝒐𝒆
𝒏𝒐, 𝒏𝒐, 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒂𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕! 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒊 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒉𝒂𝒅 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒖𝒏𝒑𝒂𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒅𝒐, 𝒊 𝒉𝒂𝒅 𝒎𝒚 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒏 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕. 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒕𝒊𝒓𝒆𝒅 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒐.

𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
𝒈𝒐𝒅 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓𝒆𝒅, 𝒊 𝒘𝒂𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒚 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆

𝒄𝒉𝒍𝒐𝒆
𝒏𝒐 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒉𝒂

𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
...

𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
𝒚𝒐𝒖 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒚𝒑𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒄𝒉𝒍𝒐𝒆

𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍
🤨

𝒄𝒉𝒍𝒐𝒆
𝒓𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍, 𝒏𝒐 𝒆𝒎𝒐𝒋𝒊'𝒔 𝒈𝒐𝒅𝒅𝒂𝒎𝒏𝒊𝒕

"Oh for fuck sakes!" Johnny exclaimed, almost throwing Chloe's phone in frustration.

𝑩𝒍𝒖𝒆𝒃𝒆𝒂𝒓𝒅'𝒔 𝑪𝒂𝒔𝒕𝒍𝒆 || 𝑪𝒉𝒍𝒐𝒆 𝑷𝒓𝒊𝒄𝒆 ✔︎Where stories live. Discover now