Babamdan beklediğim tepkiyi alamadım aslında . burnundan bir nefes verdi ve yerine geri oturdu.
-sen kime sorun diyosun ya dua et kardeşim hasta aklını rus salatası yapardım pislik
-bak cüce seni yerin dibine sokardım ama senle uğraşamam önüne bak.
Çocuk bana laf sokmuştu. Annem ve babam bir kelime bile söylememişti. Bana cüce demişti ama aslında orta boyluydum. Tabi onun boyu sırık olunca işler değişiyo. Neyse 3 saat sonra hemşire geldi ve çıkabileceğimizi söyledi. Kardeşimde kendine gelmişti. İnsanlık yapıp o egoistin yanına gittim.
-geçmiş olsun
Karşılık vermemişti.
-bencil pislik!!! Ne olcak!!!!
Arkamı döndüm ve ilerledim. Annem ve babama kızgındım. Kardeşimin keyfi yerindeydi . haliyle herkez gülüyordu. Ben hariç. Ön koltukta oturuyodum. Babam elini dizime koydu.
-neyi varmış benim meleğimin
-bişey yok baba siz keyfinize bakın
-o delikanlımı kızdırdı benim meleğimi
-hem o hemde...
-eeee
-siz
-neden kızım
-baba o çocuk beni yerin dibine soktu. Karşı koyamadığımı gördün ama bişey demedin
Bunları söylerken gözlerim doldu. Dışarıyı izlemeye başladım.
-haklısın kızım ama kendini savunabilecek güçte olduğunu sanmıştım.
-ama değildim baba
-üzgünüm özür dilerim.
-tamam önemli değil baba ne de olsa şu an önemli olan aylin.
Annem ortamı düzeltmeye çalıştı ama daha çok gerildim.
-kıskanmışmı fridevs abla
-anne lütfen
-hadi hadi
-babacım sağa çekermisin?
-neden
-babacım biraz yürüycem.
-kızım hava kararıyo daha bu saatte olmaz.
-baba aynurla elçin gelir.
-tamam o zaman
Babam beni indirdikten sonra gazladı.
Aynuru aradım.
-aynur çok bozuğum sahildeyim hadi gel elçinide çağır.
-tamam bebek neyin var
-gelince anlatırım.
-tamam 5 dakkaya damlarız oraya
-babay
5 6 dakka sonra bizimkiler yanıma damladı.
-ayla hadi anlat
-aynur kafa gidik
-ya tamam anlat kafan dağılır.
-elçin umutla aran nasıl
Elçin cevap verdi.
-kızım sanane sen derdini anlat
-of iyi tamam.
Derin bi nefes aldım.
- bi çocukla tanıştım.
Aynur yanlış anladı tabi.
-kamer ne olcak
-o pezevenkten ayrıldım. Birceyle çıkıyomuş
-o kaşarlamı ! Mal la bu
-aynur azını bozma
Aynurun telefonu çaldı.
-efendim. Ha tamam . bizim kızlarla sahildeyim. Ne olcak yiyceklermi bizi. Öf kısa kes ne diyicen. Tamam bi soruyum kızlara.
Aynur bize döndü.
-kızlar şulenin pijama partisi varmış gidelimmi?
Elçinle aynı anda "EVEETT!!" Diye bağırıverdik. Annemi aradım.
-Alo
-Efendim kızım. Bana hala kırgınmısın?
-hayır annecim.
-tamam o zaman
-anne şulenin pijama partisi varmış gidebilirmiyim yarın hiçbirimiz okula gitmiycez.
-tamam kızım hadi eve gelin kızlarla pijama veriyim size bi de gecelik falan bir iki aburcubur alırsanız parada veriyim.
-tamam annem eve ışınlanıyoruz biz hadi babay.
-tamam hadi bekliyorum
Kızlara döndüm
-Annem acayip bi kıyak geçiyo kızlar hadi ışınlanıyoz.
-tamam hadi.Dedi aynur.
Eve gittik. 3 pijama ,3 gecelik, ipodum ve annemin teklif ettiği üzere 20 tl kaptık. Kızlarla şule gilin eve vardık kapıyı açtığında pişman oldum. Dondum ve çok kızgındım. Erkeklerin olucağını nerden bilebilirdim. KAMER!!
-Sen burda napıyosun!!!
-a ben çok meraklıydım !! Sananee!!
-çekil şurdan pezevenk!
İçeriye girdiğimizde birceyi gördük . ve ona nefret bakışları gönderdik. İçerde millet kopuyodu ve ömrümde böyle büyük pijama partisi görmemiştim. Sonra büşrayı gördüm. Anladığıma göre bütün mahalleyi çağırmıştı şule. Neyse hiç beklemediğim biri çıktı . o egoisti gördüm.Ve yanında yine mahalle kaşarlarından büşrayı. Kız yavşıyodu o egoiste ama yüz vermiyodu. Neyse biz üst kata çıktık. Üst katta herkez kızdı. Aydın Kurtoğlu Hayırlı Günler çalıyodu. Kızlarla şulenin odasına gidip üstümüzü değiştirdik. Pijamalar hepimize yakışmıştı. Müzik çok yüksek sesliydi. Telefonları titreşime aldık. Elçinin telefon çaldı.
-efendim bebeğim . ikinci kattayız da burada sadece kızlar var ben aşşağı iniyorum. Hadi babay
Elçin bize döndü
-kızlar umut geldi ben sevgilimin yanına gidiyorum.
Aynur lafa bodoslama daldı . azımdan laf aldı kız
-tamam hayatım.git eğlen sen benimkide gelcek zaten.
Aynura döndüm.
-e ben napıçam.
-hani senin şu yakışıklı vardıya egoist. Galiba burda. Anlattığın tipe uygun birini gördüm aşşağıda. Git bi bak bakalım belki çıkarsınız.
-öf saçmalama aynur. Zaten büşra yavşıyodu ona.
-kızım çok negatifsin. Hadi aşşağı in ve kop.
-tamam e hadi sende gel.
-tamam hadi inelim.
Aşşağı indik. Birce ve arkadaş gurubu dans ediyodu. Herkez onları izliyodu. Neyse işte yalın keyfi yolunda aşkı sonunda çalıyodu. Birce kamerin eski sevgilim olduğunu biliyodu. Kız müziği kapatırdı ve yanıma geldi.
-sen su aylasın demi??
Evet lakabım su'ydu. Ve ya Ateş söndüren derlerdi.
-evet beğenemedinmi şekerim.
-senle bi dans yarışı yapalım.
Şule ve arkadaş ekibi arkama geldi . yaklaşık 15 kişilerdi. Bizde zaten 3 kişiydik. Tabi erkekleri sayarsak 5. Yani 20 kişi oluyoduk. Bence hemen konbinayson yapabileceğim için kabul ettim. Kız yeniden yalın keyfi yolunda aşkı sonundayo açtırdı. 16 kişilik bi ekiple dans etti. Kamerde yanlarındaydı. 8 kız yanlarındaki 8 erkekle dans ediyodu. Bizde 2 erkek 18 kız vardı. Aynur ayhanla , elçin umutla dans etçekti. Üçgen formunda olucaktık ve en önde ben vardım. Banada bi erkek lazımdı . ama ben idare ederdim. Neyse işte yalın bir bahar akşamında dans edicektik. Müziği ben söyliyicektim. Dansa başladık. İlk önce sadece ben söyledim ve herkez durdu. Sonra dansa başladık. Hepimiz bi harikaydı. Ve çığlıklar yükseliyodu . herkez çok beğeniyordu. Müziğin 2. Nakaratında biri elimi tuttu. Dans formumuzu anlamıştı. Ve bizle aynı şekilde dans ediyodu. O egoist elimi tutuyodu. El ele tutuşup ikiye ayrıldık. Ve yeniden birleştik. Burun burunaydık. Çok yakındık ve gözlerini izliyodum. Müzik bitmişti ve ayrıldık. Herşey harikaydı. Birce çok pis kızmıştı. Sonu iyi olmayabilirdi. Ama umrumda değildi biz kazanmıştık. Arkama döndüm. Ve grup sarılması yaptık. Ayhanla umut iyi dostlardı ama böyle sarılma işlerine pek alışkın değillerdi. Neyse işte Şuleye teşekkür ettim. Ve tabi onun ekibinede. Şule kızlar yukarda yer yatağında yatacağını ama biz 5 kişi olarak onun odasında kalabilecek olabildiğimizi söyledi. Bizde yukarıya koştuk. 2 kişilik yatak vardı . ayhanla aynurunmu yoksa elçinle umutunmu 2 kişilik yatakta yatacağına yazı turayla karar verdik. Para dik gelmişti ve biz üç kız aynj yatakta yatıp erkekler yerde yatıcaktı. Neyse işte. Sabaha kadar o egoistle yaptığımız dansı düşündüm. Bi dakika şule eğer mahalledekileri çağırdıysa o egositte bizim mahalledeydi. En son biraz uyumuştum ve uyandığımda bi insan satıcılığıyla karşılaştım. Kızlar beni satıp sevgililerinin yanında yatıyolardı. Demek uyumamı gözlemişler. Neyse kızları ve erkekleri uyandırdım ve şuleyle vedalaştık. Karşı kaldırımda o egoist ve büşra yürüyodu.büşra egoistle konuşmaya çalışıyodu ama egoist cevap vermiyodu.
-ateş hadi ama dün gece sana onca yalvardım ama beni odana almadın! Şimdi bari konuş!
Kız baya baya kaşardı. Bu arada çocuğun ismi Ateşti. Benim lakabımda su olunca bi anda durdum. Offf her şey uyuşuyodu. Ateş bizim apartmanın karşısındaki o koca villaya girdi. Ve büşra kapıda kaldı. Aynur ben ve elçin ona oh olsun bakışları attık. Ve eve girdik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKTAKİ SEVGİLİ
Lãng mạnUlaşılmaza ulaşmak meziyettir. onu ulaşamıyacağını bile bile arzulamak. istemek. herşeye rağmen sevmek. aşk uzaktakini istemektir...