Hazan elindeki acıyı umursamadan sakin kalmaya çalıştı. En sonunda daha fazla dayanamayıp lavaboya doğru gittiğinde Dusan insan formuna girip genç kıza yaklaşacağı sırada Hazan bir elin ona uzandığını görünce hemen geri çekildi.
"Sizde kimsiniz?"
"Afedersin korkuttum seni. Sizi böyle görünce yardım etmek istedim. Kötü bir şey yoktur umarım." Genç kız adamdaki iyi niyeti fark ettiğinde
"Avuç içi biraz fazla kaşıntı yaptı." Dusan bakmak için izin isteyince ilk başta izin vermesede daha fazla dayanamayıp izin vermişti. Genç kızın narin ellerini kibarca tuttuğunda Hazan acı içinde kıvranıyordu. "Ssst sakin olmalısın." Demesiyle güç bela sakinleştirdi.
Avuç içini tamamen açtığında gördüğü sembolle kaşlarını çatarak Hazan'a baktı. Kralın bunu görmemesi lazım. Hatta hiç kimsenin! Yutkundu genç adam. Avuç içine yaptığı masaj Hazan'ı rahatlattığını gördüğünde çok rahatlamıştı.
"İyi misin?"
"Çok daha iyim teşekkür ederim. Moraliniz neden birden düştü ne gördünüz?" Anlatamazdı ki neyi anlatacaktı? İç çekti genç adam
"Bir şey görmedim. Lütfen dikkatli ol Hazan!"
"Ama neden?"
"Sen sadece dikkatli ol!" Dediğinde genç kıza yaklaştığında Hazan geri geri gittiğinde biranda durdu. Dudaklarını yanağına doğru götürüp sıcak bir öpücük bıraktı. Hazan sanki bu adamı tanıyordu. Dokunuşu, öpüşü, korumacı tavrı. Genç adam gideceği sırada elini tuttu. İkisinin ruhları cayır cayır yaniyordu adeta. Teşekkür ettikten sonra tebessüm etti genç adam. Hemen ardından genç kız hızla elini çektiğinde
"Şey boşver." Çağırmaktan vazgeçti genç kız. Genç adam hızlı bir şekilde yanından ayrıldıktan sonra gömleğin düğmesinin üç tanesini açtı. Sakinleştidiğinde senden nasıl uzak kalacagim ben! Eğer sen Sahmaransan gözüm ve kulağım sen olacaksın Hazan! Lanet olsun şuan sana deli gibi sarılmak istiyorum ama yapamam sevgilim.
Bedenim, ruhum seni isterken bu eziyet bize çok ağır. Seviyorum seni Hazan. Seni çok seviyorum. Yemin ederim seni herkese karşı koruyacağım. Bu babam dahi olsa. Kendi kendine konuşmayı bitirdikten sonra karşıda duran iki kişiye sihirle kavga etmelerini sağlarken diğer yandan iki kişiye de nefret tohumunu ekleyip tartışmalarını sağladığında etrafta kargaşa çıkmıştı.
Hazan'ın gelmesiyle bu kargaşa son bulup normale dönmüştü her şey. Dusan seslerin neden gelmediğini görünce arkasına döndüğünde Hazan'ı gördü. İçinden siktir! Çektiğinde alnına vurdu.
Benim seninle başım belada Hazan. Anlaşıldı kimliğin ortaya çıkmaması için adam akıllı yanında kötülük yapmayacağım. Of Hazan offf!Diye isyan bayrağını çekti.
Genç kız tebessüm ederek yürüdüğünde sanki etraftaki herkes onun yürüyüşüne zarafetine bakıyordu. Güzelliği dillere destandı. Annesi güzel bir kadındı evet ama aşırı bir güzelliği yoktu. Fakat Hazan hem çok güzel bir kadın hem de aurası çok yüksekti. Genç kız yerine oturduğunda bacak bacak üstüne attığında Yalın iyi olup olmadığını sorunca iyi olduğunu dile getirdi. Hazan telefonunj eline alıp tekrar ayağa kalktığında telefonla konuşmaya başladı.
Fakat yanında nefes hissettiğinde irkilmedi değildi. Barış Bey'e arkadaşlarıyla olacağını ve geç geleceğini söylediğinde yaşlı adam sadece dikkatli olmasını istedi. Arkasına döndüğünde gördüğü kişiyle çığlık atacağı sırada genç adam eliyle ağzını kapatarak
"Şimdi lavaboya gidiyorsun ve ben arkandan geliyorum anlaşıldı mı?" Dediğinde genç adamı onayladı. Hazan bir elini sıkarken diğer elini boğazına götürdüğünde ovaladi. Korkusunu belli etmeden lavaboya gittiğinde genç adam hızlıca tuvaletin kapısını kapatıp kilitledi. Hazan yutkunarak genç adama baktı. Genç adam her yaklaştığında genç kız kendi kendine. korkma! Sen çok güçlüsün korkma!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHMERANİN KIZI
Fantasy"Soyun!" Demesiyle bağırdı Ateş en sonunda Sıkıca belinden tutarak "Ne demek bu bırak beni?" Korkuyla bakıyordu. "Neden beni istemiyorsun söylesene neden?" Hazan genç adamın omuzlarına vurarak "Bırak ne olur bırak beni olmaz!" "Neden lan neden be...