Nadszedł dzień rozmowy, na którą Harper czekała z niecierpliwością. Spotkanie z trenerką z Hiszpanii mogło otworzyć przed nią drzwi do spełnienia marzeń o profesjonalnej karierze siatkarki. Wiedziała, że była to niezwykła szansa, której nie mogła zmarnować. Jednak w sercu Harper istniała jedna niewiadoma – co zrobi, jeśli otrzyma propozycję, której nie będzie mogła połączyć ze swoim związkiem z Grace?
Rozmowa odbyła się w luksusowym hotelu, gdzie trenerka przebywała podczas swojej wizyty. Harper weszła do sali konferencyjnej z lekkim dreszczem ekscytacji, ale też pewną dozą niepewności. Na szczęście u boku miała Grace, która postanowiła jej towarzyszyć w tej ważnej chwili. Dziewczyny trzymały się za ręce, a ich więź i wzajemne wsparcie były widoczne na pierwszy rzut oka.
– Harper, cieszę się, że mogę z tobą porozmawiać – zaczęła trenerka z uśmiechem, witając je obie. – Twoja gra podczas ostatniego meczu zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Mam dla ciebie propozycję, która może zmienić twoje życie. Chciałabym, żebyś dołączyła do hiszpańskiej reprezentacji siatkówki kobiet.
Harper zamarła na chwilę, czując, jak serce bije jej szybciej. To było dokładnie to, o czym zawsze marzyła – szansa gry na najwyższym poziomie, w międzynarodowej drużynie. Jednak jej myśli natychmiast skierowały się ku Grace. Wiedziała, że nie będzie w stanie zostawić swojej ukochanej za sobą, i dlatego musiała postawić pewien warunek.
– To dla mnie ogromny zaszczyt, trenerko – powiedziała Harper, próbując uspokoić oddech. – Ale muszę być szczera. Zgadzam się pod jednym warunkiem. Grace… – spojrzała na swoją dziewczynę z czułością – …musi pojechać ze mną. Jest fizjoterapeutką i odgrywa kluczową rolę w mojej rehabilitacji oraz wsparciu emocjonalnym. Jeśli Grace mogłaby dołączyć do zespołu jako moja osobista fizjoterapeutka, wtedy mogłabym zaakceptować tę propozycję.
Trenerka z Hiszpanii wydawała się zaskoczona, ale jej twarz zdradzała zrozumienie. Widać było, że myśli nad tym, jak spełnić prośbę Harper.
– To nietypowa prośba – przyznała trenerka po chwili ciszy – ale rozumiem, jak ważne jest wsparcie i zdrowie zawodniczki, zarówno fizyczne, jak i psychiczne. Widziałam, jak razem pracujecie i jaki macie na siebie pozytywny wpływ. Skonsultuję się z zespołem, ale myślę, że moglibyśmy rozważyć włączenie Grace do sztabu jako fizjoterapeutki. Warunki musiałyby być ustalone formalnie, ale jestem otwarta na tę opcję.
Harper poczuła, jak kamień spada jej z serca. Uśmiechnęła się szeroko, czując ulgę i wdzięczność. Grace, stojąca tuż obok, ścisnęła jej dłoń, także zaskoczona, ale szczęśliwa, że trenerka wzięła pod uwagę ich wspólne życie.
– Dziękuję, naprawdę. To znaczy dla mnie więcej, niż mogłabym wyrazić słowami – powiedziała Harper z emocją w głosie.
Trenerka uśmiechnęła się, podchodząc bliżej. – Harper, widzę w tobie wielki potencjał. Ale równie ważne jest to, że z Grace u boku masz wsparcie, którego wielu zawodnikom brakuje. Jestem przekonana, że razem możecie osiągnąć wielkie rzeczy.
Po zakończeniu rozmowy, Harper i Grace wyszły z hotelu, trzymając się za ręce. Ich przyszłość, która jeszcze chwilę temu wydawała się pełna niepewności, teraz wyglądała na klarowną i pełną możliwości. Dla Harper, marzenie o profesjonalnej karierze siatkarki w Hiszpanii stawało się rzeczywistością, a co najważniejsze, miała u swojego boku osobę, która znaczyła dla niej wszystko.
Kiedy wróciły do domu, wciąż buzowały w nich emocje po tej rozmowie. Harper patrzyła na Grace z miłością i wdzięcznością, czując, że razem mogą pokonać każdą przeszkodę. Zaczęły już nawet snuć plany dotyczące przeprowadzki do Hiszpanii – kraju pełnego słońca, gdzie miały rozpocząć nowy rozdział swojego życia.
– Myślisz, że sobie poradzimy? – spytała Harper, gdy siedziały na kanapie, popijając herbatę.
Grace uśmiechnęła się, delikatnie dotykając jej dłoni. – Z tobą u boku? Na pewno. Razem damy radę wszystkiemu.
Harper odetchnęła głęboko, czując, że wszystko w końcu układa się tak, jak powinno. Nowa praca, nowa drużyna i przede wszystkim – nowy początek dla nich obu w Hiszpanii.
--------------------------------------------------------------
CZYTASZ
To nie może być przypadek
Teen FictionWciągająca historia o pasji, emocjach i skomplikowanej relacji między Harper, ambitną siatkarką, a Grace, jej charyzmatyczną nauczycielką i fizjoterapeutką. Czy ich relacja przetrwa burze emocjonalne i odkryje prawdziwą moc przyjaźni i miłości?