Gps

210 16 2
                                    

Harry sa chystal niečo povedať Liamovi no ja som ho potiahla smerom k nášmu apartmánu. Po niekoľkých mojich prosebných pohľadoch podľahol. Prekrútil očami a vydal sa mojim smerom. Keď sme sa dostali do apartmánu zamiereila som k skini. Obliekla som si sivé nohavice s nízkym podvozkom, bile tielko a sivý pletený sveter. Harry si obliekol jeho tradičné čierne úzke džíny a veľkú sivú mikinu s červeným nápisom DETROIT ktorú si kúpil kôli mne. Bože ja toho chalana úplne žerem. Preplietli sme naše prsty a zišli dole schodmi do jedálne.

"Dobrú chuť." Popriali sme všetkým a sadli si k stolu.

-ďalší deň-

Zobudila som sa okolo 13:20 a vôbec sa mi nechcelo nič robiť. Ako zvyčajne som si skontrolovala twitter a odpísala na pár tweetov. Otočila som sa a uvidela Harryho ako si spokojne odfukuje vedľa mňa. Je až šialené koľko toho naspí. Ale celkom to chápem. Konečne nemajú toľko koncertov a hlavne tak neskoro. V podstate sme v Detroite niečo ako na výlete. To že som si spravila maturitu a chalani tu mali pár koncertov bolo len také využitie situácie. Včera sme s Harrym boli u nás doma a dohodli sa s rodičmi že môžem zostať v Londýne do kedy budem chcieť. Najprv váhali no napokon povedali že som už dospelá a že sa už viem postarať sama o seba. Taktiež povedali že Harry je milý a zodpovedný chlapec. Bola som poriadne zaskočená že mi to naozaj dovolili. No bola som aj šťastná že Harryho prijali takto...

"Dobré ráno bábika." Z premýšľania ma vytrhol Harryho ranný chrapľák.

"Dobré." Zamrmlala som a zaborila si hlavu do jeho nahej hrude. On mi dal pusu na čelo a hladil ma po vlasoch. Po chvíľke sa postavil a zamieril do kúpelne. Pred dverami zastal a otočil sa na mňa.

"Idem do sprchy nechceš sa pridať?" Spýtal sa s úškrnom na tvári. Zatvárila som sa že rozmýšľam a napokon som povedala.

"Prepáč láska ale musím túto lákavú ponuku odmietnuť." Jeho výraz tváre náhle hrane zosmutnel a odkráčal do kúpelne štýlom "forever alone".

Pretočila som nad ním očami a otočila sa na druhý bok. Dnes sa mi nikam ísť nechcelo. Vlastne som nikam ísť ani nemohla, pretože Niall si zabudol vypnúť GPS na mobile, fanúšikovia nás našli a vedia kde presne bývame. Momentálne obklopujú náš hotel a spievajú Night changes. Harry vyšiel z kúpelne iba v bielej osuške a ja som zalapala po dychu. "Nenápadne" som si ho obzerala keď sa prezliekal a bol len v boxerkách. Videla som ako sa jeho chrbtové svaly napínajú a uvolnujú pričom si pohmkával melódiu pesničky v prevedení fanúšikov.

"Môžem sa aj otočiť keď chceš bábika." Povedal popri čom si naťahoval nohavice.

"Mohol by si." Nad mojou poznámkou len nadvihol obočie, pokrútil hlavou a skočil vedla mňa do postele. Ja som zaborila hlavu do jeho hrude a obkreslovala mu tetovania na brušku.

Taakže babes...som z vás sklaman:((( K predošlej časti boli dva úbohé komentáre...To mi pripomenulo že túto časť venujem proste_peta ktorá ani tentoraz nesklamala... I love u <3 No... ale späť k veci.V vzhľadom na moje sklamanie je toto najkratšia časť v histórii Wake up. Má presne 546 slov. Takže kým tu nebude minimálne 5 komentov nepridám novú časť. Takže píšte svoje názory. Beriem aj kritiku. Love you all.

-Sami:*

Wake up (One direction♥)Where stories live. Discover now