Odchod

209 20 2
  • Đã dành riêng cho okzoja
                                    

Zobudila som sa na to, že sa mi niekto hrá s vlasmi. Keď som otvorila oči uvidela som Harryho a usmiala sa naňho.

"Dobré ránko." Povedal ranným chraplákom a pobozkal ma. Nad tým chraplákom som sa rozplývala.

"Dobré ráno" Povedala som. Harry sa na mňa zahľadel.

"Čo je?" Spýtala som sa ho.

"Si taká krásna." Povedal a usmial sa na mňa. Bože, tie jamky.

"No to určite veď ani nevyzerám ako človek." Povedala som a zakryla si dlaňou tvár.

" Nie ty vyzeráš ako anjel."Povedal a ja som sa začervenala. Chcela som namietať no Harry sa znova pritisol na moje pery.

"Láska, je už veľa hodín mali by sme sa ísť najesť." Povedala som mu a on súhlasil. Zišli sme dolu schodmi po jednom. Nechceli sme, aby sa všetci hneď dozvedeli že spolu chodíme. Prišla som do kuchyne kde už všetci sedeli pri stole. Vrátane Harryho.

"Dobré ráno." Pozdravila som. Prisadla som si k nim a oni na mňa divne hľadeli.

"Sam? Prečo máš na sebe Harryho tričko?" Spýtal sa ma napokon Liam. Všetci na mňa hľadeli.

"Tak toto nám nevyšlo Harry." Zasmiala som sa a Niall, Louis, El, Liam a Soph na mňa nechápavo hľadeli. Zayn sa usmieval od ucha k uchu. Asi počul ako sme sa s Harrym včera hádali. Má izbu hneď vedľa mojej a steny sú fakt tenké.

"No takže ja a Samantha " Povedal Harry a zhlboka sa nadýchol. "Spolu chodíme."Povedal a usmial sa na mňa. Všetci na nás šokovane pozerali. Prvý sa spamätal Louis a zagratuloval nám. Pomaly sa k nemu pridali aj ostatný. Bola som naozaj šťastná že to zobrali takto.

* * * * * * * * * * * * * * *

Prešli ďalšie dva týždne a som tu posledný týždeň no do Detroitu sme museli letieť aj tak, pretože 1D tam mali koncert. Dokonca vystupujú aj v mojej bývalej škole. Aj tak si tam musím urobiť maturitu. Za tie tri týždne čo som tu, som sa dosť veľa učila tak snáď tá maturita dopadne dobre. Za tie tri týždne som sa do Harryho stále viac a viac zamilovávala. Bol ku mne úplne iný ako na začiatku. Bol pozorný a milý. Bolo okolo deviatej večer a my sme boli na letisku.

"Bábika?" Oslovil ma Harry.

"Áno Hazz?" Spýtala som sa ho. Vydela som ako sa jeho pery rozšírili do úsmevu nad tým ako som ho pomenovala.

"Nemohla by si rodičov presvedčiť aby si mohla ešte chvíľku ostať v Londýne?"

"Neviem Hazz, podľa toho čo znamená chvíľka."

"Ja neviem. Navždy?" Povedal a ja som sa zasmiala.

"Prečo sa smeješ? Ja to myslím vážne." Zamračil sa na mňa Harry. " Nemôžeš teraz odísť do Detroidu a mňa tu nechať. To by som nezvládol. Musíš ostať pri mne už navždy. Ja ťa milujem a chcem s tebou zostať po celý svoj život." Usmial sa na mňa tým svojím zlatým úsmevom.

"Aj ja ťa milujem Harry a chcem s tebou zostať ale nebude to vadiť ostatným?"

"To určite nie, majú ťa radi. A navyše aj Eleanor a Sophia s nami býva a nikto proti nim nič nemá." Povedal a mne sa ako tak uľavilo. Potom ohlásili náš let a my sme nastúpili do lietadla.

Ahojte lásočky moje. Prepáčte mi za chyby...Hlavne za to "vydeli" je to tam naschval kvôli mojej najmilovanejšej seternici zoji247.:* <3 Takže vote&coments. Chcela by som sa ešte poďakovať proste_peta a zoji247 za to že komentujú moje časti:*. Love you all.

-Sami:*

Wake up (One direction♥)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ