الحلقه الحاديه عشر

144 39 8
                                    

فانزاتي فانزيزي فانزوزو رأيكم يهمني 🌹❤️
روايه: #في_قبضه_فهد ✊️🐆
الحلقه الحاديه عشر : تهديد 🤬

استفاقت ميلا ببطء، وما إن فتحت عينيها حتى وجدت نفسها بين يدي يمان. شعرت  بخوف وارتباك غريب يملؤها، كانت مازالت الرؤيه لديها مشوشه فلم تكن تدرك بعد ما حدث، لكن سرعان ما تجمدت ملامحها، وبدأ الخوف يتسلل إلى أعماقها عندما أدركت أنها حقا بين يديه .

صرخت بخوف وجذبت الغطاء إلى صدرها لتستر  نفسها، بينما كان يمان يراقبها بدهشة تملؤها الحيرة حيث  نظر إليها وهو يحاول استيعاب الوضع، وعيناه تعكسان خليطًا من الصدمة والتوتر فقال  بصوت مضطرب محاولًا تهدئتها بعدما أدار وجهه عنها وأمسك جبهته وأخذ يحكها وهو يحاول أن يتذكر أي طرف خيط لما أدي بهم الي ذلك  ولكنه فشل بالأمر بسبب  التوتر الذي يقبع فيه الآن   فأردف  مبررا بهدوء .

يمان : بصي ، أنا...زيي زيك  وما أعرفش  إيه اللي حصل، أنا أدامك أهو بحاول أفتكر و مصدوم وما أعرفش إيه اللي حصل وإيه اللي ممكن يكون  وصلنا  للي إحنا فيه ده .

حدقت فيه ميلا، وعيناها تملؤهما دموع الغضب والحيرة والخوف ، ثم صاحت بصوت مخنوق باكي .

ميلا : وواحد زيك  ازاي يسمح لده يحصل من البدايه أصلاا...إلا إنه  يكون مخطط ومرتب لكل حاجه وعارف هو بيعمل إيه كويس أوي ..إنت اللي جبتني هنا غصب عني ..وانت اللي أكيد حطتلي منوم في الأكل اللي جابتهولنا  الوس ..خه بتاعتك اللي إسمها ليل ... وأعدت تقنعني إني  آكل معاك وإنتي بتدحلبني بالكلام علي اللي حصلي في الصعيد علشان أمنلك وعلشان تحاول تخليني أطمن وآكل يا كداب يا مجرم .

يعلم أنها مصدومه مما حدث  وما زاد يقينه علي فعلته هو رؤيه دماء نقائها علي الفراش فمد  يده نحوها محاولًا تهدئتها، لكنه تراجع عندما رآها تتراجع أكثر إلى طرف الفراش ، وكأنها تخشى الاقتراب منه. فقال بصوت مكسور.

يمان : ميلا، أرجوكِ اسمعيني، أنا مش فاكر حاجة زيك تمامًا… إحنا اكلنا سوا … و شربنا  العصير سوا ، وكنا بنتكلم  لكن فجأة كده؟ مش قادر أفهم ولا أفتكر إيه اللي حصل .

مسحت ميلا دموعها بيد مرتجفة، ثم همست بغضب

ميلا : إنت  كداب ...كداااب ..كنت عارف إني هرفض أي علاقه بيك  من الأساس، علشان كده حبيبت تكسرني و تنتقم مني وتحطني في موقف إني ما أقدرش أرفضك   ولا افتح بوقي .

شعر يمان بالعجز، فلم يكن يعرف ما يقوله. نظر إليها بحزن وألم، وقال بصوت هادئ

ميلا : أنا صحيح ليا علاقات كتير بس  عمري ما أخدت واحده غصب عنها علشان اعمل كده معاكي ..بس إعرفي إني مش هسيبك، هفضل معاكي وهتمم جوازنا آدام الجميع عشان أردلك كرامتك وأديكي حقوقك كلها كامله ودة هيكون إعتذار مني علي اللي حصل ..لأني زي ما قلتلك عمري ما لمست واحده غصب عنها .

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: 2 days ago ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

 #في_قبضه_فهد✊️🐆حيث تعيش القصص. اكتشف الآن