Tanıtım ve alıntı 1

940 41 40
                                    

Genç kız bedeninde olan değişikliklere anlam veremiyordu hele filut sesine tahammül dahi edemiyordu. Gittiği Şahmeran Mahallesi'nde yılanlara ait yeri bulur bulmaz kendini içinde buldu.

Genç kız korkudan tir tir titrerken bedenindeki değişimin farkında bile değildi! Bedenindeki bacaklar yılana dönerken acı içinde kıvranıyordu. Gerçek benliğine kavusuyordu.

"Hayır bu ben olamam ben yılan olamam!" Korkuyla bağırıyordu Hazan.
"Siz Yılanların Kraliçesisin kraliçem ailenizin intikamı bu güçlü alacaksınız tabi esas gerçeği öğrendiğinizde ve eşinize dikkat edin yoksa size zarar verebilir ya da siz ona zarar verebilirsiniz çünkü yılanların kanları zehirli olur.

Ama eğer Tanrı tarafından gerçekten siz evliyseniz ve tanrı sizi secip sizin ruh eşiniz ise işte o zaman sizin zehirinizden etkilenmeyecektir."

Hazan cesur bir tavırla
"Ailemin intikamını alacağım kendi adaletimi kendim sağlayacağım Azat hiçbir zaman benim eşim olmayacak!

Ailemin katilinin oğluyla asla olmaz! Suçlu mu suçsuz mu bilmiyorum ama bunu öğrensem bile yine de benim kocam olmayacak!" Gerçek benliğini kabullenerek

"Ben Yılanların Kraliçesi, ben Şahmeranın esas kızı madem yaşıyorum annemin ve babamın intikamını almaya yemin and iciyorum ve bu intikam alınmadan durmayacağım!'

Diyerek Yılanların Şahını gururlandırdığında genç kıza tacı takip koltuğa oturtup tüm yılanlar etrafında toplanıp saygıyla eğildi.
Ta ki birini görene kadar....

&

Genç kız bedeninde olan değişikliklere anlam veremiyordu hele filut sesine tahammül dahi edemiyordu. Gittiği Şahmeran Mahallesi'nde yılanlara ait yeri bulur bulmaz kendini içinde buldu.

Genç kız korkudan tir tir titrerken bedenindeki değişimin farkında bile değildi! Bedenindeki bacaklar yılana dönerken acı içinde kıvranıyordu. Gerçek benliğine kavusuyordu.

Düğününde her şey güzeldi Ta ki düğünümde evlendiğim adamla dans ettiğim sırada annemle babamın cesedinin çığlıklarını duyanan kadar!

Kıymışlardı bize kimsem yoktu artık hiç kimsem! Ailemin gözlerinde o katillerin yüzlerini görmem normal miydi sizce, yoksa  Tanrının onların intikamını almam için bana gönderdiği bir hediye mıydı bilmiyorum!

Bu kişiler çok yakınımdaydı. Kocamın ailesi!

Ya gerçekler! Duyduğum gerçekler beni mahvederse o zaman ne olacak?

Ates  Kayakalbime ilk kıvılcımı yerleştirirse intikamımı nasıl alırım?

O intikamı alacağım her ne olursa olsun! İşin içinde Ateş bile olsa yalnız sadece ona kimsenin zarar vermesine izin vermeyeceğim, hemde hiç kimsenin!

Yeni kitabın tanıtım ve alıntı bölümünü nasıl buldunuz?

Sizce dikkat çeker mi?

O kişi kimdi?

Esas gerçek nedir?

Bol bol yorum ve oy vermeyi unutmayın canlar destekleriniz için teşekkürler şimdiden 🥰

SAHMERANİN KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin