№¹

3 3 9
                                    

Tarih atın bebeklerim->

Neredeyse yarı bozuk ama yine de bu kalabalık insan seslerini bastıran kulaklığım ile arabanın camına kafamı yaslamış, yağmur damlaların kendilerini yavaş yavaş aşağı bırakıp süzüldüğünü izliyordum.

Babam bu trafiğe söverken ben sadece müzik dinleyip dışarıyı izlemekle yetiniyordum.

Babamın sinirine karşı 'sakin ol'diyecek bir annem bile yoktu benim. Evet, annem ölmüştü. Babam annemi o kadar çok seviyordu ki, o öldükten sonra kimse ile evlenmedi ve sevmedi, Bence olması gereken de bu. Hiç bir insan birini sevip kaybettikten sonra kimse ile olmamalı. Bakın, tabi ki deli gibi aşık olabilir buna bir şey demiyorum, ama sırf boş kalmamak için biri ile oluyorsa ben bunda bir şey ararım.
Babamı seviyorum, benim için herşeyi yapabilir.

Annem öldükten sonra babam ile Seul deki evimize geri gidiyorduk. Yeni okul, yeni arkadaşlar edineceğim bir şehire. Bunu düşünmesi bile heyecanlı değil mi? Bana göre değil. Artık kendimi duygusuz gibi hissediyorum. Heyecan, üzüntü, mutluluk gibi bir çok duygu bende önemini yitirmişti.

Ben han jisung, artık hiç bir şeyden keyif almayan, hiç bir şeyi umursamayan ve kimsenin -buna babamın zorla götürdüğü psikologlar da dahil- beni iyileştiremeyeceği biriyim. Evet, diğer insanlar gibi arkadaşlarım ile vakit geçirebilirim, bazı kişilere sıcak davranabilirim veya yeterince komik bir insan olabilirim. Fakat bunu gösterebileceğim insanlar zamanla oluşuyor. Yani hemen bir insan ile tanıştığımda ona sıcak davranamam.
Bu yaklaşık iki yıldır böyle, annem hayattan koptuğundan beri.

Olamaz başınızı çok şişirdim değil mi? Herneyse üzgünüm.

Dışarıyı bir süre daha izlerken arabanın yanına gelen motosiklet ile bir genç dikkatimi çekti. Kaskını kafasından çıkardı ve âdeta mor saçlarının hava alması için saçlarını karıştırdı. Bir ara göz göze geldik, o toprağı andıran kahverengi gözleri benim gözlerim ile buluşmuştu. Kabul etmeliyim, siyah ve parlak motorunun üstündeki bu çocuk mor saçları ile oldukça havalı gözüküyordu. Bir süre sonra gözlerini gözlerimden çekip trafik ışığına baktı, daha sonrasında kaskını takıp bana son kez bakış attı.

_____________________
•⭐•

               _____________________                             •⭐•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

deskmate/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin