Domom sa rozoznie zvonček a ja nedočkavo idem otvoriť.
"Ahoooj," objímem Lou skôr než stihne niečo povedať. Objatie mi však opätuje. Odtiahnem sa od Lou a svoj pohľad presmerujem na Lux.
"Saaam," zohnem sa k nej a ona ma silno objíme.
"Ahoj zlatíčko, ako sa máš?"
"Výborne. Chceš vidieť moju novú bábiku..." Nedopovie to, lebo za nami uvidí Harryho. Čupí pri shodoch a má otvorenú náruč pre Lux.
"Haryyyyyyy." Rozbehne sa Lux a vletí Harrymu do náruče. Harry ju silno objíme a dá jej pusu do vlasou.
"Dneska tu budeme len my dvaja dobre? Mamička so Samanthou pôjdu na nákupy." Lux prikývne a Harry jej dá pusu na líčko.
"Toto si nechaj pre Sam, Harry. Radšej sa so mnou poď hrať." Povie Lux na čo ja s Lou chytíme skoro okamžitý záchvat smiechu.
"Doniesla som si sem bábiku čo som dostala na Vianoce od Liama." Povie a zakryje si pusu rukou. "To som nemala hovoriť." Povie a nahne sa k Harryho uchu. "Mamina si totižto ešte stále myslí, že darčeky nosí Ježiško." Pošepká dôveryhodne Harrymu.
Práve pre toto ju zbožňujem. Zasmejem sa a dám rýchlu pusu Harrymu. S Lou výdeme z vily a vybereme sa do obchoďáku. Harry je s Lux doma sám pretože Louis s El sú u Louiho rodičov, Zayn s Perrie išli do zábavného parku, Liam je už celý týždeň u Sophii a Niall je na golfe s kamarátmi.********
Po vyčerpávajúcich štyroch hodinách nakupovania sme sa s Lou pobrali domov. Lou však musela súrne odísť domov a ja som sa chcela s Lux ešte trochu pohrať, tak som jej povedala, nech ide domov a ja jej Lux potom privediem.
"Keby neposlúchala, kludne zavolaj mi." Zakričala na mňa ešte Lou a potom sa stratila v dave. Zavolala som si taxík a išla domov. Odomkla som vchodové dvere a vstúpila dnu. Išla som po chodbe keď popri mne prebehla Lux so šálkou vody v ruke. Smerovala do obývačky, tak som išla za ňou. V obývačke bol Harry rozvalený na gauči a pohľad mal upretý na tlevízor, kde práve prebiehal futbalový zápas. Lux k nemu pribehla a podala mi detskú šalku s vodou. Harry vodu vypil a podal Lux prázdnu šálku. Ani raz však pritom neodtrhol zrak od televízora. Chlapi. V hlave mi však vŕtala jedna vec. Odkašlala som si, čím som si upútala Harryho pozornosť. Pozdravil ma a ďalej sa venoval zápasu.
Medzitým priletela Lux s ďalšou šálkou vody. Pozrela som sa smerom kde sa nachádza kúpelka. Dvere boli pootvorené. Pohľad som stočila opäť na Harryho ktorý pil obsah šálky a snažila sa zadržať smiech."Harry? Napadlo ťa tak, odkiaľ Lux asi tú vodu má, keď nedočiahne k umývadlu?" Pýtam sa ho s povytiahnutým obočím. Harry chvíľku premýšľa a potom ako by ho osvietilo a on všetku vodu vyprskne po celej o bývačke. Rehocem sa na plné kolo zatiaľ čo si Harry preplachuje ústa v kuchyni.
Znova nedokončená ale čo už. V ďalšej časti by sa napm ti malo začať vyostrovať:D votes&coments
Hope u enjoy it!-S
YOU ARE READING
Wake up (One direction♥)
FanfictionSamantha bola obyčajné dievča z Detroitu. Nemala veľa priateľov pretože sa dobre učila. Nebolo to tak, že by nerada chodila na party a radšej by sedela doma pri nejakej dobrej knihe alebo ušebnici s fyziky učiac sa na písomku. Bolo to práve naopak...