Selam ^^
Söz verdiğim gibi Cemre ve Ecrin'in nasıl tanıştıklarına dair ilk karşılaştıkları sahneyi yazdım.
Keyifli okumalar dilerim.
💖
2014, Ankara
Tesadüfler de birer tesadüftü.
Ve aslında minik sandığımız o tesadüfler, yolun sonunda bizi kör bir düğüme bağlanmış, çözülmesi imkânsız olan kadere mahkûm ediyordu.
Çekingen ve minik adımlar yer aldı sinema salonun giriş kapısında.
Kızıl-kahvesi gözler, tetikte bir hâlde kapının girişindeyken, orada beliren kişinin beklediği kişi olmadığını görünce bakışlarını önüne çevirdi ve dümdüz surat ifadesiyle ekranda dönen tanıtımları izlemeye devam etti.
Girişteki adımlar merdivenlerden sakince çıkarken elinde tuttuğu fişin üzerinde yer alan numaraya baktı ve ardından en arkanın bir önündeki sıraya girip en sonda yer alan köşeye oturdu.
Genç adam, kendisinin arkasında kalan kızla bakışlarını birkaç saniye süresince ekrandaki tanıtımdan ayırıp boşluğa dikkat kesilirken zihni sanki arkasında bir gözü varmışçasına oradaydı.
Şüphe.
Bu gece her şey olabilirdi ve bu yüzden tetikte olmak zorundaydı.
Genç kız, üzerindeki kabanı çıkarıp yanındaki boşluğa bırakırken cebindeki titreyen telefonunu eline alarak işi çıktığı için gelemediğinden, kendisine özür mesajı atan arkadaşına samimiyetle bir cevap yazıp gönderdi.
Aslında arkadaşı hazırlanmadan ve dışarı çıkmadan önce gelmeyeceğini haber verseydi, kendisi şu an olduğu yerde olmayacak ve sıcacık evinde yorganının altına girerek resim çizecekti. Ama iş işten geçmişti ve şu an buradaydı, arkadaşı olmasa dahi merakla beklediği filmi izlemenin tadını çıkaracaktı.
Ekranda çıkan tanıtımlar, ikisinin de yüreğinde yer alan sıkıntıyı taşırmak ister gibi sürekli kendini tekrarlıyordu.
Genç kız usulca nefes aldığında, sanki bu nefes ortamdaki tüm ışık huzmesini yutmuş gibi salon karanlığa gömüldü.
Ve derin bir sessizlik meydana geldi.
"Ben bir köylü kızıyım, tay lalalay lalalay!"
"Vuruldum ben bir gence!"
"Kömür gözlü pek ince!"
Filmden önce fragman yer aldığında genç kız pür dikkat ekrana kilitlendi.
Unutursam Fısılda.
Buydu filmin ismi.
Kız, üzerindeki sıkılganlığı gördüğü fragmanla çabucak atarken başlayan filme odaklanması uzun sürmemişti.
Bir saatin sonunda kızın önünde oturan adamın yanındaki boşluğa, fötr şapkalı ve orta yaşlarda olduğunu tahmin edilen bir adam oturmuştu.
Elinde silindir şeklinde yuvarladığı dosyayı adam ile arasında kalan içecek yerine koyduğunda genç adam göğüs kafesini şişirecek kadar büyük bir nefes çekerek o dosyayı oradan aldı.