Neredeydi bu lanet anahtar!Yaklaşık yarım saattir evin anahtarını arıyordum ama hala bir metal parçası elime gelmemişti.
Sonunda pes ederek saksının içindeki yedek anahtarla kapıyı açıp içeri girdim.
"Anne!"
Sesime kimse cevap vermeyince evde kimsenin olmadığı kanaatine vardım ve koltuğa atladım.
Aklım hala sabahki rezillikteydi.İyiki ben o haldeyken odaya kimse girip çıkmamıştı aksi taktirde hem Kerem hemde benim için iyi sözler söylenmezdi.
Kafamdan silmeye çalışıyordum ama hiçbir işe yaramıyordu.Belki duş almak iyi gelir diye düşünüp duşa girdim ve saçlarımı güzelce yıkadım.
Kafamda kertenkele gezdi yani.
Duştan çıktıktan sonra bornozumu alıp odama geçtim.Bugün benim için yoğun geçmişti hazır evdekilerde yokken saatlerce tiktokta gezebilirdim.
Arama kısmına edits songs yazdıktan sonra teker teker bütün şarkıları dinlemeye başladım.
Boş zamanlarımda yaptığım favori aktivitelerden biride kendimi editte gibi hissedip oyle davranmaktı.Nedense çok sarıyordu.
Şarkılara kendimi kaptırmış bir şekilde overthinklerken telefona gelen bildirim sesinden sonra dikkatim dağılmıştı.Kim mesaj atmış diye bakarken atan kişinin numarasının bende olmadığını farkettim.
0545*******:Numaranı engelledim ama kendime hakim olamıyorum Zühre.
0545*******:Sana çok pis tutulmuşum ben.
0545*******:Senin sevgilin olduğu halde.
0545*******:Bok gibi hissettiriyor bu duygu ama önüne geçemiyorum.
0545*******:Ne zaman farkedeceksin beni?
0545*******:Beni farketmen için Mete gibi sana arkadaş niyeti ile yaklaşıp sonra asılmam mı gerek.
0545*******:Mesajlarıma cevap vermeni istemiyorum.
0545*******:Çünkü bu doğru değil.
0545*******:Sen Mete ile sevgilisin aranızdaki o çekimi farkettim.
0545*******:Seni yine engelliyorum Zühre.
0545*******:Bu yaptığım etik bir şey değil.
0545*******:Görüşürüz,kendine çok iyi bak.
0545*******:Mete ile de mutluluklar.
0545******* adlı kişi Zühre kişisini engelledi.
Zühre:Hayır engelleme lütfen.(İletilemedi)
Zühre:Sevgilim yok adını bilmediğim çocuk.(İletilemedi)
Zühre:Mete sadece arkadaşım ve seni bu düşünceye iten şey ne merak ediyorum açıkçası.(İletilemedi)
Zühre:Engellemişsin yine ya.(İletilemedi)
Zühre:Değişik bir çar.(İletilemedi)
Bana 2 hafta öncesine kadar bir anonimim olcağını söyleseydiniz size götümle gülerdim.
Ama benim galiba bir anonimim var ve en kötü tarafı sevgilim olduğunu düşünüyor.Doğrusunu demek gerekirse uzun zamandır Kerem'den hoşlandığım için sevgili yapma ihtiyacı hissetmemiştim şuana kadar.Hatta ilk ve son sevgilimi 9. sınıfta yapmıştım.Yaklaşık 2 hafta sürmüştü ve boktan bir sebepten dolayı ayrılmıştık.Kanımın kaynadığı dönemler olduğu için çok ciddiye almıyordum bu ilişkimi.
YOU ARE READING
Orjinal Saçlı Kız-Yarı Texting
Literatura FemininaBir süredir anonim birisinden mesaj alan Zühre, bu kişiyi merak edip anoniminin peşine düşer.