Délelőtt 10 óra volt...
Már rég tanítani kellene ,de mivel tegnap unneplés volt,igy a mai órák 13órára csusztak át , és nyilvan hamarabb lesznek befejezve.A selymes takaró alatt ölelkező pár a madárcsicsergésre kinyitotta a szemét.
-Jo reggelt-mondta halkan Charles és oldalra fordulva nyomott Emilia ajkaira egy gyengéd csókot.
-Neked is. -mondta mosolyogva ,szemei ragyogtak...nem volt titok hogy gyengéd érzelmeket táplál a férfi iránt. Ezt tudta Charles is. De azt is tudta hogy biztos nem fog vele örökké tartani a kapcsolat. Nem fog vele itt maradni egy fiatal sikeres nő,aki ráadásul karrierje csúcsán van. Nem fogja magát elkötelezni,nem lesznek boldogok,nem lesz közös gyermekük.
Charlesnak mindene megvolt ,ami az anyagai javakat jelenti,de kimaradt nála az anyai szeretet,a jó magánélet...megszokta már hogy ő mindig háttérbe szorul. Nyilvan vágyik ezekre a dolgokra de tudja hogy csekély esély van erre. Kedvelte Emy-t. Ezért inkább sodródott ,lesz ami lesz alapon.
Meztelenül álltak az ablaknál ,amikor meghallották hogy Miley nyitott be az ajtón .
Összerezzentek és egymast takarták.
-Mi a franc?
-Miley!!!?
-Hahaha...nocsak nocsak...Csak nem zavarok? Ugyan ugyan...ne legyetek szégyenlősek...-arcára csalt egy kaján vigyort es végigmérte a férfit. Testvérére pedig megvetően nézett. A látszolagos jó testvéri viszonynak vége. Sose volt közöttük jo kapcsolat, bár Clarke mindent megtett de Cyrus iranyithatatlan volt .-Elment az eszed? Menj innen...-förmedt rá ,nővére majd sietett felvenni egy pólót. Charles zavartan nézett aztán nem takarta magát,egy "tessék itt vagyok" pillantást vetett Mileyra majd ő is halál nyugodtan felvette nadrágját és egy lila pólót. Közben végig a fiatalabb testvért nézte,és kölcsönösen ment a szemkontaktus. Miley arcán lehetett látni,hogy tervei vannak a férfival es csakis azert hogy ne legyen jó semmi,ami Emiliához köthető.
-Tűnj már el innen ,Miley!!-förmedt rá Emy azzal megragadta hugát és kitessékelte az ajtón.amint bezárta azt ,neki támaszkodott annak,es végig csúszott azon,hogy leüljön a földre. Kezeibe temette arcát. Charles odament hozzá, felsegitette és átölelte.
-Sajnálom...-ránézett az éjjeli szekrényre,azon volt egy tű és egy szer...beadta magának.-Az mi?
-Tudod...egy balesett miatt,toloszékhez voltam kötve,de Hank 1 éve kifejlesztett egy olyan szert ,ami kordában tartja a lábam és nem babrál semmit a mutációmmal sem.
Heti 1 adag...ez jóval pazarabb megoldás mint az első volt ,amit naponta adtam be magamnak de az még nem volt tökéletes.
Rossz előérzetem van a hugoddal kapcsolatban. Tudom mit akar
-Én is... kérlek,légy vele óvatos.
-Mondta ezt egy olyan férfinak aki igen is rajong a nőkért,es a fenébe is...Miley vadsága bejött neki. De hűséges típus. És Mileyval nem is foglalkozott ezidáig a képességeit nézve.
-Én ma nem tanítok...vele fogok foglalkozni,de vigyázok rendben?-Jólvan...
-Várj itt...igazabol neked nem kell órára menni, de délután,elmehetsz Hankhez hogy rád nézzen. -Azzal Xavier elment megkeresni Miley-t ,aki a szobájaban volt. Bekopogott az ajtón majd ,benyitott amikor hallotta h gyere. Ahogy belépett tele volt a szoba füsttel,a lány az ablakon nézett ki.-Miley...ez az épület dohánymentes...
-Nincs para...ez csak fű
-Az pláne...-Kozelebb ment a nőhöz. Rá kerdezhetett volna hogy mi volt ez az egész,de ezt hagyta...eppen ellenkezőleg cselekedett.
-Sajnálom...sajnálom hogy látnod kellett.
-Azzal a lendülettel megfordult és egészen közel állt a férfihoz,akit ismét felmért. Nem szólt semmit. Nem kellett ,mert mindkét lánynak bejött a pasas.
-Mikor kezdjük?
-Majdnem megkérdeztem,hogy honnan tudod... bocsáss meg ,megkell szoknom hogy Jeanen kívül van mégegy telepata.
Arra gondoltam hogy sétáljunk egyet a kertben... beszélgetünk, megismerjük egymást és felmérjük a tehetségedet.
Némán követte a férfit, a sarkában volt. Teljesen más volt vele végig menni a folyosón ,vad, arrogáns,buja. Minden mozdulata a kifinomult szexualitás.
Mikor kimentek, körbe vezette őt a birtokon. Mesélt az életéről es a lany is. Megvolt egyfajta bizalom,kapocs.-kérlek most nézz az elmémbe-kérlelte a professzor tanoncát ,majd erős szugerálás következett.Charles megprobálta elrejteni azt hogy mit gondol a nőröl,de sikertelenül,olyan helyekre is bemászott akiknek nem sikerült. Még Jeannek sem.Szinte leblokkoltatta az agyát.
-Látom...-vigyorgott Miley majd pupillája kitágult.
-Elég!!!-majd másodjára sikerult kiűzni őt a fejéből.
-Elkezdtél érdekelni...hogy tanultad ki ?
-Foglalkoztam azert ezzel. Már amennyire tudtam.
Most maga jön...professzor...
-Azzal jött a tipikus mozdulat a 2 ujj a halántékra,es annyira elmerult a láttottakban hogy nemtudta h ez a valóság vagy csak az elméje. Nagyobb volt a nő hatalma mint azt Charles gondolni merte.
Azt látta hogy le van kötözve Miley ágyán,es próbál kiszabadulni , jön felé a nő aki elkezdi vetkőztetni ,és megtörténik az amit nem szeretne...vagy esetleg mégis...
Levette ujjait halántékáról majd elfordult kémlelni a tájat.-Mmmm szóval nem tettszett?-Bökte meg Xaviert ahogy az még zavarában nem tudott ránézni.
-Miert? Miert mutattad ezt? Tudod hogy ez nem lehetséges,es azt is hogy ...
-Igen? Hogy? -Charles azt akarta mondani hogy mert kedveli a nővérét,de mint tudjuk Miley iránt egyfajta tüzet érez. Egy tiltott gyümölcs...
-Hagyjuk... Befejeztem veled ma az órát...-Azzal elment a szobájába ,Emy nem volt ott ,Hanknél volt. Töltött magának egy brandyt. Leült elmélkedni
ESTÁS LEYENDO
X-Men : Hírnév és Mutáció
RomanceEgy fiatal testvérpár ,akik hollywoodban ismertek ,rájönnek hogy veszélyessé váltak , így a fiatal X Professzor segítségét kérik. Charles mindamellett ,hogy sikeres még élvezi az életet,nők,sikerek sikerek hátán... Hogy hogy fér meg a csillogás és a...