Κεφάλαιο 9ο

13 1 11
                                    

Ο καθένας μας έχει τις δικές του αποσκευές,που τις κουβαλάει συνέχεια μαζί του.Βρείτε έναν άνθρωπο με τον οποίο θα θελήσετε να ανοίξετε και να αδειάσετε τις βαλίτσες σας στο ίδιο μέρος...

Η Αθηνά μπήκε στο δωμάτιο του μικρού και έκατσε δίπλα του...
Ο Άγγελος καθόταν στο κρεβάτι με τα πόδια μαζεμένα και είχε κρύψει το κεφαλάκι του ανάμεσα τους...
Η εικόνα του της έσκισε την καρδιά...
Αθ:Άγγελε μου;...του χάιδεψε απαλά τα μαλλάκια του...
Ο Άγγελος σήκωσε το κεφαλάκι του και την κοίταξε με τα ματάκια του να είναι κόκκινα από το κλάμα...
Άγ:Ο μπαμπάς;...ρώτησε φοβισμένος...που είναι;...
Αθ:Έπρεπε να φύγει για λίγο...είχε δουλειά...
Ο Άγγελος ένιωσε να ανακουφίζεται και κρύφτηκε κατευθείαν στην αγκαλιά της...
Η Αθηνά τον έκλεισε μέσα σε αυτήν και τον έσφιξε πάνω του...
Αθ:Ηρέμησε αγόρι μου...τον φίλησε απαλά στο κεφαλάκι του...είμαι εγώ εδώ τώρα...
Άγ:Φοβήθηκα πάρα πολύ...
Αθ:Ο μπαμπάς είναι λίγο πιεσμένος με την δουλειά του και για αυτό είχε νεύρα αλλά δεν ήθελε να σου φωνάξει...
Ο Άγγελος απομακρύνθηκε και ένιωθε να τρέμει ολόκληρος...
Η Αθηνά τον παρατηρούσε και προσπαθούσε να καταλάβει γιατί φοβήθηκε τόσο πολύ...
Αθ:Να σε ρωτήσω κάτι αγοράκι μου;...
Του έπιασε τα χεράκια του και τα έκλεισε μέσα στα δικά της...
Ο Άγγελος απλά κούνησε καταφατικά το κεφαλάκι του...
Αθ:Ο μπαμπάς σου έχει ξανά φωνάξει και άλλη φορά;...
Άγ:Ο μπαμπάς αν έκανα κάτι ή αν γυρνούσε πολύ κουρασμένος αλλά η γιαγιά μου φώναζε συνέχεια...όχι,μπροστά στον μπαμπά όμως...
Αθ:Η γιαγιά γιατί σου φώναζε;...
Άγ:Δεν ξέρω...ανασήκωσε τους μικρούς του ώμους...ίσως να είχε νεύρα ή να ήταν κουρασμένη και εκείνη...εμένα όμως ακόμα και κάτι μικρό να έκανα θα μου φώναζε και όχι μόνο...
Ο Άγγελος απέφυγε να την κοιτάξει και σταμάτησε απότομα...
Η Αθηνά ακούμπησε το δάχτυλο της κάτω από το μικρό του πηγούνι και τον ανάγκασε να τον κοιτάξει...
Αθ:Τι άλλο σου έκανε αγόρι μου;...εμένα μπορείς να μου πεις...
Άγ:Δεν θέλω να μάθει κάτι ο μπαμπάς...θα στεναχωρηθεί αλλά μπορεί και να μην με πιστέψει...
Αθ:Σου δίνω τον λόγο μου ότι δεν θα πω κάτι στον μπαμπά...θα είναι το μικρό μας μυστικό ναι;...
Ο Άγγελος συνέχισε να τρέμει ολόκληρος στην σκέψη και μόνο...

Ο Άγγελος καθόταν στο πάτωμα και έπαιζε με τα αυτοκινητάκια του...
Ο ήχος που έβγαζαν έφτανε στα αυτιά της Αγγελικής και την εκνεύριζε...
Τον πλησίασε και τον σήκωσε όρθιο πιάνοντας τον δυνατά από το μπράτσο...
Αγγ:Θα σταματήσεις επιτέλους να κάνεις φασαρία;...του φώναξε εκνευρισμένη...
Άγ:Γιαγιά εγώ...
Ο Άγγελος δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την φράση του καθώς το χέρι της Αγγελικής προσγειώθηκε με δύναμη πάνω στο μαγουλάκι του...
Τον τράβηξε από το χέρι και τον οδήγησε στο δωμάτιο της...
Άνοιξε την ντουλάπα και τον έσπρωξε μέσα...
Έκλεισε την πόρτα και την κλείδωσε...
Αγγ:Για να μάθεις άλλη φορά να κάνεις φασαρία...

Δικαίωση!Where stories live. Discover now