X-factor

507 30 4
                                    

"Samanthaaaa, Mia je tuu " zobudil ma mamin hlas z kuchyne. Vzdychla som si a vyliezla s postele. Pomalými šuchtavými krokmi som zišla dole schodmi, kde som uvidela Miu s mobilom v ruke.

"No sláva. Už som si myslela že sa sem ani nedotrepeš. Senior." Neodpustila si Mia uštipačnú poznámku.

"Bože čo otravuješ? Veď je ešte len pól jedenástej."Povedala som rozospato. Mia sa uchechtla.

"Len" Povedala zo smiechom.

" Dobre vieš, že cez víkendy spávam najmenej do dvanástej ale niee, ty musíš prísť už o pól jedenástej aby si ma zobudila keď ty už si hore však?"

"Ach Sam nezačínaj zase. A mimochodom bola som tu už o desiatej, len kým sa ti sem uráčilo prísť bolo už pól jedenástej. " Povedala Mia ironicky.

"Ha,ha,ha " Povedala som s prižmúrenými očami a vrhla na ňu zabijacký pohľad.
Otočila som sa na päte a zamierila naspäť do svojej izby. Mia ma nasledovala.
Keď sme vošli do izby obe sme si sadli na posteľ.

"Tak fajn, prišla si ma len zobudiť?"Povedala som a zívla som si.

"No vieš ráno mi prišla esemeska... á bola od Ashley... so Cynthiou nás pozývajú na večierok dnes o deviatej" Povedala Mia nadšene a oči jej úplne žiarili keďže Ashley a Cynthia sú najpopulárnejšie v triede.

"To je síce fajn ale..." Pozrela som na Miu ktorá mala na tvári prekvapený výraz.

"Čo ale? Vieš veľmi dobre, že takáto šanca sa objaví iba pár krát za život a ty povieš ale?!" Povedala rozhorčene Mia.

"Ale ja som sľúbila Zaynovi že sa budem večer pozerať na X-Factor a držať mu palce. A aj tak ako dobre vieš, Ashley a Cynthiu nemám moc v láske." Pozrela som na ňu z nadvihnutým obočím. Bolo na Mii vidno že uvažuje o tom, čo mi povie. Dobre vedela že si so Zaynom už vyše pol roka dopisujeme, voláme a skypujeme a že som si ho fakt obľúbila a záleží mi na ňom.

"Fajn sama tam nepôjdem tak sa u teba večer stavím a môžme si to pozrieť spolu dobre? Ale teraz už musím ísť. Tak ahooj." Povedala a odkráčala z mojej izby tak rýchlo, že som sa jej ani nestihla pozdraviť.

"Tak čau" Zamrmlala som si popod nos a otvorila knihu z matiky. Vzdychla som si a začala prepočítavať príklady a rovnice.

* * * * * * * * * * * * * * *

Práve bežalo finále X-Factoru. Ja, Mia , Mamina a Ocino sme sedeli na gauči a uprene sledovali televíziu, keď v tom mi zazvonil mobil. Bol to Zayn. Nevedela som si ani len predstaviť čo o takomto čase môže chcieť a preto som mu zdvihla.

"Prosím?"

"Ahoj Sam" Ozval sa z mobilu vystrašený hlas Zayna.

"Ahoj Zayn, prečo mi voláš? Veď za päť minút ste na rade. " Povedala som pohorčene.

"No vieš Sam rozhodol som sa tam neísť. Mám hroznú trému.Prepáč ak som ťa sklamal ale ja to proste nedokážem je tam strašne veľa ľudí a-a kedže sme sa dostali až do finále porotcovia sú ešte prisnejší no proste veľmi sa bojím. Tak fakt prepáč.Ahoj."Už chcel položiť, no v tom ho vyrušil môj hlas.

"Počkaj Zayn. Nesmieš sa stresovať. Myslíš si že by ste sa dostali tak ďaleko keby ste na to nemali? A myslíš si že by vás Simon Cowell dal dokopy keby nevedel či nato máte? Teraz ma veľmi dobre počúvaj! Za dve minúty vystupujete. Tisícky ľudí čaká iba na vás tak zozbieraj všetku odvahu postav sa na pódium a vydaj zo seba všetko aby sa všetkým len potvrdilo že na to naozaj máte. A keď nevyhráte môžeš prísť za mnou do Detroitu a vyfackať ma dobre?"

"Dobre " Odpovedal mi Zayn so smiechom.

"Ale teraz už musím isť drž mi palce ahooj "

"Budem ahoj"

Po rozhovore so Zaynom som sa vrátila do obývačky a sadla si vedľa Mii. So zvedavosťou som pozerala do telky.

* * * * * * * * * * * * * * *

Práve bežala posledná reklama pred vyhodnotením. Bola som fascinovaná vystúpením One Direction. Boli úplne úžasný.

"Á spevácku súťaž X-Factor vyhráva . . ." Povedal moderátor a všetci sme s napätím sledovali spevácku šou.

"Á spevácku súťaž X-Factor vyhráva . . . " Zopakoval moderátol aby napätie ešte väčšmi vzrástlo.

". . . One Directiooon" Keď som to započula zvískla som od radosti. Všetci na mňa šokovane pozreli a keď si uvedomili čo sa práve stalo začali sa aj oni tešiť a skákať od radosti. Tešili sme sa až tak, že sme vysypali všetok popcorn čo sme si pripravili k telke. Od tolkého výskania, skákania a tancovania ma už začala bolieť hlava preto som sa roz hodla že napíšem Zaynovi esemesku.

Milý Zayn,
veľmi, veľmi, veľmi, veľmi, veľmi ti gratulujem k víťazstvu v X-Factore. Boli ste naozaj úžasný.Veľmi vám to prajem.Odpíš keď dooslavujete.
Samantha :*

Takže... lásočky moje. Toto je prvá časť môjho úplne prvého príbehu. Dúfam že sa vám táto časť páčila. Ospravedlňujem sa za pravopisné chyby. Túto časť venujem @Hazzaismylove69 -mojej milovanej best friend ktorú nadovšetko ľúbim a o ktorej je tento príbeh. Prosím vyjadrite sa v komentoch. Aj votes by potešili. :* Love you all
-Sami :*

Wake up (One direction♥)Where stories live. Discover now