Eve geleli belki yarım saat belki de bir saat olmuştu emin değildim. Korkuyordum çok korkuyordum, birkaç saat içinde burada olacakdı o geldiğinde ne yapacakdım.
O gelmeden önce biraz kendime vakit ayırıp düşünecekdim ama bundan vazgeçtim ve yavaş adımlar ile mutfağa geçtim.
Yasemin gitmişti buna sevinmiştim o kızı bir türlü sevmemiştim. Gerçi iki gün sonra bende olmayacakdım ya. Bu gerçek hem canımı yakıyordu hem de mutlu olmamı sağlıyordu. Düşündükçe sinirleniyor düşüncelerimi de durduramıyordum.
Alper Arslan'dan
Alper uçaktan indi koruması Ali'yi görünce hemen ona doğru yürüdü. "Lan nasıl gözden kaçırıyorsun Nora'yı."
"Abi sende biliyorsun yenge kaybolmak isterse sende bulamazsın onu. Beni görememiş o da başka bir mağazaya gitmiş."
"Durumu nasıl ?" Diye sordu sakin kalmayı deniyordu. Ama çok zordu Nora'ya takıntılıydı hemde onu ilk gördüğü günden beri.
"Abi nolduysa sen gittikten sonra oldu."
Alper anlamaz bi şekilde ona baktı arabaya geçtiler önde Ali arka da ise Alper vardı.
"Nolmuş?"
"Sabahtan beri ortalıkta geziyor ama abi sanki ruhu yok gibiydi."
"Birde sen uçakta olduğun için söyleyemedim ama önemli bir durum var abi."
"Neymiş o önemli durum."
Ali durumdan bahsetti Alper tamamen sinirlerine hakim olamıyordu patlayacakdı.
"Gerekli araştırmaları yaptım abi ama şehre girişi gözükmüyor. Yengeye doktordan randevu mu alsan acaba belki iyi gelir."
"Bakarız Ali."
Eve geldiklerinde ikisi de Eve girdiğinde oluşan o sessizlik ile önce birbirlerine baktılar.
Önce Alper yatak odasına gitti. Orası boş olunca kaşlarını çattı ve salona doğru gitmeye başladı.
"Abi mutfak darmaduman yenge salonda uyuyor ve içmiş."
Nora alkol bağımlısıydı ve kendine sınır koyamıyordu.
Alper sabır çeke çeke salona gitti. Onun tam yukarısında ona bakıyordu ne diyeceğini düşünüyordu.
"Nora."
Dedi ve aynı şekil durmaya devam etti Alper.
"Dikilme başımda Alper."
"Bunlar ne hani alkolu azaltıyordun."
"Bana hesap soramazsın Alper."
Alper kaşlarını çattı ve Ali'ye döndü çık anlamında işaret verdi Ali tereddüt etse de çıktı.
"Ne demek hesap soramazsın kalbin dayanacak mı bu kadar alkole."
Sinirle ayağa kalktı birden Nora, Alper bakışlarını farkedince anlamıştı birşeyler yolunda değildi.
"Hepsi senin yüzünden Alper!"
Avazı çıktığı kadar bağırdı rahatlamak istedi ama olmuyordu rahatlayamıyordu.
"Annem yaşıyormuş lan ailem yaşıyormuş benim!"
Alper duyduklarını anlamadı nereden duydu bunları diye düşündü.
"Nerden öğrendim demi ? Söyleyim ben hemen. Gitmeden önce yaptığın konuşmayı hatırlıyor musun Alper?"
Bakışlarında kırgınlık vardı kimdi karşısındaki bu adam onun kocası olmadığı ortadaydı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINAK
TeenfikceOn dokuz yaşındaydım onunla tanıştığım da başta herşey çok güzeldi bir rüya gibiydi, çok aşıktım ya da o hissettiğim duygu tamamen de olmasa minnet duygusuydu. Hissettiklerim neydi bilmiyorum ama şuan tek hissettiğim duygu kindi. Ben beni korkunç bi...