Ráno som sa zobudila už o desiatej na pípnutie môjho mobilu.Pozrela som sa na svoj zlatý i-phone a prečítala si esemesku:
Milá Sam, veľmi, veľmi, veľmi, veľmi, veľmi pekne ďakujem za tvoju podporu . Vážne si toho cením a preto sa ťa chcem na niečo opýtať. Nechcela by si nás prísť navštíviť? Budeme s chalanmi oficiálne oslavovať víťazstvo v X-Factore a každý si pozve nejakých priateľov a ja chcem pozvať teba :D. Takže by si mohla prísť nabudúci týždeň v pondelok aspoň na mesiac :D. Daj mi prosím vedieť či prídeš.
ZaynKeď som to dočítala nadvihla som od prekvapenia obočie a na chvíľu sa mi zastavil dych." On ma vážne pozýva k nim? Vážne sa stretnem s 1D?" Začala som panikáriť. "Bože Samantha! Veď ty s nimi budeš bývať!" Okríklo na niečo ako moje podvedomie,svedomie alebo čo to je. Začala som sa prechádzať po izbe. " Upokoj sa! Upokoj sa !" Hovorila som si. Sadla som si na posteľ a zahľadela sa na kryt na mojom mobile aby som nedostala infarkt. Na kryte bola moja a Miina fotka pod ktorou bolo napísané Best Friends Forever .
Dostala som ho od nej na tretie výročie nášho kamarátstva. Muselo jej trvať fakt dlho kým našla rovnaké kryty na naše mobily keďže ja mám i-phone 6 zlatý a Mia má i-phone 4s čierny. Keď som sa už ako-tak upokojila rozhodla som sa ísť najesť. Zišla som dole schodmi a uvidela maminu ako varí obed."Dobré ránko Samantha" povedala maminka a usmiala sa na mňa.
"Dobré ránko mamička" odpovedala som jej tiež s úsmevom. Podišla som k dresu a dala do toastovača toastový chlieb. Keď mi chlieb "vyskočil" z toastovača vybrala som zo šuflíka nutellu a natrela ju na toast.Keď už som mala raňajky hotové prisadla som si k mamine za stôl a začala jesť raňajky.
"Mami, môžem sa ťa niečo opýtať?"Povedala som a mamina na mňa pozrela spýtavým pohľadom.
"Samozrejme." Povedala na nič som nečakala a vysypala na ňu kopu informácií.
"No vieš, One Direction vyhrali X-Factor takže...ma pozvali k nim na oslavu do Londýna a potom ešte na mesiac na návštevu. Bolo by úplne úžasné keby som tam mohla ísť. Spoznám sa s 1D a tak... Zayn mi ráno napísal esemesku v ktorej bolo že by som k nim mohla prísť už v pondelok a že sa mu mám ozvať keď budem vedieť či prídem... Pustíš ma tam však?" Povedala som s nádejou v očiach, bola som zadýchaná pretože som to všetko povedala na jeden dych a srdce mi bilo tak, že som mala pocit že mi vyskočí z hrude.
"No vieš Samantha, je to až v londýne a máš len 19 . A na mesiac bývať u ľudí ktorých nepoznáš...to nie je dobrý nápad."Povedala mamina a bolo počuť ľútosť v jej hlase .
"Mami, prosím. Po takejto ponuke by túžilo káždé dievča. Bývať mesiac u One Direction." Povedala som nachvíľu som bola hlavou v oblakoch.
"Sam, toto naozaj nieje dobrý nápad. A navyše máš školu. "Zamračila sa na mňa mamina.
"Dobre vieš že tú školu neznášam!" Zvíšila som hlas no potom som sa ukludnila a povedala :"V Londýne by som mala súkromného učiteľa a na maturitu by som prišla do Detroitu a spravila ju tu ."
" Už som ti povedala čo si o tom myslím. Takže nie."
"Fajn" Povedala som urazene a položila tanier do umývadla. Nezabudla som ani naštvane tresnúť dvermi od mojej izby. Sadla som si na postel otočila sa smerom k oknu a začala plakať.Keď som sa upokojila zobrala som notebook a zapla twitter. Keď som uvidela fotku na ktorej boli One Direction rozplakala som sa ešte viac.
* * * * * * * * * * * * * * *
Celý deň som sa s maminou nerozprávala. Bola som zatvorená v izbe a odmietala ísť von aj keď za mnou prišla Ema . Nepovedala som jej čo sa mi stalo. Ani neviem prečo ale nechcela som ju tým zaťažovať. Zrazu sa ozval otcov hlas.
YOU ARE READING
Wake up (One direction♥)
FanfictionSamantha bola obyčajné dievča z Detroitu. Nemala veľa priateľov pretože sa dobre učila. Nebolo to tak, že by nerada chodila na party a radšej by sedela doma pri nejakej dobrej knihe alebo ušebnici s fyziky učiac sa na písomku. Bolo to práve naopak...