0.6

12 4 2
                                    

Sınavlar bitti sonunda ...Ve kafam mal mal şeylerle doldu çıldıracağım.Neyse dua edelim de yüksek puan almış olayım düşük ise de hocalar yükseltsin birascik👉🏻👈🏿.

Keyifli okumalaarrr💋🐒.

Sakin bir şekilde etrafıma baktım.Pelin geldiğinden beri dans etmediği an yoktu bende biraz oynayıp yoruldum diye oturmuştum.Aras desen kız avlama peşinde,Azra abla da bir dans ediyor bir oturuyordu.

"Azra abla şuradaki çocuğa verir misin?"

Elimle sarışın,uzun boylu bir çocuğu gösterdim.Azra abla başını iki yana salladı.

"Hayatım ben esmer seviyorum."

"Iyyy zevksiz.Ben verirdim."

Azra abla güldü ve kafama vurdu.

"Ayık kafayla konuşalım bence bunu."

Biraz fazla mı içtim?Yoooo.

Biz boş boş ona veririm ona vermem muhabbeti yaparken yanımıza iki adam geldi.Bunlar kim ayol.

"Selam yanınıza oturabilir miyiz?"

"Yoooo."

Ters tepkim karşısında sağdaki kaşlarını kaldırdı ve gülümsedi.

"Ha sen direkt eve geçelim-"

"Noluyo yine ya?!"

Aras'ın ortama dalmasıyla Pelin de geldi.

"Hiç hanımefendi ile konuşuyoruz."

"Eeeee?"

Pelin el kol hareketi yapmasan mı bebeğim adamlar ayı gibi tersleri belli olmaz şimdi.Zayıf bir şeysin zaten.

"Eve geçelim diyorduk."

"Ben öyle bir şey demedim."

Ellerimi havaya kaldırdım.Hafiften bir başım dönüyordu ama bir şey olmaz.

Biri belimden tutup beni oturduğum yerden kaldırınca şaşkınca arkamdakine baktım.Erdem abiydi.

"Bir süre arkamda dur atlama kavga olursa."

Hızla beni arkasına geçirdi.Noluyor ya?

Azra ablaya baktığımda o da ayaktaydı.Bunlar ne ara geldi?Gerçi gelenler sadece Erdem abi,Kaan abi,Tuğra abiydi.

Kim ispiyonladı lan bizi.

Ben yere bakmaya devam ederken bir anda dünyam tersine döndü.

"Kafam götüme mi geldi lan!"

Erdem abi omzuna almıştı ya pardon.

"Aynen abicim.Yürüyecek halin yok götürüyorum seni arabaya."

"Kaçırıyorsun yani?"

"He aynen kaçırıyorum.İşim gücüm yok zaten dedim dur İzem'i kaçırayım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 5 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eski HatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin