Bahagian 5💗

31 3 0
                                    

      Di kelas....

"Wei, hang siap dak gi assignments?" Tanya Rabiatul.

"Dah. Wei hang tau tak ,laki yang kelas sebelah tu hensem gila wei." Jawap Intan sambil tersenyum.

"Tergoda dah... " Jawap Rabiatul sambil menjeling kepada Intan.

" Hehe.. bukan selalu pun...Tapi dia memang hensem Wei.." Jawap Intan sambil tersenyum.

"I think I'm more handsome than that man." Jawap Mikhael yang berpakaian baju kemeja putih itu.

"Sejak bila kau pakai kemeja ni? Selalu pakai baju jersey je." Tanya Intan.

"Sejak pertama kali ku melihat wajah si dia..."Jawap Mikhael sambil melihat ke dalam anak mata Intan.

"Apa pandang-pandang? Takde benda lain ka yang boleh buat selain kacau aku?"Ujar Intan.

"Ada. Maybe bercinta dengan kau?"Jawap Mikhael sambil menyilangkan tangan didadanya.

"Sebelum aku lempar fail aku ni,baik kau kunci mulut kau tu." Ujar Intan sebelum dia menjeling tajam kepada kawannya itu.

"Sabar sayang.." Jawap Mikhael sambil tersenyum lebar

"Apa benda kau ni?! Makin lama makin geli aku dengan kau ni!" Jawap Intan sambil menjeling tajam kepadanya.

"Hahahaha..jangan geli sangat,nanti suka pulak." Jawap Mikhael sambil mengenyitkan matanya.

Tanpa bercakap apa-apa,Intan pun memukul Mikhael menggunakan fail miliknya.

"Woi! Sakit la!" Jerit Mikhael apabila dipukul oleh kawannya itu.

"Padan muka. Tu lah, gatal sangat kan dah kena. Jangan ingat kecil-kecil macam aku ni tak boleh nak pukul orang. Jangan pandang sebelah mata lah."Jawap Intan sambil tersenyum jahat.

"Bahaya betul la kau ni. Salah cakap sikit, silap-silap boleh masuk underground la." Jawap Mikhael sambil melihat ke arah Intan.

"Biar lah. Aku tak kisah, dia yang masuk underground bukan aku." Jawap Intan sambil menjeling tajam kepada kawannya itu.

"Adiós querida. Nos vemos en el lago en un momento." Ujar Mikhael sebelum dia keluar dari kelas itu.

"Pensó que no entendía de qué estaba habland?[He thought I didn't understand what he was talking about?]. Jawap Intan sambil tersenyum lebar.

AKU MASIH SAYANG KAU [OG]Where stories live. Discover now