3.BÖLÜM

40 14 4
                                    

"Ben sana mecburum bilemezsin,
Adını mıh gibi aklımda tutuyorum..."

ATİLLA İLHAN

********

Akşama misafirleri vardı Karayel ailesinin. Bunun için Nurefşan,işten izin alıp eve gelmişti. Korkut ve Asena okuldan yeni gelecekti,Umay ise içeride Nurefşan'ın telefonu ile barbie videoları izliyordu. Nurefşan yemekleri yapmış şimdi ise Revani tatlısı yapıyordu. Bir taraftan da şarkı mırıldanıyordu.

"O şimdi asker,canı neler ister. Uykuda mevlam beni ona göster"

"Hmm,canımın ne istediğini çok güzel yöntemler ile gösterebilirim."

Nurefşan arkasındaki beden ve boynundaki nefes ile yerinden sıçradı. O sıra Aykan büyük bir kahkaha patlattı. "Ay Aykan ölümü kopardın" dedi Nurefşan,elini kalbine koyarak. Aykan Nurefşan'ın üzerine eğildi. "Korktun mu güzelim? Sen onu boş ver de. Ne istiyormuş benim canım" Nurefşan Aykan'ın arkasına bir bakış attı.

"Aykan,ne yapıyorsun? Çocuklar gelecek şimdi" dedi telaşla. Aykan aldırmadı. "Aykan kime diyorum ben. Çekil" Nurefşan Aykan'ı omuzlarından itmeye çalıştı ama başarısız oldu. O koca heybeti nasıl itebilirdi? "Aykan diyo-" Nurefşan'ın sözünü kesen başka bir ses oldu.

"Anne baba" Nureflan hızla Aykan'ı iterek yana çekildi. Asena ve Korkut onlara bakıyordu. Asena Korkut'un çantasından tutup geriye çevirdi.
"Biz görmedik bir şey. Yürü Korkut"dedi Asena,kardeşini alıp kendi odasına yönelirken Aykan sırıttı. "Benim yetiştirdiğim nasıl belli oluyor ama" dedi.

"Aynen Aykancığım aynen"

Aykan küçük kızı Umay'ın yanına gittim
"Babacığım,ne yapıyorsun bakalım?" Dedi. Umay bakışlarını telefondan çekip babasına baktı. "Hiç baba,barbie videoları izliyoydum" Aykan güldü. Şaşırmamıştı. Umay için barbie bebekler her şey demekti. Kızda barbie bebek takıntısı vardı. Elliden fazla barbie bebeği vardı.

"Baba bende büyüyünce biy askey ile evleneceğim" dedi Umay. Aykan'ın gülüşü soldu. Kaşlarını çattı. "Yok evlenmek,nereden çıktı o? Evlenmeyeceksin sen güzel kızım" dedi Aykan. Asena ve Korkut'ta içeri girmişti. "Kimle kim evleniyormuş" Umay ablasına döndü.

"Abla biliyoy musun,ben büyüyünce aynı annem gibi biy askey ile evleneceğim" Asena büyük bir kahkaha attı. "Kızım kik çekecek senin nazını?" Dedi. Umay'ın yüzü düştü. Evlenecekti işte. Asker yâri olmak istiyordu.

"İkinizde boş konuşuyorsunuz" dedi Korkut koltukta otururken. "Senide göreceğim ben Korkut efendi" Asena'nın dediğine göz devirdi. Bu yaşta bunları konuşmak akıl alası bir durum değildi.

Akşam olmuştu ve kapı çalmıştı. Karayel ailesi kapıyı gidip açtı. Aykan en yakın dostu Kudret'e sarıldı, "Hoş geldin kardeşim" dedi. "Hoş buldum kardeşim"

Nurefşan ve Aslı'da sarılmıştı. "Ay Nurefşan sen görüşmeyeli zayıflamışsın ya" dedi Aslı. Nurefşan güldü. "Yok canım" Aykan Aslı'nın yanındaki küçük kıza eğildi. "Leyal,gel bakayım kız" dedi. Leyal Aykan'a sarıldı. Asena ve Umay ise Kudret'e sarılmıştı. Birbirlerini tanıyorlardı. Umay Leyal'in elinden tuttu.

İNTİKAMIN İZİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin