Change 9 - Port Dickson Bahagian 1

592 18 1
                                    

Sekali lagi matanya menjeling ke arah buah dadaku. Kali ini aku dengan sengaja mengambil tisu yang telah diberikan Rika sebelum menaiki bas. Kemudian dengan bersahaja mengelap peluh pada bahagian bawah buah dada setelah menyelak dan mengepit bawah t-shirt pada bawah dagu. Kepala gadis tersebut dilihat kelam-kabut memandang sekeliling kami kerana takut sekiranya ada yang nampak.

Seterusnya dia terkedu sebaik pandangan matanya bertembung dengan pandangan mataku. Aku melemparkan senyuman sambil sebelah tanganku menarik tangan kanannya. Dia cuba mengeraskan tangan, seakan-akan mengetahui ke manakah destinasi tangannya akan dibawa. Namun oleh kerana tidak mahu menarik perhatian penumpang-penumpang yang lain, dia terpaksa akur memegang buah dadaku yang terdedah. Mukanya ditundukkan kerana malu. Biarpun begitu, tetap mudah bagiku menolakkan dagunya ke atas sebelum merapatkan bibir kami berdua.

Kali ini raut wajahnya seperti keliru dengan apa yang sedang berlaku. Lidahku menerokai ke dalam mulutnya, sementara telapak tangannya dengan sendiri meramas serta bermain-main pada putingku. Aku tidak melepaskan peluang keemasan ini, tanganku segera meneroka masuk ke dalam t-shirt sukannya bagi meraba buah dada gadis remaja sepertinya.

Apa yang boleh aku katakan, ianya begitu kecil dan comel sekali. Reaksi mukanya bertambah risau sebaik sahaja aku menyelak bajunya. Sekiranya ada penumpang yang bangun, sudah pasti tidak sempat bagi kami untuk menyembunyikan payudara semula. Tambah gelisah lagi melihat bibirku mula menghisap putingnya sebelum memainkannya dengan lidah. Gadis tersebut terpaksa menggigit belakang jari telunjuknya ketika aku mula menggigit-gigit manja putingnya yang berwarna coklat gelap.

Sebaik aku mengangkat kepala semula, raut wajah gadis tersebut semakin keliru. Dia sedar dan pasti bahawa dirinya bukannya lesbian. Bukti nyata pada pergelangan kirinya memakai gelang anyaman benang yang tertera perkataan Wani, logo hati dan Kamal. Namun mengapa pula kepalanya mengikut sahaja serta tidak mampu melawan tindakan tanganku yang sedang mengarahkan mukanya menghampiri buah dadaku.

Bibirnya teragak-agak ketika sedang menghisap putingku, tetapi dia cuba melakukannya sebagaimana yang aku lakukan kepadanya tadi. Selesai menghisap puting, dia memainkannya dengan lidah sebelum menggigitnya. Ketika ini aku dapat merasakan sensasi yang tidak pernah aku rasai sebelum ini. Sungguh berbeza sekali jika dibandingkan dengan kelakuan menarik puting sendiri ketika melancap.

Mata gadis remaja ini dilihat seperti sedang ghairah sebaik mengangkat kepalanya. Sekali lagi aku mencium bibirnya dan kali ini tanganku bertindak berani dengan menerokai ke dalam seluar tracksuitnya pula. Dapat aku rasakan dia cuba melawan dengan menolak dan mengepit tanganku. Namun begitu, dia masih tidak mampu menghalang kemaraan tanganku yang sudah pun menyentuh bulu ari-arinya. Sementara sebelah tanganku pula menarik tangannya untuk meraba cipapku.

Reaksi yang comel sekali lagi dipaparkan kepadaku apabila dia tertunduk malu. Lebih-lebih lagi di saat hujung jariku mengetahui bahawa cipapnya sudah mulai basah kerana melakukan ringan-ringan bersama wanita yang tidak dikenalinya. Namun begitu, cipapnya tidaklah sebasah bibir farajku. Hujung jarinya terkejut sebaik merasakan air mazi yang begitu banyak sekali pada celah kangkangku.

Jarinya tidak banyak bergerak, mungkin kerana tidak tahu apa yang patut dilakukannya. Sedangkan kakinya pula sudah beberapa kali merasai kejung kerana pergerakan jari yang sedang dilakukan olehku. Mata gadis tersebut bagaikan meminta simpati supaya aku tidak menghabiskannya di dalam bas ini. Dia sendiri tidak pasti sama ada dirinya mampu menghalang suaranya daripada mendesah kuat sekiranya merasai orgasme daripada pergerakan jariku.

Aku melihat permintaannya itu sebagai satu peluang untukku, “kalau tak nak…bagi tangkap gambar.”

Matanya terbeliak sebaik melihat telefon yang dikeluarkan dari poket seluarku, bibirnya mendesis, “tak naklah, kak…nanti tersebar macam mana?”

“Akak janji akak padam…hehe.”

“Kenapa akak bagi ayat buaya? Lagilah tak boleh percaya…haaahhhhh…”

Mulutnya melopong dan terkejut kerana suara desahan tersebut keluar dengan sendirinya. Jariku masih lagi aktif meneruskan kerja-kerja di dalam seluarnya. Tanpa berfikir panjang, dia akhirnya bersetuju aku menangkap gambarnya. Bermula dengan gambar t-shirtnya diturunkan bagi menampakkan logo sekolah, lalu dia memegang bawah bajunya yang diselakkan. Mukanya malu-malu melihat kamera menangkap gambar buah dada kecilnya yang terdedah.

Kini tiba pada bahagian bawahnya pula, pertama sekali aku memintanya untuk menarikkan kain seluarnya ke atas bagi mendapatkan logo proton. Seterusnya dia tidak menyangka aku akan menarik dan melucutkan seluarnya sehingga tertanggal habis bersama seluar dalam sekali.

“Akak!” dia menegurku di dalam nada berbisik. Comel sahaja tangannya cuba menutup cipapnya dengan kaki yang kurus terdedah di dalam bas.

“Shhh…sekejap je,” aku memujuk sambil mengenepikan kedua-dua tangannya.

Mata gadis itu memandangku dengan pandangan tidak berpuas hati. Di dalam masa yang sama, dia juga takut sekiranya ada yang ternampak dirinya kini. Tambah-tambah lagi jika diketahui rakan-rakan sekolahnya di tempat duduk di sebelah kami. Namun begitu, aku tetap berjaya mendapatkan gambar gadis tersebut duduk dengan buah dada terdedah dan tidak memakai seluar sebelum sekali lagi mengambil gambar buah dada serta celah kangkangnya pada jarak dekat.

Peluang terdedah di depan mata, aku duduk mencangkung pada ruang meletak kaki sebelum mula menjilat bibir farajnya. Muka gadis itu sekali lagi menjadi pucat kerana dia sudah tidak sanggup untuk terus berada di dalam keadaan tidak memakai seluar seperti sekarang. Fikirannya tertanya-tanya berapa lama lagi rakan-rakan sekolahnya atau penumpang yang lain akan terus tidur? Sekiranya mereka terjaga dan melihat keadaannya, apakah pula yang akan dikatakan mereka? Tetapi dia tidak dapat menafikan bahawa cipapnya sangat menyukai pergerakan lidahku.

Nafasnya turun naik dengan laju sebelum dia akhirnya terpaksa menggigit bajunya bagi menahan suaranya ketika merasai klimaks.

Dengan pantas dia memerhatikan sekeliling bagi memeriksa sekiranya ada yang perasankannya. Kini barulah dia dapat menghembuskan nafas lega dan tanpa membuang masa terus sahaja menyambar serta menyarungkan kembali seluarnya sebaik melihat aku sedang santai duduk bersandar. Gadis itu juga dengan kelam-kabut membetulkan branya kembali sebelum duduk bersandar menghembuskan nafas panjang.

Tetapi malangnya, aku belum habis lagi dengannya. Mukanya terkejut sekali apabila aku meminta mahu menangkap gambarnya sedang meraba dan menghisap buah dadaku. Gadis itu sekali lagi menunjukkan reaksi tidak senang dengan permintaanku, tetapi dia tetap menurutinya serta meminta supaya aku segera menangkap gambar-gambar yang aku mahukan. Setelah puas menangkap gambar-gambar tersebut, aku melucutkan pula seluar jeansku setakat bahagian paha. Mukanya sekali lagi pucat apabila aku memintanya untuk menjolokkan jari sambil membaringkan kepalanya di atas perutku.

Pasti hidungnya boleh menghidu bau cipapku kerana berada begitu hampir dengan ari-ariku. Mukanya dilihat begitu pucat di saat menjolok masuk jarinya ke dalam cipapku. Mungkin tidak pernah lagi seumur hidupnya melakukan perkara sebegini. Apatah lagi melakukannya di dalam keadaan bas yang dipenuhi dengan penumpang. Tetapi apa yang mengejutkanku, dia sendiri bertindak menghisap jari hantu yang telah dikeluarkannya dari cipapku tadi.

Mungkin dia menyangka dengan melakukan perkara tersebut, aku akan berhenti memintanya melakukan perkara-perkara yang menakutkan dirinya. Namun, ianya tidak salah juga. Aku sememangnya berpuas hati dengan kesemua gambar serta video kami berdua. Lalu aku menutup galeri dengan mengambil gambar selfie bersama dengan gadis tersebut, satu di dalam keadaan biasa dan satu lagi ketika sedang berciuman.

Change!Where stories live. Discover now