Selaaamm bebeğimsulaarrr.Harika bir gün bu gün çünküüü tüm gün yattım OANSKSNSN.Komik bulduğum şeye bak ya neyse bebisleerr oy ve yorumu unutmayın optüümmm😽😽.
Erdem abi:Salona gelsenize
Siz:Niye ki
Erdem abi:Yağlı güreş atarız bir el abicim nasıl fikir
Siz:Ya sjshshbd
Erdem abi:Film izleyeceğiz Tuğra abin acıdı da onları da çağır dedi
Siz:CANIM ABİM BENİM BEEEE
Siz:Geliyoruz
"Arkadaşlar bizimkiler film açmış bizi de davet ediyorlar."
Hepsi ayaklandı ben yerde kalmıştım.
"Lan ben dış kapının dış mandalı mıyım kaldırsanıza beni!"
"Ay bağırma mal."
Fatih elini uzattı.Elini tutup ayağa kalktım ve ayaklarımı salladım uyuşmuşlardı hep birlikte aşağıya indik.
"Film için çağırmışsınız Allah razı olsun da nereye oturacağız acaba?"
Ümit abi hafif yana kaydı tam benim sıkışacağım bir yerdi işte bu beee.Hızla diğerleri kapmadan oraya geçtim ama bir yanımda Erdem abi bir yanımda Ümit abi sıkışmıştım.
"Yerimi kaptı vatan haini."
"Ben zor sığıyorum sen nasıl sığacaksın?"
Aras benden fayda bulamayınca gidip abimin kucağına oturdu.Bu çocuğun kucak fetişi olabilir miydi acaba sürekli birinin kucağında.
"Abicim sen niye sürekli kucağa oturuyorsun ya?"
Tuğra abim kucağından itince yere yüz üstü kapaklandı hunharca bir kahkaha atmıştım ama hepsinin bana bakacağını düşünmeyerek...
"Ne bakıyonuz ya."
Erdem abi beni kolunun altına aldı ve saçlarımı karıştırdı.Kendimi çekmeye çalıştım daha çok çekti.
"Ya saçım bozuluyor!"
"Sus sarı çiyan."
"Asıl sen sus salak."
"Salak öyle mi?"
Kendine daha da çekti ve saçlarımı düğüm yapmayı hedefleyerek daha çok karıştırdı.Ümit abi beni kendine çekti.Tüm saçım bozuldu ya kesmek zorunda kalmam inşallah.
"Ya abi bu saçımı mahvetti şuna bak."
Kaan abim bana baktı ve güldü.
"Tam cadıya benzemişsin."
"Beni beni bihterini."
Daha çok güldü ve öpücük atıp televizyona döndü Pelin ise telefona dalmıştı sözde film izleyecekti salak Fatih ortalıkta yoktu Derya ile konuşuyordu muhtemelen.Aras yerde oturuyordu abislerim ise koltuklara yayılmışlardı.Allah'ın öküzleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Hat
ChickLitİkizinin eski hattının kapanmış olduğunu düşünüp boş boş mesajlar atan İzem nerden bilebilirdi ki hattın biri tarafından kullanıldığını hemde çok yakından tanıdığı birinin. (Eğlencesine yazdığım bir kurgudur hatam varsa affola.)