O mój Boże. Olivier właśnie mnie całował ...
W pewnym momencie poprostu się odsunęłam .
To nie może się tak skończyć.
-Co ty robisz ?-Zapytałam.
-Całuje cię.-Odpowiedział .
-Nie możemy ze sobą być . Jak ty sobie to wyobrażasz !? - Porozglądałam się i zobaczyłam że wszyscy ze środka są wpatrzeni w nas .
Już po mnie .
Bez słowa wbiegłam do środka i zaczęłam biegnąć s stronę wyjścia. Było już późno i bałam się wracać sama . Napisałam do brata aby po mnie przyjechał. Na szczęście się zgodził . Usiadłam z przodu domu za jakimś krzakiem żeby nikt mnie nie widział i czekałam na brata . Po chwili już po mnie był . Oczywiście dostałam kilka niewygodnych pytań np :
„Czemu wracasz tak wcześnie?” albo „Czemu jesteś taka smutna"
Odpowiadałam że poprostu jestem zmęczona. Po powrocie do domu pobiegłam do pokoju i zaczęłam wyć .
Dlaczego to się stało. Czemu wszyscy to widzieli ? Czemu on to zrobił?
Gdy w końcu się uspokoiłam napisałam do Natalie przeprosiny i życzenia. Nawet nie pamiętam kiedy zaspałam. Rano miałam jakieś dwanaście nieodebranych połączeń od Natalie. Oddzwoniłam i na szczęście odebrała .
-Co się wczoraj wydarzyło!? Pocałowałaś się z Olivierem? Jak to się stało!?- Wykrzyknęła.
-Nie wiem ... To on mnie pocałował. Tak nie powinno być . Teraz każdy będzie o tym mówił . Już po mnie .-Zaczęłam tłumaczyć . Rozmawiałyśmy przez dobrą godzinę.
Liczyłam na to że Olivier się do mnie odezwie ale nie . Całą sobotę - cisza .
Niedziela również. Chciałam porozmawiać z nim w szkole ale mnie ignorował . Po szkole wpadłam na pewien pomysł. Poszłam do jego domu. Znowu otworzył mi starszy pan . Powiedziałam coś w stylu "dzień dobry ja do Oliviera" i pogoniłam na górę . Wpadłam do jego pokoju bez pukania .
-Możesz mi wytłumaczyć co to było ? Dlaczego mnie ignorujesz? Co to miało być ?
-Przepraszam.-Podszedł i mnie przytulił. -Nie wiem czemu , przepraszam. Będę z tobą szczery podobasz mi się. Od początku . Nie wiem dlaczego pocałowałem cię przy wszystkich, nie powinienem .
-Racja , nie powinieneś. - Również go przytuliłam . Usiedliśmy na łóżku i zaczęliśmy rozmawiać. Rozmowa trwała długo. Na końcu stwierdziliśmy że możemy być razem . Pocałowaliśmy się, tym razem już na serio .Hejka !! To koniec 🥹🫶🏼 no jeszcze epilog ale nie ważne. Tak jak widzicie jest to krótka opowieść. Bardo dziękuję za gwiazdki , za komentarze i co widzimy się w epilogu 😌🩷
CZYTASZ
Sara
Teen FictionSzesnastoletnia Sara przeprowadza się z małego miasteczka do dużego miasta w Anglii . Idzie do nowej szkoły , poznaje nowych znajomych . Natrafia na chłopaka który odmienia jej życie ...