10.bölüm

42 6 30
                                    

                             

                                 -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                 -

Lalisa:Jennie, dışarı çıkmasan mı sen? Ya biri görürse, korkuyorum valla.

Umursamaz bir tavırla boşver dercesine elimi salladım.

Jennie:sanmıyorum lalisa, 2 gün oldu sonuç olarak bulsa bulurdu, işim var gücüm var o Jungkook herifi gibi boş uğraşlarım yok.

Lalisa ikna olmuşcasına başını salladı, jeongini anaokuluna götürüyorduk çünkü okullar açılmıştı bile.

Biraz geç bile kalmıştık biz, malum o evden kurtulamayınca, jeongini alıp dolmuşa atladık ve anaokuluna varana kadar gergin bir yolculuk geçirdik.

Anaokuluna gelince içeri girmeden önce jeongin ile uzun uzun konuştum,
Biraz gergin ve huzursuzdu, doğal olarak tanımadığı bir ortama dahil oluyordu.

Rahatlamasını umduğum bir ebeveyn konuşması yaptım, dün lalisa bana yeni bir hat almıştı çünkü Jungkook numaramı almış olabilirdi.

Jeonginin müdürlerine hemen kısa bir bilgilendirme yapmıştım hat aldığımız zaman, özel bir durum olduğunu haber veremediğimi falan söylemiştim.

Bugün de salıydı ve öğretime artık başlayabilirdi, kapıda müdür ve öğretmeniyle konuşurken detaylıca konuştuk.

Anlayışla karsıladılar neyseki, giderken son kez jeongini öpüp korkmamasını söyledim ve her zaman burada olduğumu söylemeyi de ihmal etmedim.

Jennie:anlaştık mı bebeğim?

Dudaklarımı birbirine bastırıp yutkundu ve başını salladı.

Gülümseyerek tam ayaklanacağım esnada minicik kollarını boynuma doladı ve bedenini bana yasladı.

Yutkunarak gözlerimi sertçe kapatıp açtım, bu denli kalabalık ortamlardan korkması kendini güvende hissetmemesi, ve burada tek kalacak olması canımı fazla acıtmıştı.

Kollarımı küçük bedenine doladım ve başımı saçlarının arasına gömdüm, lalisanın da üzgün bir sesle iç geçirdiğini duydum.

Böyle ortamlardan pek hoşlanmıyordu, kaldıramıyordu da diyebiliriz üzülmeye gelemiyordu.

Bu nedenle kısa bir gevezelik edip ortamı biraz ekşitti, jeongin bir kaç dakika sonra lalisaya salak mısın bakışlarını yollayınca bende gülmüştüm.

En son anaokulundan çıktığımızda içim rahat gibiydi, bu nedenle lalisa ile en kısa şekilde market alışverişi yaptık.

Oradan da kasapa gidecektik, çünkü lalisa hazretleri öyle buyurmuştu, ne alakaysa.

Jennie:kasaptan ne alacağız lalisa? Markette de et ürünleri satılıyor.

Lalisa:kemik alacağız kemik!

star & girl boyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin