0.6

11 3 0
                                    

Evden okula doğru yavaş adımlarla yürüyordum.Aklım Kerem ile olan dünki yazışmadaydı.Anonimden sonra Kerem'inde beni Mete ile sevgili sanması beni şaşırtmıştı.Mete ile aramda arkadaşlıktan öte bir şey yoktu ve bunu beni tanıyan herkes bilirdi.

Ama Kerem beni tanımıyordu ve hiçbir zamanda umrunda değildim.

Eylül'e yazıştığımızdan bahsetmek istiyordum ama ona böcek mevzusunu anlatmamıştım utandığım için.

Kısa bir mesajlaşma olduğu için çok anlam yükleneme gerek yoktu bu yüzden Eylül'e anlatmamam daha iyi olurdu.

Okula geldiğimi farkedince saate baktım.07.48.
Zilin çalmasına daha 40 dakika vardı.

Sınıfa çıkıp çantamı masama doğru fırlattım.
Sınıfta kimse yoktu her zamanki gibi.

Okula hep erken giderdim.Geldiğimde kimse olmazdı ve rahat rahat telefonda gezinip şarkı dinleyebiliyordum.

10 dakika falan telefonda takıldıktan sonra Jale ile Ayşenaz sınıfa girdi.

"Maçı onun için izleyeceğim!"

"Bir sen değil okuldaki bütün kızlar onun için izleyecek Ayşe."

"Sevdiği kız olacak mı acaba maçta?"

"Bütün okul izleyecek zaten Ayşe illa o kız da olur."

"Ya abi düşünsene Kerem gibi biri sana aşık ve sen onu reddediyorsun.Aptallıktan başka bir şey değil."

"Kızın reddettiğini nerden biliyorsun?Belki Kerem ona açılmadı."

"Kerem ha?Okulun altın çocuğu sevdiği kıza açılacak yüreği kendinde bulamadı öyle mi?Net açıldı ve red yedi adım gibi eminim."

"Kerem çekingen biri.Duygularını içinde saklıyor olabilir."

Jale biraz durduktan sonra tekrar konuşmaya başladı.

"Belkide aşık olduğu birisi yoktur?Bilemeyiz."

"Basket takımının soyunma odasının önünden geçerken duydum.Kerem 11'lerden birisine aşıkmış öyle diyolardı.Ben gelince sustular tabi ama sayısalcı kız galiba."

"Ay cidden mi?Kız bizim sınıftan olabilir mi?"

"Kendi sınıfındaki kızlardan başka kimseyle takipleşmiyor.Değildir bence."

"Kesin kendi sınıfından o zaman."

Ettikleri muhabbet canımı sıkmaya başlayınca konuları dağılsın diye laf attım.

"Kızlar kusura bakmayın muhabbetinizi bölüyorum ama fizikçi hangi kaynağı getirin dedi haberiniz var mı?"

İkisi aynı anda arkadını dönüp bana baktı.Kafalarını olumsuz bir şekilde salladıktan sonra Jale cevap verdi.

"Ben ikisinide getirdim ne olur ne olmaz diye.Hüseyin Hoca'nın ne yapacağı belli olmuyor."

Kafamı sallayıp teşekkür ettikten sonra sınıftan çıkmak için ayağı kalktım tam kapıya yaklaşmışken Ayşenaz bana seslendi.

"Zühre sana bir şey sorabilir miyim?"

Euzu billahi mineşşeytanirracim.

"Sor."

Nefes alıp verdikten sonra konuştu.
"Kerem ile nerden tanışıksınız?"

Canım onu sormasan olur mu ya.

"Takımdan."

"Ne takımı?"

No tokomo.Ne takımı olacak gerizekalı sanarsın her takımda varım.

Orjinal Saçlı Kız-Yarı TextingWhere stories live. Discover now