Change 4 - Jurujual Perempuan

651 23 1
                                    

"Kenapa cik pakai seluar jeans lelaki?" tanya gadis itu sambil mengukur pinggang bagi memilih seluar dalam pula.

"Sama, tertinggal juga," kataku sambil tergelak awkward. Jawapan tersebut sememangnya tidak logik sama sekali.

Dia kemudiannya menawarkan kepadaku seluar leggings bagi menggantikan seluar jeans lelaki yang membuatkan aku nampak begitu tidak menarik dan agak selekeh.

Setelah memilih beberapa helai seluar dalam dan leggings untukku, gadis tersebut bertanya, "cik nak terus pakai ke? Tapi kena terus bayarlah. Tak boleh nak tukar."

"Boleh juga."

"Kalau macam tu, cik tunggu dulu dekat dalam bilik persalinan. Nanti saya bawakan selepas potong label-label dekat pakaian dalam ni."

Tanpa membuang masa, aku terus menanggalkan kesemua pakaian dan seterusnya berdiri di dalam keadaan berbogel di salah sebuah bilik persalinan dengan tidak menutup pintu. Berpura-pura sedang melihat cermin biarpun sebenarnya aku telah menutup cermin tersebut dengan pakaian. Yelah, gila kalau aku tiba-tiba bertukar jadi jantan balik. Tak ke pekerja perempuan tu menjerit histeria? Nak pula tengah pakai baju dalam perempuan, dengan aku sekali boleh muntah hijau.

Tidak lama kemudian, pekerja itu pun tiba. Dia terkejut serta tersipu-sipu malu melihat aku begitu bersahaja bertelanjang bulat di hadapannya. Aku nak malu apa, kan? Bukannya aku ni perempuan dari lahir. Hahaha. Gelak jahat sekejap.

Ketika mengenakan bra, aku meminta pekerja tersebut untuk menolongku mengenakan klip di belakang. Itu sememangnya pengalaman yang tidak pernah aku hadapi sebelum ini. Gila apa lelaki sejati macam aku ni boleh tahu macam mana nak pakaikan cangkuk tu sendiri. Eh, masih boleh kira lelaki sejati lagi ke sekarang ni? Ah, lantaklah! Aku guna rupa ni untuk dapatkan kerja je, bukan nak kahwin.

"Awak cakap tadi awak pakai bra jenis push-up, kan?" gadis pekerja kedai terkejut aku tiba-tiba bertanya soalan kepadanya di dalam anggota sulit bawahku masih lagi terdedah.

Sebaik sahaja gadis itu menganggukkan kepala, aku terus meminta dan merayu untuk melihat buah dadanya tanpa bra push-up tersebut.

"Ala, tak naklah, kak...malulah..." rayu gadis tersebut sambil menunjukkan beberapa helai seluar dalam dan seterusnya meminta aku memilihnya.

"Sama-sama perempuan nak malu apa? Awak dah tengok dah pun badan saya, kan?" aku menyoalnya sambil mengenepikan tangannya yang masih lagi memegang seluar dalam yang telah dibayar tadi.

Tangannya menolak lemah ketika aku mula membukakan satu persatu butang baju uniform kerjanya. Walau bagaimana tidak sekalipun dia berkata tidak. Biarpun dia cuba menghalang kemaraan tanganku membuka butang bajunya, tetapi dia tetap tidak berjaya melawan kedua-dua tanganku daripada meneruskannya. Apa lagi ketika ini aku juga sama perempuan sepertinya, pasti hati kecilnya ada berkata, tak rugi apa pun kalau sama-sama perempuan yang raba dan tengok.

Klik!

Buah dada gadis tersebut terus sahaja terpampang di hadapan mataku sebaik sahaja aku membuka klip bra yang terletak di hadapan. Sememangnya jauh berbeza sekali rupa buah dadanya sekiranya tidak memakai bra push-up tersebut.

Kedengaran lembut sahaja suaranya berkata, "saya punya tak cantiklah, kak..."

Perlahan-lahan tanganku menyentuh buah dadanya dan berkata, "okeylah ni...kenapa jatuh? Banyak kali kena raba, eh?"

Gadis itu cuba menafikannya, "mana ada..."

Bibirku mula mencium lehernya sambil berkata, "kalau tak ada, takkanlah klip bra kat depan? Mesti nak senangkan pakwe raba, kan?"

"Heut...kakak..."

Melihat gadis yang sedang kuraba ini semakin lemah, tanganku mula menjalar masuk ke dalam seluar slack sambil memeluknya dari belakang. Kemudian tanganku meneruskan perjalanan ke seluar dalamnya. Tidak tahu sama ada dia sedar ataupun tidak, cipapnya sudah begitu basah sekali.

"Kakak...tak naklah...nanti kalau ada customer lain masuk macam mana?" soalnya risau.

"Kalau takut orang masuk, cerita cepat. Siapa yang pernah raba tetek ni," tegasku sambil meramas buah dadanya dengan kuat.

"Hmmm...boyfriend!" jawabnya terkejut dengan perbuatanku tadi.

"Boyfriend sekarang?"

"Hmm..." dia menganggukkan kepala sambil melihat tangan yang meraba buah dadanya tadi turun melonggarkan pinggang seluarnya.

"Tak naklah macam tu...ceritalah dari awal. Siapa yang mula raba awak?"

"Ala, dah tak ingatlah, kak" dia cuba memberi alasan.

"Mana boleh tak ingat...dah ramai sangatlah kalau macam tu," aku terus mendesaknya.

Setelah puas bertolak-tarik, dia akhirnya mengaku, "saya tak kenal yang mula-mula raba saya dulu. Dia raba masa dalam bas..."

Masa itu dia sedang menaiki bas untuk pulang ke rumah dari sekolah. Oleh kerana terlalu penat, dia merehatkan mata sebentar. Tetapi tidak tidur. Tahu-tahu sahaja ada yang menyangka dia sedang tertidur lena dan mula mengambil kesempatan dengan menyenggol buah dadanya untuk 'test' dahulu. Mungkin menyangka gadis tersebut begitu lena sehingga tidak perasan perbuatannya, dia mula meramas-ramas buah dadanya dari luar baju kurung sekolah.

Sedangkan ketika itu, gadis tersebut sebenarnya tidak tahu apa yang patut dilakukannya. Tambahan lagi ketika lelaki itu semakin berani menyelukkan tangan ke dalam baju kurungnya, dia sedar sudah terlambat baginya untuk bangun. Apa lagi ketika ini tangan lelaki tersebut sudah pun berada di dalam branya.

Setelah puas merabanya, lelaki itu menekan loceng untuk turun di hentiannya. Lelaki itu sempat mencium pipinya sebelum mengucapkan terima kasih kepadanya kerana berpura-pura tidur sepanjang dia merabanya.

"Setakat tu je?" soalku mahu mengorek cerita lagi.

Pada hari berikutnya, gadis tersebut menyangkakan dirinya sudah serik. Tetapi keinginannya begitu kuat sekali sehingga dia mengulanginya lagi dengan sengaja berpura-pura tidur di dalam bas. Sekali lagi lelaki yang sama datang duduk di sebelahnya dan mula meraba-raba buah dadanya. Dia mengenali lelaki tersebut melalui bau peluh bercampur dengan minyak wangi yang sudah semakin pudar selain daripada telapak tangan yang kasar menyentuh kulit payudaranya yang halus.

Sedar-sedar sahaja gadis tersebut mula menginginkan sesuatu yang lain. Dia mahu melancap, tetapi tidak tahu bagaimanakah caranya. Orang pertama dia bertanya bagi membantu keinginannya itu adalah kawan-kawan lelaki sekelasnya. Biarpun dia tidaklah begitu rapat dengan mereka, tetapi dia merasakan lelaki lebih mudah menyimpan rahsia berbanding perempuan.

"Hah? Kau nak kitorang ajar kau melancap?" tanya salah seorang lelaki terkejut.

Dia kemudiannya bertanya kepada dua lagi kawannya, "korang tahu macam mana?"

Seorang menggelengkan kepala dan seorang lagi pula berkata, "aku jilat tu tahulah..."

Serentak dua kawannya terkejut dan bertanya, "hah, kau jilat siapa punya?"

"Ada lah...takkan semua benda aku nak beritahu korang?"

Gadis itu kemudiannya mendapat tahu lelaki itu pernah menjilat adik kawan-kawannya. Disebabkan itulah dia merahsiakannya daripada dua kawannya itu. Sekiranya mereka tahu, pasti dia akan dibelasah oleh dua kawan baiknya sendiri.

"Kalau kitorang tolong kau melancap, kitorang dapat apa?" tanya salah seorang lelaki.

"Aku...aku bagi korang raba..." jawab gadis itu dengan nada perlahan sebelum meminta mereka untuk merahsiakan permintaannya.

Change!Where stories live. Discover now