2.Fejezet

4 0 0
                                    

Kedd-November 13

Miután kellően elbasztam az életem,faképnél hagytam a betegem és haza siettem. Igen gyerekek,lefeküdtem Shawn Mendesszel. Én idióta.

Gyorsan vettem egy hidegzuhanyt,aztán össszeszedtem magam,mert mára voltak pácienseim. Meg hát fel kell hívnom ma még Andrewet is. Na de kezdjük az elejével,ma még van egy interjúm is,amiről,ha minden igaz,leginkább a munkámról fognak érdeklődni.

 Na de kezdjük az elejével,ma még van egy interjúm is,amiről,ha minden igaz,leginkább a munkámról fognak érdeklődni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kint már a limuzin várt rám,így mosolyogva köszöntem a testőröknek és a sőförnek.

-Hogy van ma Miss. Francis?-érdeklődött az egyik őr,Roland. Direkt fiatal őröket vettem fel,hogy később is nálam munkálkodjanak.

-Köszönöm szépen a kérdést,jól vagyok Roland. Kérlek szépen tegezzük egymást,mert csak pár évvel vagytok idősebbek nálam meg hát amúgy is.-mondtam nevetve.

-Rendben Selena.-mondta a másik őr,George.

-Ti ma reggeliztetek?-kérdeztem,mire mind a hárman megrázták  a fejüket.-Akkor a forgatás után egy reggelizőbe vesszük az irányt.-csaptam össze a tenyerem.

-Selena,nekünk erre nincs pénzünk.-mondta ijedten a sőför,Evan.

-Evan,nem ti fogjátok fizetni.-mondtam mosolyogva,mire rázni kezdték a fejüket,én pedig csak vállatvontam. Közben pedig oda értünk a helyre.

Nyílván ott fogadott sok-sok paparazzo és rajongók. Nagyon jól esik a szívemnek,hogy ilyen korán felkeltek csak miattam. George szállt ki először,majd kinyította nekem az ajtót,én pedig nagy mosollyal kiszálltam. Rögtön elkezdték kiáltani a nevem és ujjongottak. Igyekeztem a legtöbb személlyel csinálni képet,illetve aláírást írni. Végül pedig bejutottam is. Ahol nem kellett csinálni velem semmit,hiszen szerintük tökéletes voltam így.

Leültettek egy kanapéra és a műsorvezető is leült a velem szembe. Majd elindítottak. Először ugye Angelina beszélt,majd elkezdett kérdezni tőlem.

-Hogy érzed magad ma Selena?-kérdezte Angelina mosolyogva.

-Őszintén picit izgulok,de már nagyon vártam ezt a napot.-mondtam őszintén. Igaz már elég sok műsorba volt szerencsém részt venni,de sose fog elmúlni ez az izgulás.

-Belecsaphatunk a közepébe?-kérdezte,mire mosolyogva bólintottam.-Anyukád egyszer említette,hogy te a nevedet egy hírességről kaptad. Te tudod ki az?-kérdezte.

-Igen,természetesen. Én a nevemet Selena Gomezről kaptam. Anyukám nagyon szereti őt és,hogy őszinte legyek én is.-mondtam mosolyogva.

-Szereted a neved?

-Igen,nagyon szeretem. Meg a második nevemet is,ami Hope. Azt azért kaptam,mert az a jelentése,hogy "Hit,Remény és Szeretet". -mondtam nagy mosollyal.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gyógyír az ágybanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin