5

16 2 1
                                    

Eve geldiğinde gece aldığı duş onu çok rahatlamıştı. Saçlarını kurutup taradığında üzerine pijamalarini giydiginde banyodan çıkıp yatağına uzandı. Eline aldığı kolye çok farklı bir sembolü vardı. Taoizmi temsil eden bir sembol. Bir yani iyi bir yanı kötülük saçıyordu.

Eline alır almaz garip bir enerji belirmişti. Sanki onu hissetmiş gibiydi. Bazı semboller ruhumuzun simgesini işaret ederken bazılarının hiçbir anlamı dahi yok! Dusan tebessümle ve heyecanla karışık ses tonuyla hadı güzelim tak şunu! Biran önce yanıma gel. Dediğinde o sırada Hazan yine bir ses duydu. "Sahmaran. Gerçeği öğrenmelisin sahmaran. Seni bin asırdır bekliyorum gel artık !" Bu sesi duyduğu anda korkuyla kolyeyi taktı.

"Git başımdan git!" diye öfkelendi. Kendi kendine korkuyla

"Dusan! Sana ihtiyacım var." Genç kız biranda kendini genç adamın yanında buldu. Karşısında genç adam gülümseyerek ona baktığında yanına gidip sıkıca sarıldı.

"Çok korkuyorum." Ona sıkıca sarılan bu kızı kırmaya özen göstererek saçlarını nazikçe okşadı.

"Sakin ol bak ben buradayım. Senin yanındayım." Sımsıkı sarılıyordu. Başını genç adamın göğsüne öyle bir koymuştu ki o sesi duymamaya yemin etmişti. En sonunda genç kızı kendinden çektiğinde Hazan bu sefer kulaklarını elleriyle kapadı. Ben senin içindeyim Sahmaran gücünü keşfet! Benden kaçamazsın!

"Yeter duymak istemiyorum yeter yeter!" Genç kızın omzundan tutup silkeleyerek

"Kendine gel Hazan!" Gözlerini genç adamın gözlerine diktiğinde

"İyi misin?" Sorusuyla karşılaştı.

"Sana geldim. Yine sana geldim. Sadece sen sakinleştiriyorsun!" Genç kızı yatağın kenarına oturttuğunda

"Anlat bana ne oldu?" Olumsuz anlamda başını salladı.

"Anlatamam!"

"Neden?"

"Anlatamam. Paranormal bir olay!" Dusan kahkaha atarak

"Şuan bir iblisle konuştuğun paranormal değil mi yani?" Genç adamın omzuna vurduğunda başını göğsüne koydu.

"Yanında olmam doğru değil, şuan bu durumda olmamız doğru değil ama kendimi bir şekilde sana çekilmiş hissediyorum." Genç kızın başını kaldırıp dik durmasını sağlayarak gözlerinin içine baktı.

"Bunun adı aşk! Ve sen en büyük kötülüğü kendine yaptın. Ben sadece arzuluyorum seni!"

"Sadece bu mu Dusan? Tamamen yanında görmek istemiyor musun beni?" Alnını genç kızın alnına dayayarak nefesleri birbirine değiyordu.

"Şuan olmaz! Güvende olman lazım Hazan. Her ne kadar yanında olmanı deli gibi istesem de şuan olmaz küçüğüm!" Hızlıca geri çekildi Hazan. Ayağa kalktığında derin bir nefes aldı.

"Benim gitmem lazım."

"Yanımda kalsan şimdilik!" Son kez onayladı. Genç kız genç adamın yatağına uzandığında genç adam sadece griy eşofman giymişti. Hazan genç adamın karın kaslarını görünce yutkunmasina engel olamadı. Sırtında beliren taoizm sembolü rüyasında gördüğü şeyle aynıydı. Panikle yerinden kalktığında Dusan sesi duyunca arkasına döndü.

"Neler oluyor!" Yatağın üstünde olan genç kız genç adama doğru yaklaştı. Dönmesini istediğinde kibar ve naif bir şekilde işarete dokundu.

"Bu işaret?"

"İyilik ve kötülüğü simgeler. Ve ben içimde sadece kötülüğü beslerim Hazan."

"Hayır onu demiyorum. Bu işareti ben rüyamda gördüm." Şaşkınlıkla genç kızın önüne döndü.

SAHMERANİN KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin