A tornádó nagyobb es nagyobb lett,mire a lány kétségbeesett.
-Emilia...itt vagyok, nem vagy egyedül. Te uralod ezt...te teszed nagyobbá. Meg kell nyugodnod...-Majd megérintette a nő vállát,mire Emy vett egy mély lélegzetet, és megpróbált megnyugodni. A tornádó idővel,de kisebb lett...majd el is tűnt.-Semmi baj. Emilia,ne akarj túl hamar megtanulni mindent. -mondta nyugodtan az összerogyott lánynak aki könnyekben tört ki.
-Mi a baj?
-Csak,csak... Egyszeruen elfaradtam...belefáradtam mindenbe...Miy nem egyszerű eset ...figyelni kell rá... és túl nagy teher nyomja a vállam.
-Osztozhatunk rajta... vigyázok rá...-Majd felsegitette a hölgyet
És magához ölelte. Szorosan simult Clarke reszkető testéhez. Majd egymás szemébe néztek
-Kerdezhetek valamit?
-I...igen...persze...
-Hogy vagy te ilyen erős? Dolgoztál a filmiparban S közben küzdöttél a mutációddal amit nem uraltál...hihetetlen vagy...-Majd nem hagyva hogy megszólaljon,megcsokolta hosszasan ,lágyan mégis hevesen túlfűtve erotikától.
Mikor a nyálcserének vége lett és ajkaik szétváltak a szőke hölgy szemei még csukva voltak. Charles félmosolygott egyet.
-Menjünk... menjünk visszaAmikor hazaértek,másnap megkezdődött a tanév...pont jókor kerültek oda. Nyilván mindketten felvételt nyertek ez nem volt kérdés.
Volt hogy Xavier foglalkozott velük,volt hogy több gyerekkel,fiatal felnőttel sajátitották el uj képességeiket.
Természetesen Jean,Scott ,es Ciklon is a tanárok között voltak.Eltelt 2 hónap
A csók ami a szigeten történt,nem tudott kiforrni de ma egy buli alkalmával végre ismét közel kerültek egymáshoz.
Emy a Pultnál volt és a 4.pohár pezsgőjét itta, Xavier szintén nem volt szomjas. A férfi felemelte a poharát
-Chin-chin-vigyorgott majd ahogy koccintottak elveszett abban a gyönyörű szemekben,arcban. Meghúzták a poharat majd kimentek a kertbe sétálni-Büszke lehetsz magadra...tökélyre fejlesztetted a képességeid.
-szolt Charles , bár szemei mámorosak voltak,és folyton cikázott a lány dekoltázsa felé
-Megkell mondjam , irtó sexi ez a ruha. -Egy vörös koktél ruha volt rajta ,piros tűsarkúval, száján szintén ilyen színű ajakrúzs.
-Hűha professzor...zavarba hoz,kérem.-jött a kacérkodó válasz, hirtelen megfordult Charles és letámadta Emy-t ,de ugy hogy a falhoz nyomta,nyelve megkereste a nő nyelvét és gyenged játék vette kezdetét . Jobb keze elindult a nő combján felfelé megkeresve a legforróbb testnyilását,kicsit szétrakta a hölgy lábát es belecsókolt a nyakába,ujjai már simogatták a csiklóját,egy halk nyögés törte meg a csendet ,mire a lány is megtapintotta kemény férfiasságát,csípője ringatózni kezdett és egyre jobban akarta a férfit,igy magára húzta
-Vá..ahhh várj...menjünk fel...
-szolt halkan a professzor és mindketten vágytól égve irányba vették Charles szobáját,bezárták az ajtót...nem halloták de Miley követte őket és a kulcslyukon át leskelődött,egy darabig.Belezuhantak az ágyba ,a férfi meglazitotta nyakkendőjét,majd levette azt. Felállt ,elkezdte kigombolni az ingét,attól is megszabadult,Emy beleharapott a saját ajkába,Cgarles le térdelt az ágy széléhez,levette a lány fehérneműjét,de csak azt. A szoknyát feltűrte...és először lassú nyelv játék vette kezdetét. Emilia arca a gyonyortol eltorzult és felnyögött,két kezével a takarót markolta. Mikor már kellően sikamlossá vált odalent,Charles abbahagyta s fölé hajolt,de a lány ellökte, felült az ágyon és indulatosan kikapcsolta Xavier övét,kigombolta a nadrágot,amit egy mozdulattal le is rántott. Már csak az alsónadrág feszítette,amelyen kezét végighúzta,és felnézett a férfira aki hátrahajtotta fejét és nyögött egyet. Becsukta szemeit majd lassan érezte hogy lekerül róla a boxer,egy kis kecses kéz megfogja és fel-le mozgatja rajta csuklóját...Charles nyakán az erek kidudorodtak és arca pirospozsgás lett. Nemsokkal később forroságot érzett odalent,és nyálat. Finom cuppogás hallatszódott,amelynek hurtelen vége lett. Felajzott állapotbában indulatosan kissé erőszakosan mászott a nőre. Heves csókokat kapott, egyik keze a nő mellbimbóját izgatta. A pántokat lehámozta a vállairól hogy a köldökéhez legyűrje a ruhadarabot ,alulrol is ezt tette és mintegy úszógumi ugy volt a lányon a vörös ruhácska.
Xavier es Clarke mellkasa gyorsan mozgott. A nő szemeibe nézett majd megfogta vértől duzzadó kemény farkát és lassan belenyomta a nedves tájékba. Egyszerre sóhajtottak fel,s lassan mozgatta csipőjét. Lassan ,lassan egyre beljebb mignem már tövig a nőben volt,akinek szemei kissé eltűntek,arca osszerezzent. Majd hirtelen kinyitotta mert Charles gyorsított a tempón es egyre durvább lett, tüzes,kiéhezett, erőszakos. Aztan lassitott hogy elnyujtsa a pillanatot. A lány g pontját makkja hegyével maszirozta,amivel el is jutatta a csúcsra. Emy teste megfeszult es összeszorította a vaginajat is,amit Xavier is élvezett. Addig leállt,megvárta míg a remegés abbamarad,kijjebb húzta testrészét hogy kiszivárogjon az áttetsző folyadék. Majd egy nagyobb lökéssel teljesen becsuszott igy ismét tövig benne volt. Végig egymas szemébe néztek ,ölelkezdtek ,csókolták egymást. Charles hirtelen furán kedzett mozogni,és nem volt teljesen bent, a teste megmerevedett ,szemöldökei közelebb kerültek egymáshoz ,szivverése felgyorsukt és akkor már nem mozgott továbbCsak egy nyögés hallattszódott....megállt.Gyöngyöző verejtéke es lihegése,a közös játékuk végéhez ért. Miután kifujta magát leszállt a nőről.
Osszebujtak,es ouszikat nyomott Emy fejére. Beszélgettek ef5y kicsit,és számukra a buli ezzel véget ért.Miley baromi féltékeny volt...noha neki nem tettszett a Professzor,de az egója miatt ő is megakarta kapni a férfit. Irigy volt mindig is a nővérére.
Miutan pár percig állt az ajtoban és hallgatta őket,megivott 2 üveg bort...plusz pár adag tudatmódosító szert is.A reggel mindenkinek fájt
KAMU SEDANG MEMBACA
X-Men : Hírnév és Mutáció
RomansaEgy fiatal testvérpár ,akik hollywoodban ismertek ,rájönnek hogy veszélyessé váltak , így a fiatal X Professzor segítségét kérik. Charles mindamellett ,hogy sikeres még élvezi az életet,nők,sikerek sikerek hátán... Hogy hogy fér meg a csillogás és a...