Bölüm /6/

147 14 53
                                    

Bu bölümde birçok şey gelişicek haberiniz olsun.

Bu arada yorum yapmayı unutmayın 🤍

||||||||||||||||||

Sabah yine aynı geçti sıkıcı  . Şimdi kuzey ile birlikte dedikodu yapıyorduk.

"Lan velet ciddisin  dimi " Kafasını evet anlamında salladı "abla valla bak yandaki villanın sahibi sadece 1 kız ama sadece o neden bılıyon mu " Ben nerden biliyim,  kafamı hayır anlamında salladım
"bu kızın ailesi ile arası bozukmuş aileside bunla uğraşmamak için ev almışlar ama evde durduğu yok "

Bu velette ne cevherler varmışda ben görememişim. "Velet, hatırlıyon mu biz geçen markete gitmiştik orda bir tane kasiyer vardı o kadın niye sana tik tik baktı? " Başını geriye attı.

"Abla bak şimdi ben bir ara markete gitmiştim , ama girerken elimde o marketten almadığım çikolata vardı ben canga arıyordum baktım yok çıktım kadın arkamdan gel çikolatamı aldı ve yere attı bana çaldığımı idda etti sonrada aras abim falan geldi kameradan baktık çalmadığımı anladıktan sonra bana kin besledi"

"Ay kadın takmış sana " Dedim ve biri kapıyı çalma girişimimde bulunmadan adeta kapıyı kırdı ve içeri girdi ve o kişi tabikide umardı.

"İkiz gelsene büyük dedikodu var düğün iptal" Kuzeyle bakıştıktan sonra salona indik annem elinde kahve ile biriyle konuşuyordu ve sonrada kapattı.

"Kızım düğün iptal " Annemi dersi dinlemediğim ciddiyetle dinlemeye başladım "Adam kadını onun amcasının arkadaşının kızı ile aldatmış yetmemiş birsürü fotoğrafı YANLIŞLIKLA nişanlısına atmış sonrada kıza kuzenim demiş görüyor musun kızım ne şerefsiz insanlar var"

Allah adamın belasını versin haysiyetsiz şerefsiz. Yani aldığımız elbiseler ve takım elbiseler boşa gitti olsun belki başla bir düğün olur dolabımda kalsın.

Annemlede dedikodu yaptıktan sonra canım sıkıldığı için kuzeyle parka gittik cips kola yapmıştık ve hava biraz kararmıştı.

Buraya doğru gelen 2 tane adam gördüm giydiğim ceketin kapşonunu kafama geçirdim adamlar git gide bize yaklaşıyordu ben onları görebiliyordum ama kuzey göremiyordu iyiki çantamda ne olur ne olmaz biber gazı vardı onu elime aldım ve kuzeye yaklaşıp "sakın anı hareket etme bize doğru gelen 2 adam var arkanı dönme ve eşyaları toplamaya başla" Dedim ve yakında duran çöpe cipsi ve kolayı attım.

tam kuzeyin elini tutucaktım ki adamın kuzeyin koluna yapıştığını gördüm hiç düşünmeden o adamın kasınığına tekme attım ve onun yanındaki adamın gözüne biber gazı sıktım kuzey bayılmıştı .

bunlar uzun süre duramazdı kuzeyi kaldırmaya çalıştım ve onlar yerde kıvranırken onu Bahçeli bir evin içine gözükmeyecek şekilde ağacın arasına koydum.

o gözükmüyordu ama kafamın üstündeki sokak lambası beni ifşa ediyordu hemen telefonumu aldım ve duman abımı aradım...

5. Kez aramıştım herkesi ve adamların sesi yakından geliyordu kuzeyi birçok kez uyndırmaya çalışmıştım ama uyanmıyordu çantamdaki kalem ve para çıkardım paranın üstüne "kuzey seni göremeyecekleri bir yere sakladım bu notu okuyorsan beni affet seni koruyamadım keşke onlar geldiği an ordan gitseydik özür dilerim kardeşim " Yazdım ve bunu cebinde attım

bir anda bir el benim ağzımı kapattı nefesimi tuttum ve kuzeyin gözüken elini ayağım ile ettim ama nefesimi daha fazla tutamıyordum ve adam elini ağzımdan çekmiyordu en sonunda nefes aldım ve birkaç dakika içinde heryer simsiyah oldu...

Hadi Canım?!  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin