Tanıtım ve alıntı 2

600 35 17
                                    

Ateş  duyduklarıyla şaşkındı.
"Hazan Doganla mı? Ana saçmalamayın hadi ben istedim diyelim kız beni istemez tanımıyoruz bile!" Yaşlı kadın gülümseyerek oğlunun elini tuttu.

"Bak güzel oğlum şundan eminim ki Hazan'a görür görmez vurulacaksın sana göre bir insan, bilirim aşık olmazsın iş kolik bir insansın emin ol Hazan'da senden farksız değil hem bu iş ortaklığımız da etkileyecek yakında işin başına sen geçeceksin!"

Genç adam iç çekerek
"Tanışalım bakalım şu Hazan hanımla!" Yaşlı kadın çok sevindi.
"Çok güzel bu akşam ki partide karşılaşacaksınız!" Onaylamak zorunda kaldı genç adam ailesine düşkündü lakin her dediğini yapacak bir şekilde değil sonuçta onun kararı ve onun hayatıydı!

&
Ateş genç kızın üzerine yürürken Hazan elleriyle elbisesini sıkıyordu.
"Hazan bunu benden nasıl saklarsın söylesene?" Korkuyla başını yere eğdiğinde diğer eliyle duvara vurduğunda Hazan yerinden sıçradı

"Cevap ver susma!" Çenesinden tutup sertçe yüzünü yukarı kaldırdı.
"Sana diyorum cevap ver bana!" Genç kız kekeleyerek
"Me_me_mec_bur kaldırdım." Genç adamın gözlerindeki korku belli oluyordu. Genç kızın yüzünü okşayarak

"Beni değiştiriyorsun yapma!" Gözünden yaş geldi genç adamın
"Ben bu değilim Hazan değilim! Ben bağıran çağıran bir adam olmak istemiyorum. Hazan sen bana ne yaptın?" Korkuyla ellerini genç adamın yüzüne dokunacakken Azat izin vermedi.

"Gerçeği söyleyemem sana özür dilerim!" Genç kızın belinden tutarak kendine çekti
"Gerçekten karım ol o zaman!" Tokatı attı Hazan hiç düşünmeden
"Nasıl bunu benden istersin Ateş nasıl?"

"Seni istiyorum, seni seviyorum anlıyor musun beni sana deliler gibi aşık oldum başka biriyle gördüğüm an kendimi kaybediyorum Hazan anlıyor musun senin kokun, senin varlığın beni benden ederken sen neden?"

İtiraf etti genç adam çok seviyordu Hazan'ı lakin Hazan genç adamı sevsede bunu ona söyleyemezdi.

"Soyun!" Demesiyle bağırdı Ates en sonunda Sıkıca belinden tutarak
"Ne demek bu bırak beni?" Korkuyla bakıyordu.
"Neden beni istemiyorsun söylesene neden?" Hazan genç adamın omuzlarına vurarak
"Bırak ne olur bırak beni olmaz!"

"Neden lan neden kaç aydır evliyiz neden beni sevmiyorsun neden benden neden nefret ediyorsun, aklım almıyor lanet olsun lan senin yüzünden her defasında bu soruyu sürekli sorup duruyorum kafayı yiyeceğim artık!"

Genç kızı hala bırakmıyordu. Nefesi nefesine öfkeyle çarpıyordu.
"Beni korkutuyorsun, canımı acıtıyorsun!" Genç kızı yatağa attığında üzerindeki gömleğinin düğmelerini açarak genç kızın üzerine çıktı

Hazan korkuyla geriye gitmeye çalışırken Azat ellerini havada tuttu.
"Yalvarırım yapma!" Kalbi haddinden fazla atıyordu genç kızın. Azat bir anda...

Durmadan rüyalarımda o kadını görüyordum. Karanlık bir sokakta beni çağırıyordu.

Özel gücü mü biliyor muydu yoksa? Belkide bu bir kehanetin habercisiydi. Kehanetler, büyüler, uzay... Kulağa her ne kadar saçma gelse bile kehanetlerin çoğu gerçekleşiyordu.

Ve bazı kehanetler insanlığın sonunu getireekti. Şahmeranın gelişi gibi...

Ailemin şirketinden dolayı o kızla evlenmek zorundaydım. Fakat ben başka bir kadın benliğimi ele geçirmişken ve bir insana aşık olmuşken nasıl yapardım bunu?

Ben Ateş Kaya Namideger Dusan herhangi bir soyadım yok sadece Dusan derler bizim klanımızda İnsan formunda 28 yaşında İç mimarım. Ve bu insanlarla yaşamak gerçekten aptalca


Bu hikayede herkes kendi adeletini sağlayacak peki ya kim haklı?

Evet ikinci tanıtım ve alıntı da gelmiş bulunmakta yeni bölüme hazır mısınız?

Çok yakında ilk bölüm geliyor hazırlıklı olun canlar 🥰🌼

SAHMERANİN KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin