9

13 5 2
                                    

Przez następny tydzień nic się nie działo , sama nauka . Na szczęście projekt mamy z głowy bo dwa dni temu go skończyliśmy. Pewnego wieczoru gdy miałam kłaść się spać napisała do mnie Natalie :
Od:Natalie🩷: HEJKAA!!Zapraszam cię na moje urodziny w piątek 🔥 Organizuje mała imprezkę o 19 u mnie .
Ty: Będę 😌
Przyznam szczerze że mi się nie chce ale muszę bo tak trochę nie wypada nie iść. Następnego dnia po szkole poszłam do galerii handlowej kupić jakiś fajny prezent. Pochodziłam po kilku sklepach ale nic nie mogłam znaleźć. Na końcu stwierdziłam że kupię jej jakąś małą perfume i ozdobę do pokoju . Przy wyjściu kupiłam torbę i dużo słodyczy . W domu wszystko sobie spakowałam i znalazłam outfit. Postanowiłam że ubiorę srebrną sukienkę i trochę biżuterii. Na noc założyłam wałki i nałożyłam sobie maseczkę . Wątpię że najtańsza maseczka z przeceny da mi jakiś efekt ale warto spróbować.
Następnego dnia wstałam dość późno . Zjadłam śniadanie, przebrałam się . Umyłam zęby . Potem dalej poszłam spać i w taki sposób prawie zaspałam na przyjęcie . Obudziłam się czterdzieści minut przez rozpoczęciem. Szybko zdjęłam wałki , ubrałam sukienkę i biżuterię i wybiegłam z domu . Na miejscu było już trochę osób . Myślałam że Natalie pisząc o małej imprezce miała na myśli jakieś dziesięć osób a nie prawie całą szkołę ale ok ... Było dość nudno , wszyscy byli pijani każdy zachowywał się jak jakiś zwierz a ja siedziałam na parapecie i oglądałam tą dżunglę . Chyba byłam jedyną trzeźwą osobą . Wszystko szło zgodnie z planem dopóki Olivier nie zaprosił mnie do tańca .
CO ON TUTAJ ROBI!?
Zgodziłam się , niestety . Taniec nie szedł nam najlepiej ale jakoś uszło . W pewnym momencie zrobiło się bardzo tłoczno więc wyszliśmy na balkon . Natalie miała bardzo duży dom , myślę że mogę go nazwać willą dlatego na balkonie mieliśmy dużo miejsca. Rozmawialiśmy oglądaliśmy głupie filmy , jedliśmy przekąski. Było świetnie , do momentu. W pewnym momencie Olivier mnie pocałował.
NIE WIERZĘ, CO JA MAM ZROBIĆ !? TO SIE NIE DZIEJE .


Nie wiem . Dziękuję bardzo za głosy i za kom 🩷 przez kolejne trzy dni na pewno będą rozdziały . Papa 🔥

SaraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz