Dnes je posledný deň nášho výletu. Zabalím svoje a aj Harryho veci do kufrov, keďže on si ešte bezstarostne odfukuje. Dám si rýchlu sprchu a oblečiem si čierne skinny jeans a Harryho sivú mikinu ktorú si o pár minút prezlečiem, pretože dojdem k záveru, že ak by som sa v nej ukázala pred fanúšikmi ktorý ešte stále obklopujú náš hotel a ich počet sa ešte zdvojnásobil keď sa dozvedeli, že dnes odchádzame, asi by ma znenávideli viac ako ma nenávidia. Neberem si haty k srdcu, ale neni to dva krát príjemné. Oblečiem si teda obyčajné biele tričko s nápisom "coffe please". Keď sa vrátim do kúpelne Harry spokojne spí s tak si sadnem vedľa neho na posteľ.
Zrazu k nám do izby vtrhnú chalani s pištolami v ruke. Neváhajú a ostriekajú Harryho, ktorý sa hneď prebudí. Deti.
"Ránko Harold." Zašteboce Loui a Harry sa zamračí a ukáže mu stredný prst. Musím sa nad tým zasmiať.
"Ty sa nesmej." Otočí pištol Louis na mňa. "Ty si mi ho ukradla." Oduje spodnú peru a predstiera plač. Potom sa však zaškerí a ostrieka aj mňa.
"Heej." Zakňučím. V tom dobehnú do izby El so Soph a sú asi rovnako mokré ako ja. Hodia mi pištol s vodou a ja sa okamžite škodoradostne usmejem. Vstanem z postele, a postavím sa medzi nich. Liam zatiaľ podá tiež jednu pištoľ Harrymu.
"Chalani proti dievčatám?" Opýta sa El.
"Nie. Nebolo by to fér." Namieta Niall.
"Ale prosím vás. Dáme vás lusknutím prsta." Usmeje sa Soph.
"Jasné," Povie Liam. "A ja som Hannah Montana." Dodá a všetci sa zasmejú.
"Tak sleduj," Poviem a všetkých ich poriadne postriekam. Rýchlo utečiem na chodbu a všetci bežia za mnou. Onedlho sa ku mne pridajú aj El so Soph a my sa dostaneme na recepciu, pričom minieme polku nádrže. Chalani ju majú už skoro prázdnu, no sú mokrejší než my. Prejdeme okolo upratovačky ktorá stojí na rebríku a utiera gigantické okno pri vchode. Niečo ma napadne a ja potiahnem Soph a El naspäť. Pohľady nám zastanú na vedre pod rebríkom plné vody. Naše úsmevy sa rozšíria a Soph sa natiahne po vedre.
"Požičiame si." Povie El upratovečke, a tá skôr než stihne odpovedať frčíme naproti chalanom. Tý, hneď ako sa ukážu za rohom rozbehnú sa kade lahšie. Tri-krát prebehneme celý hotel a nakoniec chalani vybehnú von medzi fanúšičky. Našťastie, sa ochranka už priplavila na náš odchod, a väčší priestor je ohradený železným zábradlím. Sú v pasci ak vídu z vyhradenej zóny fanúšičky ich roztrhajú.
Hneď ako vídu von dievčatá začnú šalieť a výskať. Momentálne nás nezaujíma, že sme na verejnosti. Jediné čo nás teraz zaujíma, je naša výhra. Rozhodli sme sa vedro vyliať na Zayna a Liama. Soph sa rozbehne a skočí na Liama. My k nemu pribehneme a vylejeme naňho polku kýbla. Zayn stojí hneď vedľa neho. Šibalsky sa naňho usmejem. Už vie čo ho čaká a vôbec sa nebráni. El mi pomôže a keď sa voda všetka voda vyleje, necháme mu vedro na hlave. Všetci sa smejeme a ignorujeme fanúšikov. Harry sa ku mne rozíde a ja sa naňho žiarivo usmejem. Chystá sa ni dať pusu, no keď sa ku mne priblíži streknem mu do tváre pištolou.
"Sme na verejnosti." Pripomeniem mu. Mykne plecami, ruki si obmotá okolo pásu a prisaje sa mi na pery. Keď sa od seba odlepíme, všetci na nás prekvapene pozerajú. Harry vyzerá, že mu to nevadí a ja sa cítim trošku trápne.
Počujem Niallov hlas v mikrofóne a to ma zachráni z trápnej situácie.
"Takže ahojte všetci. Ako vidíte nechali sme sa trošku uniesť." Povie Niall trošku hanblivo do mikrofónu a podá ho Zaynovi.
"Neviem čo dodať." Povie Zayn ešte stále z kýblom na hlave podá mikrák Liamovi.
"Noo tak mali sme ešte dve hodiny do odchodu tak sme sa zabavili. Išli sme hrať chalani proti dievčatám." Poškrabe sa vzadu na krku Liam. Potom mikrofón podá Sophii a dá jej pusu na líce.
YOU ARE READING
Wake up (One direction♥)
FanfictionSamantha bola obyčajné dievča z Detroitu. Nemala veľa priateľov pretože sa dobre učila. Nebolo to tak, že by nerada chodila na party a radšej by sedela doma pri nejakej dobrej knihe alebo ušebnici s fyziky učiac sa na písomku. Bolo to práve naopak...