Lietadlo konečne pristávalo a ja som horela nedočkavosťou. Zobrala som si kufre a zišla eskalátorom kde som uvidela hnedovlasú dievčinu s úsmevom na perách a cedulou v ruke. Na ceduli bolo napísané
"Samantha:D" Vydedukovala som si že to asi bude Eleanor. Okrem toho že v ruke držala cedulu s mojím menom som ju už parkrát videla keď som skypovala so Zaynom. Keď ma uvidela rozbehla sa ku mne a objala ma.
"Ty musíš byť Samantha však?" Spýtala sa ma keď sme sa od seba odtiahli. Zayn jej asi o mne hovoril ako inak by ma spoznala? Bolo tam fakt dosť ľudí.
"Áno to som ja " Zasmiala som sa.
"Ja som Eleanor, teší ma." Povedala a milo sa na mňa usmiala. Bola fakt pekná. Mala čierne skinny jeans, béžový sveter a na nohách mala čierne vansky. Vlasy mala schytené do drdolu.
"Aj mňa" Usmiala som sa na ňu a smerovali sme k jej autu.
Celú cestu sme sa rozprávali. Dozvedela som sa že El je jedináčik. Že študuje v Manchestri a čiastočne pracuje ako modelka.
Keď sme zastavili pred vilou El si všimla že som trochu nervózna preto mi venovala úsmev ktorý znamenal niečo ako "neboj obľúbia si ťa".
Usmiala som sa na ňu a vošli sme dnu.
"Sme tuuu" Zakričala Eleanor po celom dome. Hneď ako to dopovedala všetci doleteli do chodby. Až na Harryho ten doletel ako posledný a skoro sa strepal keď brzdil. Tvárila som sa že som to nevidela no jemne som sa uchechtla. Nikto to nevidel samozrejme až na Harryho. Ten sa zamračil a brebodol ma pohľadom. Ja som sa na neho zas provokačne usmiala. Až potom sme si všimli že sa na nás všetci pozerajú. Ja som sa tvárila akoby nič a objala Zayna.
"Takže Sam, toto je Louis, Liam, Niall a s Harrym si sa ako vidím stihla zoznámiť a Sophia, Liamova priateľka." Zasmial sa a Harry prekrútil očami. Potom som sa zo všetkými zoznámila a išla som sa vybaliť.
Po obede som zavolala rodičom a okolo ôsmej sme sa vybrali na večernú prechádzku. V Londýne bolo zima. Dobre, že som si zabalila aj teplé oblečenie. Keďže Liam, Niall a Zayn pozerali hokej a Soph išla spať lebo sa necítila dobre, na prechádzku sme išli len ja, Louis, Eleanor a Harry. Keďže sa Louis a El po chvíli začali neustále bozkávať, vzdialila som sa od nich na dva metre aby som sa nezgrcala. Potom som videla Harryho ako niečo šťuká do svojho i-ponu. Musím uznať že bol fakt krásny. Vybrala som sa teda k nemu.
"Aaa- hoj" Povedala som neisto.
"Čau" Povedal bezvýrazne a neodtrhol oči z displaya.
" Ako sa máš?"
"Fajn" povedal a úplne ignoroval moju prítomnosť.
"Páni ty si ale fakt zhovorčivý" Skonštatovala som po chvíli.
"A ty začínaš byť fakt otravná" Konečne zdvihol zrak od svojho mobilu a uprel ho na mňa. Už sme si pozerali do očí dobrých päť minút až to začínalo byť desivé. Zrazu nás prerušilo pípnutie môjho mobilu.Bola som úplne v tranze a keď som si chcela odblokovať mobil podarilo sa mi to až na štvrtí krát. Obi dvaja sme sa spamätali. Prečítala som si esemesku od Nikolasa v ktorej bolo :
"Ahoj Sam, nedáme stretko?"
"Sorry ale niesom doma :* "
Videla som ako sa Harry jedným očkom pozerá na display môjho mobilu. Keď videl že som Nikolasovi poslala pusinkového smajlíka ledva zadržal smiech.
Áno posielam chlapcovi pusinkového smajlíka aj keď s ním nechodím ale Nikoloas je môj dobrý kamarát. Ja a on to by asi nešlo dokopy je hrozný sukničkár. Cindy s ním chvíľu chodila a videla som že sa dosť natrápila. (Cindy je moja dobrá kamarátka z Detroidu. Je jedna z mála ľudí ktorých som z našej triedy mala rada.)"Veľmi nenápadné" Povedala som a nadvihla obočie. On sa len zasmial s prižmúrenými očami. Bože bol taký zlatý. "Boha Samantha ukľudni sa!" Ani sme sa nenazdali a boli sme pred vilou. Prišli sme dnu a Niall s Liamom sa utápali v slzách pretože po hokeji išiel v telke nejaký doják. Zayn už spinkal a keď som sa pozrela na hodinky ani som sa mu nečudovala bolo pól jednej ráno. Išla som si do svojej spálne. Osprchovala som sa a umyla si vlasy. Prezliekla som sa do čiernych legín a bieleho rozťahaného svetra. Vlasy som si schytila do strapatého drdolu a zalahla do postele pretože na mňa dolahol časový posun.
No, ja neviem čo mám napísať. Je tu sľúbená časť... Momentálne sa neviem sústrediť na to, čo píšem pretože riešime s kamoškou jej blbé spolužiačky ktoré si hovoria kamošky...:(((Neznášam ľudí ktorý sa pretvatujú.Ale nebudem váš tu zaťažovať našimi problémmi. Takže tak... Už budúcu časť sa stane niečo special. Chcela som túto časť venovať jednej mojej super kamoške u ktorej spím ale som na mobile takže super. Ale trápi ma že nekomentujete. Neviem potom čo si o tom myslíte. Beriem aj kritiku. Takže čo si myslíte o Eleanor?
Vote&COMENTS
Love you all.-Sami:*
YOU ARE READING
Wake up (One direction♥)
FanfictionSamantha bola obyčajné dievča z Detroitu. Nemala veľa priateľov pretože sa dobre učila. Nebolo to tak, že by nerada chodila na party a radšej by sedela doma pri nejakej dobrej knihe alebo ušebnici s fyziky učiac sa na písomku. Bolo to práve naopak...