"Sam, všade ťa hľadáme...ó, ahoj Tiffany." Povie Louis. Myslím, že Tiffany práve dostala srdcový záchvat.
"A-ahoj," Vysúka len zo seba.
"Musela som ju sem zaviesť lebo jej bolo zle." Vysvetlím a všetci začnú chápavo prikyvovať.
"Nevyzerá, že by jej ti nejako pomohlo." Zavtipkuje Harry a ja po ňom hodím zabiacký pohľad.
"Okay, tak mi sa s ňou pofitíme, pokecáme a vy sa zatiaľ oblečte." Povie vážne Niall a počas rozprávania sa blíži sa k Tiffany.
"Poď zlatíčko zoznámime ťa s El a Perrie, budú sa ti určite páčiť." Hovorí jej tak sladko, že môžem vidieť ako sa rozteká. Ona len prikývne a spolu aj s Louisom výdu z našej izby.
Keď zatvoria dvere, Harry príde ku mne, ruky si obmotá okolo môjho pásu a dal mi pusu do vlasou. Potom na líce až k sánke kde pokračuje obdaruvávaním bozkov po klúčnej kosti.
"Vieš že si sexi keď pomáhaš ľudom?" Zamrmle mi do krku a ja da zasmejem.
"Hej? Nehovor," Poviem a cítim ako sa mi usmeje do krku. Jeho ruky, mi z pása skĺznu až na zadok. Zo smiechom ho odstrčím.
"Za chvílu nám letí lietadlo." Poviem vážne.
"Ty to chceš robiť v lietadle?" Bože to je debil. "Nie že by som bol proti, len sa mi to na teba nehodí." Šibalsky sa na mňa usmeje a ja sa ne neho nepríčetne pozriem.
"Ty si idiot, nechcem to robiť v lietadle. Prosím ťa, bež sa radšej pretliecť lebo tu z teba otehotniem."
"Neni problém," Uškrnie sa.
"To že sa oblečieš, alebo to že otehotniem?"
"Oboje," Sladko sa usmeje a dá si dole tričko. Hneď za tým nohavice.
Dôkladne skenujem jeho krásne telo. Nevyzerá,že by si to všímal, takže aj naďalej hltám každý jeho pohyb.
„Len ma nezožer pohľadom" perverzne sa usmial. Prebehol ma pohľadom a zahryzol sindo spodnej pery.
Nad tým som iba pretočila očami a sadla si na pekne ustlanú manželskú posteľ. Ale pravdou je, že aj ja som začínala mať nemravné myšlienky .
Aby som zahnaka svoje úmysly, otvorila som si twitter a začala čítať depresívne tweety wanna be emo teenagerov, ktorý nedostaly nový iphone alebo ich rodičia nepustili na kalbu.
Vždy ma to rozosmeje.
Neviem...chcela som k tomu ešte niečo pridať ale tak musíte si vystačiť aj s týmto...je ti úboho krátke ale tak čo už:-/ Dúfam že sa aspoň bude páčiť...ahooj:3
-S
YOU ARE READING
Wake up (One direction♥)
FanfictionSamantha bola obyčajné dievča z Detroitu. Nemala veľa priateľov pretože sa dobre učila. Nebolo to tak, že by nerada chodila na party a radšej by sedela doma pri nejakej dobrej knihe alebo ušebnici s fyziky učiac sa na písomku. Bolo to práve naopak...