Multimedyada Gizem Öz.İyi okumalar
Arkadaşlar 6.bölüm gece üç kafasıyla yazıldığı ve hemen yayımlandığı için yazım yanlışları vardır.Kusura bakmayın.Kısada olmuş.Yorumları ve voltları bekliyorum.Seviliyorsunuz fındıklar!_Yazar'dan_
Burağ'ın yüzüne baktı bir süre.Acıdı ona.Az sonra ölme ihtimali çok yüksekti.Levent ona bağırdı.
"Sana bu oyuna dahil olma demiştim aptal ergen."dediken hemen sonra sağlam bir yumruk çaktı.Kafası sağlam yumruk üzerine yana düşmüştü.Burak bu acıya dayanamıyor,ayrıca ne oyununa dahil olduğunu bile bilmiyordu!Kurumuş dudaklarını yaladı.Ağzına gelen metalik kan tadı üzerine yüzünü buruşturdu.Vücudundaki acı yine kendini belli ederken inledi.Ardında konuşmak için dudaklarını tekrara araladı.
"Bende ne istediğini bilmiyorum.Ama ben senin oyununda falan değilim.Hem sen kimle oynuyosunki?" Diye sordu yorgun ve boğuk sesiyle.İnlemekten sesi kısılınca iyice boğukalaşmıştı.Levent ona nefretle bağırarak cevap verdi.
"Atalay ve Lale Atahan'a oynadığım oyun.Onların çocukları yoluyla çıkaracağım büyük kargaşalar ..."dedi ve nefret dolu büyük bir kahkaha attı.Depoda sesi yankı yaparak iyice kötücül bir hâl aldığında Burak irkildi.Adam resmen kötülüğe hükmediyor gibi duruyordu.Bir anda bir korumaya seslenerek onu bırakmasını emretmiş,serbest bıraktırmıştı.En azından işine veletler burun sokmayacaktı..._Mısra'dan_
Emin olun şu an ne yaptığım hakkında en ufak fikrim dahi yok!Ellerim belimde,kızgınlıktan koyu yeşili olmuş gözlerle onlara bakıyordum.Annem ayağa kalktı bir anda.Ama umrumda değildi hesap sormaya devam ettim.
"Allah aşkına!Ben burda piskolojik işkence görürken siz çocuk derdindeymişsiniz yaa!"dedim bağırarak .Ve devam ettim.
"Ee devam edin?"dedim şu anki sinirimin zıtına karşılık sakin bir sesle .Bir an herkes bu ruh halimin değişikligini alışmaya çalışırken annem kızgınlıktan alev almış gözlerle bana bakarak konuşmaya başladı.
"Mısra ilk olarak hafıza kaybını göz önünde bulundurarak bize birdaha böyle bir hesap sormamanı söylemek istiyorum.İkinci olarak dediğim gibi tam belli değil."diyerek bitirdi sözlerini.Bende o arada ayağa kalkarak odama giden merdivenlere yöneldim.Bana sorarcasına arkandan baktıklarını hissetiğimde onlara bakmadan.
"Ben üstümü deyiştirip dışarı çıkıyorum."diyerek sözlerimi bitirdim.
Odama çıktıktan sonra banyoya yöneldim.Kapıyı hızla ardımdan örterken hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Boğazımı yırtarcasına çığlık atmak,ayaklarım uyuşana kadar koşmak..Daha birçok beni hissiz kılacak şeyleri tam şu anda yapmak istiyordum.Duvara ellerim kanayana kadar yumruk atmak istiyordum çünkü herşey çok fazlaydı.Taciz olayından sonra ne oldu?Savaş denen çocuğa aşık yada hoşlanıyormuydum? İdil nerelerdeydi ?Ve daha birçok bilmediğim,hafızamda cevaplandıramadığım birçok soru vardı.Farkında değildim ama ellerimle mermere yumruklar atıyor,bağırarak deli gibi ağlama seslerim banyoda yankılanıyordu.Taciz olayını tekrar yaşamış gibi hissetmiştim o an.O kadar korkuyorumki...Tarif edilemez bir sızıda vardı içimde.Birde şu sorularla birlikte kafamda koca bir uçurum oluyordu.
Kollarımdan tutularak odama doğru çekilirken Savaş'ın geldiğinin farkında bile değildim.Bana 'Tamam sakin ol Mısra. Ben yanındayım'tarzı şeyler diyerek sakinleştirmiye çalışıyordu.Onun kucağında kollarımı bacaklarıma sarmış bir şekilde yatıyordum.Beni yatağıma bıraktığında yatağı
soğukluyla irkildim.Onu boynundan tutarak üstüme düşmesini sağlarken dudaklarımız sürtünmüştü.Amacım sıcak kucağında tekrar yatmak istememdi.Ama o tekrar dudaklarıma kapanırken gözlerimi kapatım.Ondan gerçekten hoşlanıyor olmalıydım .Yoksa ben kendimi bir erkeğe kolay öptürmezdim.Yatağımda ve onun altında olduğum için öpüşmemiz iyice ateşlenirken ellerimi saçlarına daldırdım.Ellime yapışan saçlarla bir anda duraksayarak gözlerimi açtım .Saçları ıslak değildi.Bu sefer ellerime baktığımdaysa donup kaldım.Kemiklerimin üstleri yeni kapanmış yaralarla doluydu.Geri kalanıysa kandı.Savaşta benim durmamla duraklamış,duraklama sebebimi öğrenmek amaçlı benim baktığım yere bakmıştı.Oda aynı şeyi görmüş ve ne düşüğümü anlamış olacakki.
"Seni yanlız bırakayım biraz.Dışarı çıkmak için üstünü değiştir.Birlikte dışarı çıkacağız ."dedi ve gitti.Öylece arkasında hangi sesiz fırtınaları bıraktığını bilmeyerek gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kördüğüm
Novela JuvenilAksiyon Serisi 1 Onlar dört yakın arkadaşlar... Ama birbirlerine aşıklar... Aileleri yüzünden ortaya çıkan kargaşa... Bu zamana kadar saklanan büyük sırlar... Bunları hayatları kördüğüm olana dek fark etmediler... Peki hayatlarındaki kargaşa bitip...