Change 15 - Tempat Kerja Baharu

439 15 2
                                    

Sebaik tiba, dia terus mencium bibirku serta memberitahu, "kak, saya dah sedia."

Bermula dengan mengikat kedua-dua tangannya di belakang menggunakan seluar tracksuit dipakainya tadi. Ini untuk mengelakkan terkantoi sekiranya tangannya meraba dadaku setelah bertukar menjadi lelaki nanti. Seterusnya matanya pula ditutup dengan menggunakan bajunya. Telingaku dapat mendengar dadanya berdebar-debar sebaik meletakkan telinga di atas dadanya. Mungkin dia agak risau kerana matanya kini tidak dapat melihat dan tangannya pula diikat ke belakang.

Sudahlah dia baru sahaja mengenaliku beberapa jam tadi. Mahu dikatakan kenal pun sukar kerana masing-masing tidak mengetahui nama.

"Akak buat apa tu?" soalnya kepadaku.

"Saja dengar...berdebar-debar dada awak," kataku sebelum menggigit manja putingnya.

"Hermm...kakak..."

Dia sekali lagi memanggilku kerana terkejut bibir farajnya sekali lagi dijilat dan biji kelentitnya pula digigit manja sebelum ditarik perlahan.

"Akak...janganlah...sensitif..." rengeknya.

"Shhh..." perlahan-lahan aku menyumbatkan seluar dalam miliknya ke dalam mulut bagi mengelakkan dia bertanya apa-apa ketika sedang melakukan seks nanti, tidak pasal-pasal boleh terkantoi dengan suaraku yang telah menjadi lelaki.

Melalui samar-samar cahaya lampu tepi jalan di atas bukit, aku melihat wajahku di dalam cermin. Tidak lama kemudian, aku berdiri tersenyum di antara kedua-dua kaki gadis tersebut dengan zakar yang keras berdiri.

"Ermh..." dia cuba berkata sesuatu ketika aku membukakan kedua-dua kakinya biarpun mulutnya telah disumbatkan.

Sekali lagi suaranya keluar dari tekak sebaik merasai sesuatu menikam pintu farajnya. Punggungnya terangkat beberapa kali ketika aku melakukan pergerakan tarik dan tolak bagi meratakan air mazi kami di dalam faraj.

Nafasnya turun naik dengan laju sebaik sahaja zakarku terbenam sepenuhnya. Kini bermulalah pula sesi mendayung sambil jariku nakal menarik kedua-dua putingnya secara serentak.

Pergerakan tubuh gadis remaja di hadapanku ini semakin agresif dengan cuba melepaskan putingnya. Tetapi di dalam masa yang sama, kemutan pada bahagian sulit bawahnya bukan main hebat lagi. Tidak sepadan dengan pengalaman pertama kali melakukan seks. Dia sememangnya mahukan kesemua ini. Namun begitu, aku tidak boleh meninggalkan bukti dengan melepaskan air mani di dalam faraj ataupun di sekitar ini.

Segera aku menarik seluarku di sebelah dan seterusnya melepaskan air mani di dalam poket. Sementara gadis di hadapanku pula beberapa mengangkat punggung kerana merasai klimaks di saat aku menarik keluar zakar dari farajnya. Aku mengambil kesempatan dengan menarik biji kelentitnya, lalu membuatkan dia mengepitkan kaki serta meronta-ronta mahu membebaskan kelentitnya daripada cengkaman dua jariku.

Sengaja aku tidak mahu melepaskannya lagi kerana aku perlu memandang cermin bagi menukarkan diriku kepada perempuan semula. Setelah bertukar seratus peratus, barulah aku mengeluarkan seluar dalam yang disumbatkan ke dalam mulutnya. Lidah kami saling berlawanan sambil dia merayu untuk tidak membuli cipapnya yang sangat sensitif selepas dijolok tadi.

Di dalam masa yang sama, tangan kananku masih lagi menjolokkan cipapnya menggunakan jari. Manakala sebelah lagi tanganku membuka mata serta ikatan pada tangannya. Gadis tersebut terus melihat ke kanan dan ke kiri, mungkin mencari siapa atau alat apa yang digunakan untuk menjoloknya tadi.

Setelah tidak menjumpai apa-apa, dia bertanya kepadaku, "macam mana akak buat tadi?"

Aku hanya menjawab sambil mengenyit mata, "itu rahsia."

Dia merasa geram kerana tidak mendapat jawapan terus sahaja menjolokkan jarinya ke dalam cipapku yang sememangnya basah. Lalu memberanikan dirinya untuk menjilat biji kelentit. Biarpun agak sloppy dan tidak tepat, keberaniannya untuk mencuba melakukannya harus dipuji. Kami menghentikan aksi di atas rumput setelah gadis itu memeriksa jam dan berkata dia perlu balik sebelum bapanya pulang.

"Terima kasih, kakak," ucapnya sambil mencium pipiku.

Aku tersenyum sendirian sebaik teringat kembali gadis remaja tersebut. Adakalanya aku teringin mencarinya kembali. Tetapi bagaimana pula sekiranya kami terkantoi sekiranya melakukannya buat kali kedua di tempat terbuka sebegitu?

Kerja keduaku kali ini merupakan kerja pejabat. Sepertimana yang aku idam-idamkan selama ini, bekerja di dalam bangunan berpenghawa dingin. Biarpun di kilang dahulu aku juga melakukan kerja-kerja pejabat, tetapi hanya aku seorang sahaja yang bekerja di situ. Jabatan-jabatan lain berada di ibu pejabat dan aku hanya boleh berkomunikasi melalui e-mel atau telefon sahaja. Oleh kerana itu aku lebih banyak bergaul dengan operator pengeluaran, tidak mungkinlah aku mahu berbual-bual dengan pengurus pula, kan?

"Hmm...okey kot baju ni?" kataku menghadap cermin.

Di kilang aku memakai uniform yang diberikan, jadi secara tidak langsung aku tidak mempunyai sebarang pengetahuan tentang pakaian perempuan untuk ke pejabat. Seperti tidak kena pula dengan imejku sekiranya mahu memakai baju kurung. Jadi aku memakai sahaja pakaian yang kupakai ketika temuduga tempoh hari. Apa yang aku mahu dapatkan di sini adalah imej gadis urban berbanding gadis kampung yang bekerja di bandar.

Oleh kerana itu aku memperkenalkan diriku sebagai Faz dan bukannya Fadzilah.

"Faz, ni Kak Zie...jiran meja u," Ketua Jabatan menunjukkan meja kerja dan seterusnya memperkenalkan kepada jiran di sebelah meja.

Wanita berusia lingkungan lewat 30an itu tersenyum dan berkata "hai" kepadaku. Sementara aku pula masih tidak percaya yang aku sudah pun berjaya mendapatkan kerja yang kuinginkan selama ini. Bekerja di bangunan pejabat berpenghawa dingin dengan meja kubikel yang mempunyai dinding penghadang tidak begitu tinggi. Gajinya pula boleh menjadi lebih tinggi berbanding di kilang dulu kerana pengalaman kerja.

Semua ini tidak akan aku rasai sekiranya meminta kerja di dalam mode lelaki. Adakalanya aku bertanya, bagaimana pula lelaki-lelaki di dalam pejabat ini mendapatkan kerja mereka? Mungkin lebih mudah sekiranya aku memiliki ijazah seperti mereka.

Hari pertama lebih kepada pengenalan kepada cara kerja dan menunggu kata nama dan kata laluan sementara disiapkan oleh jabatan IT. Setelah itu barulah aku boleh mula melakukan kerja sedikit demi sedikit.

"Faz, tak keluar rehat ke?" tanya Kak Zie menegurku sambil berdiri meletakkan tali beg tangan pada bahu.

"Jomlah rehat sekali," kata Kak Zie lagi.

"Okey," jawabku ringkas mengemas meja dan mematikan skrin komputer selepas melakukan log keluar.

'Waaahh...ni ke rasanya keluar rehat dengan perempuan bekerja pejabat? Bau pun best wangi je...' kataku di dalam hati.

Sekiranya di kilang dahulu, rata-rata kawanku sudah mula berbau peluh ketika waktu rehat. Tetapi tidak pula boleh dikatakan busuk, ada juga yang bau peluhnya agak mengghairahkan. Begitu juga dengan bau minyak wangi dipakai Kak Zie bersama dua lagi kawannya, adakalanya sukar untukku menahan diri daripada mencium leher mereka.

"Faz kerja mana sebelum ni?" tanya Kak Zie berbual santai sambil menyuapkan fries.

"Sebelum ni kerja admin dekat kilang je..." jawabku sambil mengikut cara-cara wanita di meja makan ini menyuapkan makanan.

Mereka jauh lebih santai dan bersahaja jika dibandingkan dengan pekerja-pekerja kilang yang agak terkejar-kejar kerana kawasan kantin terletak agak jauh dari bangunan kerja. Di samping itu, mereka juga mahu duduk berehat lebih lama sebelum mula bekerja kembali. Sekiranya bekerja di pejabat, lebih banyak duduk. Patutlah rata-ratanya suka bersiar-siar pada waktu rehat.

Change!Where stories live. Discover now