"Ahogyan iszogatta a kiöntött töményet,egyre tobbet gondolt Mileyra. Lehunyta szemeit ,felsohantott. Nem akart találkozni Emyvel sem...bezárt ajtó mögül nézte ahogyan a nap lassan nyugovóra tér. Kopogás zökkentette ki "
-Ki az?
-Valaki akinél 2 üveg pezsgő van..."szólt Miley ,aki bentről hallotta ahogyan a léptek kozelednek az ajtó felé,ami lassan kinyílt résnyire. Be slisszant es rázárta. "-Minden rendben? Professzor..."tette hozzá gúnyosan. A férfi nem szólt. Ült a székében es az ablakon nézett ki, hallgatta ahogyan a tücskök zenéltek a kertben. Figyelmét az az apró pofátlanság terelte el hogy a lány elindított egy jazzt a lemezlejátszón. Rápillantott,majd arra is ahogyan jött 2 tele pohárral felé a szőkeség,aki ráadásul bele ült a kilátásba az ablakpárkányra. Charles némán elfogadta az italt,de nem nézett még mindig a nőre. "
-Ez ...ezt most hova tegyem?
"Kérdezte a csajszi. "
Nézz már rám..."fogta meg arcát apró tenyerével ,mire egy kicsit tudott a szemeibe nézni,ugyanis valaki kopogott. Halkan nyöszörgő hangon. Az italba épphogy nem kortyolt bele...
Kinyitotta az ajtót és a 8 éves Sarah volt. Barna haja volt barna szemei a professzort figyelték és felfelé tartotta kezeit. Charles felemelte. "
-Mindjart jövök..."azzal becsukta az ajtót es atmentek a kislány szobájába. "
-Gyere kicsi...mi a baj?"tette le az ágyba es ült le az ágy szélére .
-Rosszat álmodtam...szeretném ha itt aludnál apa."Erre a szóra mindig elérzékenyül ,bólintott "
-Persze...itt maradok "nyomott az arcára egy puszit és befeküdt mellé. Simogatta a haját az arcát karját ,pociját. Nem kellett fél óra és halkan szuszogott a kislány. Óvatosan felkelt az ágyból, betakarta ,homlokát megcsókolta. Visszament a saját szobájába ,ahol Miley mar nyujtotta is a pezsgőt...amelybe bele is ivott. Sőt lehuzta az egészet. Amit...nem...kellett...volna...ugyanis erosen bele volt keverve randi drog es extasy...a szénsav csak felerősitette ezt...a lány nyújtotta még a füves cigi utolsó slukkját. "
-M...Mi...Miley..."Elvette es vele is szivott. Ahogyan azt elszivta hatott is az anyag. Nadrágja kissé szűkös lett,a kis csitri pedig már meztelen volt...Végig azt hitte Emilia az...a lány megfogta a kezét es huzta maga után a zuhanyozóba,eresztett vizet ,kellemesen meleget. A férfi ruhái ,haja...minden vizes volt. Behunyta szemeit..."
-Emilia...szeretlek..."Miy erre nem reagált csak vigyorgott és megcsokolta a professzort. Tudatosan vezette a férfi egyik kezét a melleihez...Charles a másikkal megtámaszkodott a falnál. Megcsókolta a nyakát kezét még mindig a lány vezette...mélyen belenézett a szemébe...es megindult lefelé."
-Ezt akarod? "-Kerdezte mintha egy pillanatra magánál lett volna es tudta hogy Miley az. Miy bólintott." Keményen..."Xavier felvonta a szemöldökét majd egy határozott mozdulattal 2 középső ujjával behatolt lentre. Nem finomkodott, egyből izgatni kezdte a g pontot. A nő néha megrenegett ,teste megfeszult,a levegot szakadozva vette. A víz tovabbra is rájuk folyt. Volt az egészben valami izgató,valami szép. Ugyanakkor undorító hiszen ez megcsalás, szörnyű húzás volt ez a lánytól. Nem a férfi hibája hiszen tudatmódosító szerek hatása alatt áll.
Hirtelen megforditotta a lányt es a falhoz nyomta szemből, a csempe azert még hideg volt. Csípőjét megemelte es bepucsitott. Csak a slicc hangját hallotta es egy meleg kezet erzett a derekán a másik kéz valószínű mást fogott. A következő pillanatban csak azt érezte hogy feszíti lent valami,ami tövig benne van. A férfi ruhái fent maradtak,egyáltalan nem finomkodott neha koplant a nő feje a falba,aki egyáltalán nem adott ki hangot sőt végig vigyorgott. De aztan amikor egyre durvabb tempót diktált és a bal kezével még a hajába is belemarkolt es hátra huzta azt,hogy megharapja finoman a nő nyakát,akkor kiszaladt egy elég hangos nyögés "
-Ezaz...ne kimélj"Nyögte majd osszeszoritotta fogait,hogy elviselje az élvezetes fájdalmat.
Miley azon kapta magát hogy nem folyik már a víz,megragadják a nyakát és az ágyra lökik,kissé köhögött amint újból levegőhöz jutott. Xavier ledobta a vizes holmijait a földre,rácsapott Miy fenekére, majd a hátára feküdt,tekintete nem volt tiszta, sőt csoda hogy a heves szívverés nem okoz galibát. Még mindig azt hiszi Emyvel van ,aztan egy kicsit kitisztult a látása amikor Miley rá ült,és behelyezte farkát a nedves nyilásba. Két kis kezével megtámasztotta magát a férfi mellkasán és elkezdett lovagolni.
Charles tudatában volt hogy ez már a hugica. Becsukta szemeit,es élvezte a dolgot. Aztán kinyitotta es újból Emy arcat látta. Kilökte a karjait hogy mellkasára dőljőn, igy átvéve az irányitást. Charles gyorsitott a tempón és olyan szögben döntötte magára a hölgyet,hogy egy új érzés, élvezés fogta el őket.
Kapott egy pofont a lánytól ,majd az ő nyakát is fojtogatták. Ekkor ismét a fiatalabb testvért látta. Megállt hogy szusszanjon , így ismét Miy iranyitott aki lassan ringatta csípőjét,majd körkörösen is mozgott.
-Miley...
-Hm???"állt le" Álljak le? -nézett a férfira,akinek kezdett kitisztulni minden. Már késő volt ...megcsalta hosszú idő után azt a nőt akivel lehetett volna bármi...bar kevés esely volt rá,de optimista volt.
-hagyj békén!!"lokte le magáról a lányt,megtorolte nedves himtagját. És körülnézett, ruhái a földön,a szoba füstös. Arcát a kezeibe temette. Kihasználva erezte magát. Mondhatni erőszak történt? Dehát ő volt...de nem volt magánál...hogy fogja ezt megmagyarázni? Ránézett Mileyra.
-Miert???"az emlitett megvonta a vállát "-Nemtudom...akartalak...azt akartam hogy nekem is jo legyen...
-Mi a francot képzelsz? Miért én? Miert ?ezt nem ...nem értem. Minden ferfival ezt csinaltad? Akihez köze volt?"megpróbálta magát tűrtőztetni,de felemelte a hangját es lehetett érezni a dühöt,az elkesereddtséget,a boldogságról való lemondást.
-Nem...csak veled...és ha nemtudod miért akkor ostoba vagy,hiaba vagy a naaaagy Professzor...mégis vak.
-A francba...nem vagyok ostoba! Es most jol nyisd ki a füled! Tudom miért...de őt akarom...
-Ha...zug...ság! Belenéztem az elmédbe,ott voltam én is...ott volt benned a kíváncsiság....na? Jo voltam?megfelelt?
-Tűnj innen...most azonnal"mutatott az ajto felé, ő meg felpattant es felöltözött. Miley is vitte a ruháit megállt a férfi előtt és a szemébe nézett.
"Ideje dönteni...Professzor!"majd bebaszta maga után az ajtot.
VOCÊ ESTÁ LENDO
X-Men : Hírnév és Mutáció
RomanceEgy fiatal testvérpár ,akik hollywoodban ismertek ,rájönnek hogy veszélyessé váltak , így a fiatal X Professzor segítségét kérik. Charles mindamellett ,hogy sikeres még élvezi az életet,nők,sikerek sikerek hátán... Hogy hogy fér meg a csillogás és a...