Az önce bölüm yazdım ve bir çık gir yaptım bütün emeğim boşa gitti. Ve bu durum beni çok üzdü ama yinede uzun yazmaya çalıştım.
İtaliano 𝘼𝙨̧𝙠-ı
Güneşin ışıkları yüzüme vurunca biraz kıpırdandım. Mızmızlanarak sağ döndüm ve en sonunda oflayarak yataktan ayaklarımı sarkıttım.
Saate baktığımda 12:11 olduğunu gördüm ve banyo'ya doğru ilerledim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kıyafetlerimi değiştirip üzerime siyah kısa kollu crop ve altıma bol gri eşofmanımı giydim. Son olarak ise saçlarımı açık bırakarak taradım.
Merdivenlerden hoplaya zıplaya indiğimde mutfağa gittim.
Cosimo bir yandan kahvaltısını ederek bir yandan da tableti ile bir şeyler ile uğraşıyordu.
Şöyle bir süzdüm onu hassiktir ulan burası bir harika.
Üstündeki lacivert takım elbise yana yatırmış kumral saçları ile mükemmel di özellikle o belli olan karın kasları.
𝘽𝙞𝙧𝙙𝙚 𝙖𝙙𝙖𝙢ı 𝙮𝙚 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧𝙨𝙚𝙣 𝙘𝙖𝙣ı𝙢
Olur aslında.
𝙉𝙀
Kafamı iki yana sallayıp masaya doğru adımladım ve oturdum.
Cosimo "Uçağın 15:40'da bebeğim ".
Sanki bırakmak istemiyor gibi bakıyordu.
Derin bir nefes alarak kahvesinden bir yudum aldı ve elindeki tableti masaya yavaş bir şekilde bıraktı.
" Bebeğim vera biliyorsun seni tek göndermek istemiyorum ama işlerim çok yoğun ve bunları hemen halledip seninle Türkiye'de 1 ay kalmak istiyorum. "
Yüzümde tatlı bir gülümseme oluştu ve başımı tamam anlamında salladım.
"Biliyorum Cosimo hem bir dahakine birlikte gideriz benim erken gitmem daha iyi olur hem. "
Onunda yüzünde tatlı bir gülümseme oluştu ve tamam manasında kafasını salladı.
💫(𝙝ı𝙯𝙡ı 𝙗𝙞𝙧 𝙜𝙚𝙘̧𝙞𝙨̧ 𝙮𝙖𝙥𝙩ı𝙢 𝙖𝙧𝙩ı𝙠.)
Sonunda evimin tam önünde duruyordum ailem bir süprizimi hak etti bence.Kapıyı tıklattım ve geri adım atarak heyecanla bekledim.
Kapı açıldığında gereksiz insan laf sayıyordu.
"Ya ben kime diyorum ki hayır illaa şu kapıyı ben açacağım of anne. "
Kafasını sonunda bana çevirerek şok olmuş bakıyordu.
Kapıyı hemen yüzüme kapattığında şok olmuştum.
"Lan mal açsana kapıyı cici kardeşim. "
Kapıyı tekrardan açmıştı ve kollarını hemen belime sardı ve beni kendisine çekti.
Bayada iri yarı olmuş.
Siyah kıvırcık saçlarını öptüm ve okşadım nede olsa özlemiştim.
Annem söylenerek geldi.
"Mehmet Allahın cezası seni kaç kere dedim ben sana kahveye gitme ayartıyorlar kocamı benim ah mehmet vah mehmet"
Annemin sözleri kesilerek durdu ve bana baktı aniden kardeşimi iterek bana sarıldı ve yanaklarımı öptü.
En sonunda kurtularak odama çıktım ve kendimi yatağa attım.
Sonuçta akşam yemeğe cosimo gelecekti
Onu özlemiştim bile o güzel gözleri kumral saçları ile tam bir melek.𝙈𝙚𝙡𝙚𝙠 𝙢𝙞 𝙚𝙢𝙞𝙣 𝙢𝙞𝙨𝙞𝙣 𝙢𝙚𝙡𝙚𝙠 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙜̆𝙪𝙣𝙖?
Sâdece lafın gelişi.
💫
Cosimoy'la konuştuktan sonra masayı hazırlamıştık annemle ve sadece cosimoyu bekliyorduk.Babam kollarını birleştirmiş ve yüzünü ekşiterek televizyon izliyordu.
Sonunda kapı zili çalmıştı.
Aniden ayağı fırladım ve kapıya gittim.
Babam da arkadan söylenerek geliyordu.
"Hayır hanım şu kıza bak aman sanki başbakan geldi. " Diye homurdandı.
Kapıyı açtığmda Cosimo nun yüzünde güzel bir gülümseme vardı ve elindeki bir çiçeği yani nergisi bana uzattı vs diğer laleyi anneme uzattı.
Annem nazikçe cosmiya sarıldı.
Babam ise elini uzatarak öpmesini gösterdi.
Kardeşim ise sırıtarak cosimoya bakıyordu.
Derdi neydi sizce
𝙋𝙖𝙧𝙖.
Evet.
•
Yemeğimizi yerken en sonunda kardeşim yani baran lafa girdi."Ee Cosimo kız kardeşin var mı"sırıtarak sorduğu soruya.
Bacağını cimcikledim ve inledi.
Tabiç babam gülmemek için zor duruyordu.
" Evet var"cosimo ona sertçe baktı ve en sevdiği olan yaprak sarmasını yoğurda bandırarak ağızına attı tabii ben yapmıştım.
𝙈𝙪̈𝙠𝙚𝙢𝙢𝙚𝙡
Babam boğazını temizleyerek konuya girdi.
"Eeee cosimo ne iş yapıyorsun. "
Bu arada demeyi unuttum babam albay. "
Evet evet şimdi söyledim size.
Lütfen küfür etmeyin.
Cosimo lafını geciktirmeden"Russo holdingin sahibiyim aynı zamanda Russo otellerin sahibiyim ve bir spor salonum var. Birde kumarhanem var. "
Baran ağızı açık Cosimoya döndü ve hemen yandaki sarmaların yarısını Cosimo'nun tabağına döktü.
Babam boğazını hemen temizledi ve"güzel başarlı bir çocuksun. "
Yalnız baba o bir mafya.
Deli bir mafya.
Manyak.
Neyseleyip tabağıma geri döndüm.
O sırada ortaya bomba gibi düşen soru.
"Kızımla ne zaman tanıştın sen Cosimo. "
.
.
.
EVVVEEEET SOOONNNNN NASIL OLMUŞ VOTE VE YORUMLARINIZI ALIRIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Italiano Aşk-ı/Texting
Hành độngSİZ:Selamun aleyküm SİZ:İtalyan şarabımm :**79**"??? Italiano Aşk-ı Kuzenine yazayım derken İtalyanın büyük Mafyasına yazarsa ne olur. Peki İtalyan mafya aşık olursa işler karışır. [Başlangıç tarihi.04.06.2024] NOT:Argo kelimeler vardır. 1#bela 1...