üç

264 21 34
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum!🤍
.
.
.

'Gözlerindi , en büyük talihim.
Sakladıklarınsa en talihsiz sefilliğim.'

Gece çok geç yatmıştı Bade. Uyuyamamıştı , kafasına takmıştı. Bu yüzden işe yetişmek için kırk takla atıyordu şuan.

Siyah bol paça bir kumaş pantolonun üstüne beyaz askılı bir crop giydi. Cropun üstünede bebek mavisi , bol bir gömlek geçirdi. Klasik kombinler , gerçektende hayat kurtarırdı.

Uykusuzluktan çöken göz altlarını kapattıktan sonra yalnızca şeftali rengi bir gloss ve aynı tonda allık sürdü. Bu kadarı kafiydi. Göz makyajı pek sevmezdi zaten. Rimel desen , hiç. Kiprikleri gür ve uzundu Bade'nin.
Bal rengi ve sarı arasındaki saçlarına hızlıca düzeltti. Çok güzel şekli vardı zaten saçlarının. Dalgalıydı , su dalgası gibi. Gören fön çektirdi sanırdı. Oysa ki doğal haliydi. Öyle kabaran bir dalga , kıvırcıkta değildi. Hemen hallolurdu , şanslıydı kız saç konusunda. Gerçi yalnızca saç konusunda değil ; her konuda şanslıydı. Çok güzel bir kızdı Bade , çok güzel.

Evden çıkarken Kerem , Barış , Yunus ve Berkan ile olan gruplarına hızlıca geç kaldığınaa dair bir mesaj çekti.

Siz: Günaydın canolarr gece uyuyamadıgım için birazcık geç uyanmis olabilirim🤏🏻
Bu nedenle de azicik gec gelebilirim🫠
Haberiniz olsunm

Keromm🪄: Tamamdır dikkatli gel
Bugün konuşacağız ona göre yorgunum demekle kaçış yok

Kıvırcığımm🃏: Gece neden geç uyuduğunu sorabilir miyim? Uyumak için yaşıyorsun ve bahse girerim tüm gün uyuklayacaksın
Neşemiz olmadan napariz

İstanbul Hovardası Bekomm👻: Tamamdır BADİŞİM
Gel hemen ya gözümüz yollarda kaldi

Yunus Balığımm🐬 : çok geç kalma kız zilli , bekliyoruzz
.
.
.
Bade tesislerden içeri girdiğinde hemen kamerasını alıp sahaya ilerledi. Antreman çoktan başlamıştı.
Kamera ayarlarını ve ekipmanları hallederken , Barışların radarına girmişti bile.

"Bir haller var." Dedi Yunus ritmik bir şekilde yürürken.
"Bende çözemedim ,  soracağım." Dedi Kerem'de katılarak. "Varsa niye söylemiyor Badiş anlamadım ki , gizlimiz saklımız mı var bizim abi?" Dedi Berkan. Şakacıydı , hovardaydı ama konu sevdikleriyse ciddi olmayıdabilirdi. Hoş , çokta uzun sürmezdi.

"Sen ne diyorsun Barış?" Dedi Yunus sessiz kalan Barış Alper'e.
"Banada birşey olmuş gibi geliyor.. Dün eve bırakırken dedim , derdin varsa anlat dinlerim diye. Bade bu dayanamaz anlatır." Dedi Barış.
"Aynen öyle , canımızın içi o. Belkide biz üzerine titrediğimiz için abartıyoruzdur." Dedi Kerem'de.

Bu sırada kamerasıyla geldi Bade yanlarına.
"Günaydın ballı aslanlarım!" Yüzünü ekşitti Barış. "Ballı aslanım ne be!"

"Hem tatlı hem de hırslıysanız ballı aslanım derim tabi." Dedi Bade gülerek.
Gözünü kafif kapatarak kafasını yana çevirdi Barış gülerek.

"Onu bunu bırakta.. Niye uyuyamadın sen dün gece?" Dedi Barış. Uyuyamamak , normaldi. Olabilirdi. Ama Bade ile ilgiliydi. Bade ile ilgili olan şeyse Barış için önemliydi..

"Sen hergün tak diye uyuyabiliyor musun Barış? Öyle uyuyamadım işte bende , bir nedeni yok. Ne taktınız sizde!" Dedi Bade gülerek.

Müphem | barış alper yılmaz.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin