Trip to Detroit

280 22 1
                                    

Do Detroitu sme dorazili okolo ôsmej ráno. Vďaka časovému posunu nikto z nás nebol unavený. Keďže chalani mali vystupovať v mojej bývalej školej až o jedenástej, išli sme do hotela a vybalili sme sa. Potom som zavolala Mii ktorá nebola doma, pretože išla na pohreb svojej tety do Pitsburgu.

Okolo 10:50 sme dorazili pred "West Side Academy" teda pred mojou bývalu školu. Výstúpili sme z auta a zamierili ku vchodu. Keď sme vošli do školy hneď som zamierila do svojej triedy. Ostatní zostali pri vchode a zhovárali sa s riaditeľkou.

Vošla som do triedy a všetci na mňa prekvapene pozerali a hádzali na mňa pohladi ako "Čo tu robí?". Nebolo to dva krát ptíjemné ale snažila som sa ich ignorovať. Zamierila som k Haley ktorá sedela v poslednej lavici.

"Ahooj" Povedala som a objala ju. Haley bola moja dobrá kamarátka. V triede som ich veľa nemala a preto som si ich cenila ešte viac.

"Aa-hoj" Odpovedala mi prekvapene.

"Čo tu robíš? A kam si odišla?" Spýtala sa zmätene Haley.

"No vieš... nechcem ti to tu rozprávať. Poďme radšej na chodbu." Haley prikývla a videla som ako Cynthia niečo hovorí Ashley. Ashley prekrútila očami a odpovedala jej. Potom sa obi dve začali smiať. Á, stará dobrá Ashley a Cynthia. Toto robili vždy keď hovorili o mne.

"Ako sa máš?" Spýtala som sa jej keď sme vyšli z triedy.

"Úžasne." Odpovedala mi a potom dodala:

" Neuveríš ale dala som sa dokopy s Nikolasom." OMG chúďa Nikolas. Á, nie,nie,nie,nie,nie chúďa Haley Aj keď, v tomto prípade človek nikdy nevie. "Dosť Samantha si zlá!" Okríklo ma svedomie. Haley vyzerala že je pri ňom šťastná. Chcela som jej povedať že aj ja mám novú známosť no v tom som uvidela ako k nám Harry prichádza.

"Aaaaaa to je Harry Styles." Zvískla Haley.

"Pššt" Povedala som jej a dala si prst pred ústa na znak toho že má byť ticho.

"Ty sa netešíš? Veď ty si tá "Directionerka""

"A ty nie si. Tak prečo tak výskaš?" Spýtala som sa jej nechápavo s nadvihnutým obočím.

"Ale predsa len, je to celebrita. A preto nechápem prečo sa netešíš." Povedala a vtedy k nám Harry už konečne došiel.

"Ahojte dámy. Čo sa tu bezomňa rieši?" Spýtal sa nás Harry.

"Nič také láska." Usmiala som sa naňho a venovala mu bozk. Haley sa na mňa pozerala ako na zjavenie.

"Takže Haley, toto je Harry moja životná láska a Harry, toto je Haley moja dobrá priateľka." Povedala som a Haley prekvapene zaklipkala očami.

"Bábika za päť minút začíname musíme už ísť." Oznámil mi Harry.

"Okaay ešte ti napíšem a dohodneme sa na stretnutí kým som ešte v Detroite. Tak zatiaľ ahooj." Povedala som Haley.

" A-ahoj." Povedala Haley a pravdepodobne sa spamätávala z toho, čo som jej pred chvíľou oznámila.

Otočila som sa, a s Harrym sme zamierili k telocvični kde mali chalani vystupovať. Keď sme prišli do telocvične Harry išiel za chalanmi ktorý už stáli na pódiu a ja som sa zakecala s El.

Počas koncertu som zavolala Paulovi aby doniesol všetkým Starbucks. Keď už bol Paul pred školou, išla som mu oproti a keď som ho uvidela vytrhla som mu z ruky tašky v ktorých boli Starbucks.

"Ja, to zoberiem." Povedala som a usmiala som sa naňho, keď som videla že má nejako naponáhlo.

"Ďakujem." Povedal a úsmev mi opätoval. S taškami v ruke som zamierila naspäť do telocvične. Keď sa koncert skončil, chalani zišli z pódia.

Wake up (One direction♥)Where stories live. Discover now