#5 Miłe odwiedziny

264 18 4
                                    


Poszlam do swojego pokoju.Po słowach które usłyszałam byłam bardzo skołowana. Usiadlam na swoim łóżku i myślałam o wczorajeszej nocy z której nic nie pamiętam.Czułam że Julia nie powiedziała mi wszystkiego.


Wtedy do pokoju weszła Wiktoria.Usiadła obok mnie i spojrzala się na mnie błagalnym wzrokiem jakby chciała żebym ja zaczeła.


-Więc co cie do mnie sprowadza ? -spytałam się śmiejąc.


-Musze z tobą porozmawiać o wczorajszej nocy-zaczeła-Też mało co pamiętam z wczorajszej nocy i nie tylko ja ale i chłopcy też.Jedynie Luke coś pamięta.Gdy dziś obudziłam się czułam się dość dziwnie i wyglądało na to że Calum i ja no wiesz...Doczegoś doszło.


-Dlaczego mi o tym mówisz?


-Nie wiem ale musiałam komuś o tym powiedzieć.-powiedziała.


-Rozumiem-powiedziałam zdołowana.


Wiktoria wyszła z pokoju.Wziełam laptopa z nocnej szafki i zasłoniłam okna kocami.Chciałam wreszcie odpocząć.Położyłam się wygodnie i zaczęłam oglądać jakiś dramat.Do końca filmu zostało 20 minut a ja już byłam cała zapłakana.Zadzwonił głośny dzwonek do drzwi.Dziewczyny już dawno wyszły więc musiałam otworzyć.W drzwiach stali chłopcy z zespołu Michaela.


-Wejdźcie- powiedziałam wycierając łzy.


Chłopcy weszli do domu i usiedli na sofie tak jak ja.


-Co się stało ? Czemu płaczesz? -spytał Luke


-A nie to nic.Tylko oglądałam film-powiedziałam śmiejąc się.- A co tu w ogóle robicie?


-A byliśmy w pobliżu więc wpadliśmy-powiedział Ashton


-Są dziewczyny?-spytał Calum


-Gdzieś wyszły.Z tego co wiem poszły do supermarketu i wypożyczyć jakiś film. Więc powinny zaraz wrócić.


-Jaki film wypożyczacie?-spytał Luke


-Pewnie jakiś horror ale nie wiem dlaczego oglądamy horrory jak zawsze się po nich boimy.


Chłopcy zaczeli się śmiać.Usłyszałam otwierające się drzwi i wiedziałam że dziewczyny już wróciły.


-Ja za chwile wróce-powiedziałam


Poszłam szybko do swojego. Gdy już weszłam zupełnie zapomniałam co chciałam.Wziełam telefon i usiadłam na chwilkę na łóżku.Do pokoju po chwili wszedł Luke.


-Hej chciałem cie tylko zapytać czy nie będziesz miała nic przeciwko gdybyśmy tu nocowali? Dziewczyny nam zaproponowały żebyśmy tu przenocowali.Obejrzymy film i w ogóle.Nie masz nic przeciwko?-spytał


-Nie mam nic przeciwko a w sumie się ciesze-powiedziałam.-Dobra już ide do pokoju.Idziesz ?


-Tak już ide-powiedział


Poszłam do salonu i usiadłam na jednej z podwójnych sof.Obok mnie usiadł Luke co przerodziło się w rumieniec z mojej strony.Dziewczyny usiadły z chłopakami na dywanie i na dużej kanapie.Julka włączyła film.


Z pamiętnika nastolatki 5SOS FFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz