Gwen's Status (As of Chapter 90)

1.3K 59 11
                                    

| Status |

Name - Gwendolyn "Gwen" Stacy Wayne

Title - Doctor Fate, Lord of Chaos (Pseudo/Minor), Ghost Spider, Green Lantern, Yellow Lantern, The Ultimate Titan, Smartest Woman in the Universe, Host of the Dragon Flame, Best Martial Artist in the Universe, The Queen of Curses, The Primal Fear of Darkness, The Honored One, The Primal Fear of Falling, Queen of Grimm, Demon's Head, The Fear of Guns, Wielder of the Omega Effect, The Queen of Dragons, Greatest Swordsman in Creation, Unparalleled Genius, Heavenly Dragon Queen of Supremacy, Queen of Monsters, The Unstoppable Spider.

Species - Divine Titan Chimera (Symbiote + Poison Bonded)

Gender - Female

Age - 17

SL Characters - Ghost Spider, Silk, Daredevil, Deathstroke, Orphan, Toxin, Moon Knight, Captain America, Spiderman (616), Spiderman (1610), Richard Dragon, Nightwing, Green Arrow, Catwoman, Baki, Prometheus, Wolverine, Scarlet Spider (616), Spiderwoman (1610), Mystique, Sabretooth, Scarlet Spider (Kaine Parker), Spiderman (8351), Karnak, Winter Soldier, Jessica Jones, Reed Richards, Red Robin, Lady Shiva, Taskmaster, X-23, Carnage, Crossbones, Spiderwoman (616), Severus Snape, Shego, Punisher, Luke Cage, Bellatrix Lestrange, Bronze Tiger, Black Widow, Echo, Sylar, Bane, John Wick, Gold Goblin, Minerva McGonagall, White Widow, Misery, Spiderman Noir, Venom, Shang Chi, Batman, Silence, Hybrid, Tony Stark, Miguelle O'Hara, Scorn, Momo Yaoyorozu, Sleeper, The Doctor, Kang the Conqueror, Ra's Al Ghul, Black Panther, Bullseye, Vandal Savage, Daken, Deadshot, Kraven the Hunter, Ana Corazon, May Parker, Lex Luthor, Mr. Terrific, Elektra, Hawkeye, Dr Octopus, Azmuth, Spiderman (Tobey), Spiderman (Andrew), Shuri (MCU), Captain America (MCU), Killmonger (MCU), Spiderman (MCU), Arno Dorian, Altair, Ozymandias, Mandarin, Erina Nakiri, Bucky Barnes (MCU), Nick Fury (616), Wolverine (X-Men), Ezio, Connor Kenway, Sara Lance, U.S Agent (MCU), White Widow (MCU), Speedy, Melina Vostokoff, Redhood, Agent 47, Batwoman, Ricardo Diaz, Aldrich Killian, Bi-Han, Kuai Liang, Kotal Kahn, Hanzo Hasashi, Skarlet, Slade Wilson (CW), Ermac, Kazuma Kiryu, Khameleon, Vandal Savage (CW), Alice Nakiri, Norman Osborn (1610), Frost, Maria Hill, Sage, John Diggle, Mei Hatsume, Diego Hargreeves, Damian Wayne, Sister Sage, Rascal, Natasha Romanoff (MCU), Red Guardian (MCU), Ryuji Goda, Taiga Saejima, Megumi Todokoro, Kabal, Erron Black, Mileena, Sabretooth (1610), Monkey, Chun Li, Daigo Dojima, Adrian Chase (CW), Kitana, Crane, Miles Morales (Game), Lao Gui, Nyssa Al Ghul (CW), Eishi Tsukasa, Zengief, Momo Akanegakubo, Jade, Masato Aizawa, Shredder, Goro Majima, U.S Agent, Eivor Varinsdottir, Bayek, Jango Fett, Juri Han, Roy Harper (DC), Boba Fett, Jo Amon, Cassie Cage, Tosuke Megishima, Spiderman (Game), Joichiro Yukihira, Catman, Satoshi Isshiki, Shun Akiyama, Daniel LaRusso, Kano, Mister X, Raze, Chameleon, Wildcat, Cad Bane, Sonya Blade, Kenshi, Mike Barnes, Malcolm Merlyn (CW), Agony, Lasher, John Kreese, Sotaro Komaki, Flexo, Chozen Toguchi, Soma Yukihira, Mantis (616), Scream, Widow, Reptile, Master Chief, Elongated Man (CW), Phage, Poison/James Hudson Jr, Tanya, Kate Kane (CW), Batman 1 Million, Terry Silver, Mantis (MCU), Riot, Akira Hayama, Cammy White, Jax, Splinter (2012), Black Cat, Ryan Wilder, Wolverine (1610), Leader (616), Mania, Klaus Hargreeves, Rick Sanchez, Hope Mikaelson, King, Bloom Peters, Maleficent, Isabelle Lightwood, Alec Lightwood, Kassandra (AC), Jace Herondale, Ash Morgenstern, Asia Argento, Moon Girl (616), Phineas Flynn, Yoshitaka Mine, Taiga Saejima, Sebastian Morgenstern, Bruce Lee, Mr Miyagi, Five, Shuri (616), Doctor Doofenshmirtz, Clairy Fairchild, Smoke, Takeda, Magnus Bane, D'Vorah, Johnny Cage, Daki, Bo' Rai Cho, Utahime Iori, Kollector, Ashrah, Luther Strode, Dee Jay, Necalli, Lelouch, Light Yagami, Goro, Blanka, Jago, Shadow Jago, F.A.N.G, Zeku, E. Honda, Alphonso Hargreeves, Poison (SF), Ben (Umbrella Academy, Sparrow), Ken Masters, Guile, Fei Long, Cody Travers, L, Querl Dox (CW), Bulma, Megamind, Louisa May Alcott, Eddie Morra, Quan Chi, Rain.

UL Characters - Yuujirou, Albus Dumbledore, Jaune, Tokita Ohma, Yoriichi, Toji, Muzan, Kuvira, Akaza, Dahlia Mikaelson, Tyrian Callows, Karate Kid, Doppo Orochi, Voldemort, Grindelwald, Kaiaou Kaku, Clarissa La Rue, Iron Fist, Doma, Kokushibo, Ahsoka, Kuroki Gensai, Queen Maeve, Qui-Gon Jinn, Darth Maul, Mace Windu, Yoda, Count Dooku, Mother Talzin, Obi-Wan Kenobi, Black Lightning, Sebastian Shaw, Lightning, Rey Skywalker, Savage Opress, Stormfront, Asajj Ventress, Harriet Bree, Maria Calavera, Neon Katt, Roane Ashwood, Taron Malicos, Grand Inquisitor, Francis Scott Key Fitzgerald, Power Man, Yang Xiao Long, Tai Lung, The Deep, Snoke, Aayla Secura, Kirito, Soldier Boy, Aiz Wallenstein, Riveria Ljos Alf, Plo Koon, Yuuichirou Hanma, Glynda Goodwitch, Gyutaro, Muichiro Tokito, Shifu, Giyu Tomioka, Starlight, Sanemi Shinazugawa, Electro (616), Dracula (Show), Velvet Scarlatina, Emerald Sustri, Fiona Thyme, Obanai Iguro, Mitsuri Kanroji, Quinlan Vos, Tengen Uzui, Yoshimura, Ruby Rose, Shinobu Kocho, Inosuke Hashibira, Gyomei Himejima, Bell Cranel, Kure Raian, Tigress, Kaigaku, Coco Adel, Hank McCoy, Leman Russ, Plastic Man, Jaghatai Khan, Kanao Tsuyuri, Kanan Jarrus, Han Chun-Woo, Ochi Fukuchi, Luke Skywalker (Canon), Iroh, Azula, Weiss Schnee, Darth Vader (Canon), Inasa, Suyin Beifong, Aoi Todo, Zenitsu, Jeong Jeong, Mako, Hanabi Hyuga, Taylor Herbert, Lin Beifong, Katara, Bolin, Ezra Bridger, Seventh Sister, Zuko, Po, Gypsy, Kyojuro Rengoku, Kai, Ozai, Sebastian Shaw (616), King Bumi, Adam Taurus, Colossus (Movies), Eda Clawthorne, Cisco Ramon, Kit Fisto, Zaheer, Roboute Guilliman, Juggernaut (Movies), Cal Kestis, Alucard (Netflix Castlevania), Lion El'Johnson, Mei Mei, General Grievous, Kwon Jae-Kyu, Pakku, Ferrus Manus, Eijiro Kirishima, Tock, Cecile Horton, Geralt of Rivia, Ghazan, Naobito Zenin, Tatara, Belos, Nobara, Denki Kaminari, Midnight, Warpath (616), Amon, Eto Yoshimura (Tokyo Ghoul), Kendo Rappa, Kanoh Agito, Pong Krell, Hayate Gekko, Kenichi, Kento Nanami, Muscular, Neo, Hanami, Dagon, Lilith Clawthorne, Cinderfall, Shaak Ti, Vulkan, Rogal Dorn, Rui, Lilith (Shadowhunter), Tremor, Havik, Luz Noceda, Best Jeanist, Mister Negative (Spiderman Game), Mister Negative (616), Rose (SF), M. Bison, Corvus Corax, Seth, Reiko, Gill, Sindel, Akira Hongo, Genji, Kars, Kang Sung, Mahito, Friar Joseph, A-Train, Shao Kahn, Ryu Hayabusa, Dio Brando, Seraphina (UnOrdinary), Lee Shi-Woon, Arlo, Regulus Corneas, Homelander, Ancient One (MCU), Nightwolf (MK), Fugitive Predator, V, Scarface, Kazumi Mishima, Yuuki Asuna, Static Shock, Ivy Thickety, Tenzin, Fei Hargreeves, Billy Butcher, Shio Sakaki, Adora (She Ra), Hanzo (Overwatch), Kang Sung, Upgrade Predator, Tetsutetsu Tetsutetsu (MHA), Nitara, Uraraka, A.K.I, Angela Del Toro/White Tiger (616), Viper (Kung Fu Panda), David Martinez, Oganosuke Yogi, Cheshire (DC), Ben (Umbrella), Kiriko (Overwatch), Choso (JJK), Jotaro Kujo, Jubilee (616), Broken Tusk, Kung Jin, Captain Britain (616), Hana Kurusu, Rock Lee , Orchid, Echidna (Worm), Raiden (MK), Beatrice (Rezero), Carmilla (Rezero), Typhon (Rezero).

Spidergwen: I have a system?!Where stories live. Discover now