Part 3 : Siap Repair

426 20 1
                                    



Pak Ya meninggalkan Yuni tergolek. Anak Cikgu Shahrul dan Puan Hanim masih lena di dalam buian. Dia tersenyum melihat gadis bogel tertidur setelah disetubuhinya.


"Nanti bila bayi tu menangis terjaga lah dia tu, nak lagi tapi den raso baik den poiee boli barang-barang nak repair bocor kek siling bilik Rozita tu lah" kata hatinya.


Jam 3 petang Pak Ya sudah pun selesai membaiki papi bocor di rumah Cikgu Shahrul dan Hanim. Pak Ya taklah berbuat apa apa pada si Yuni sebab kedua dua cikgu tu dah balik dan berada di rumah. Yuni sempat juga meraba anu godang Pak Ya semasa dia di dalam bilik mandi membaiki paip yang bermasalah tu.


"kalau Yuni mahu, bapak datang ya? atau kalau bapak mahu, Yuni boleh datang ke rumah bapak" kata Yuni mengofferkan dirinya.


"Boleh Yuni.... Pak ya tunggu yo, bilo-bilo Yuni nak, Pak Ya dah sedio.... Hehehehehe" kata Pak Ya. Tetapi mereka disapa oleh Cikgu Hanim.


"Yuni jangan kacau Pak Ya buat kerja tu, kau pergi ke dapur, buatkan teh" arah Cikgu Hanim.


"Ya kak, saya pergi dulu Pak!" Pak Ya mengangguk senyum dan teruskan membuat kerja. Hanim memerhatikan Pak ya membuat kerja.


"Dah nak solosai ni cikgu. Den nak poieee tengok di bilik sewo kek bawah pulak, bilik si Rozita tu."

"Dia dah balik tadi nampak nya Pak Ya." tambah Hanim.


Hanim berdiri di tepi pintu bilik mandi tu, memakai kain jarang. Oleh kerana cahaya di luar bilik mandi tu lebih terang maka Pak ya nampak lah bentuk pinggang dan keseluruhan kaki panjang Hanim. Terkedu sekejap Pak Ya yang sedang mencangkung tu.


"Hai...kalau aku ado peluang ni, si Hanim ni pun buleh aku sodok ni!" kata hati Pak Ya yang dah pun bertambah horny melihat apa yang di depannya.


"Ohhh maaf" tiba tiba Hanim tersedar yang Pak Ya merenung peha dan kakinya. "Maaf Pak Ya, tak sengaja pulak" tangannya terus ke pantatnya dan seakan akan menutup bahagian sulitnya itu.


"Hehehehe! tak apo cikgu Hanim. Den tak nampak apo apo pun, jangan lah malu malu" Pak Ya hanya tersenyum.


Hanim melangkah ke belakang. Bila Pak Ya bangun dilihatnya anu godang Pak Ya menjalar melingkar dalam seluar Pak ya! Hati nya tertanya tanya.


"Betul ke tu? atau Pak Ya ni ada menyelitkan sesuatu dalam seluar nya tak" bisik hati Hanim


"Malu lah saya Pak Ya, maaf ye." kata Hanim merasa segan.


"Ehhh... tak apo. Pak Ya ni dah tuo, dah tahu macam mano bontuk eh...hehehehe" ketawa Pak Ya seorang diri. Ini membuat Hanim merah padam dan merasa segan. Pak ya melangkah keluar dan bersalam dengan suami Hanim...Cikgu Shahrul. Dia tengah baring d depan TV. Hanim menghantar Pak Ya ke pintu.


"Pak Ya... saya nak tanya sesuatu. Tadi apa yang dimaksudkan oleh Yuni tadi tu Pak ya, kalau dia nak dia nak jumpa Pak Ya tu?" tanya Hanim.


"Tak ado apo apo...." Pak Ya cuba mencari helah. "Alaaa.....errrr.... tentang urut badan..." Pak Ya cuba menghelah.


"Pak Ya boleh urut dan pandai ke?" tanya Hanim.


"Boleh lah jugo.Pak Ya mintak diri dulu yo, nak ke bilik Cik Rozita pulak" Maka Pak ya pun beredar. Anu godangnya dah mula nak naik bila berbual berdiri rapat dengan Hanim tadi. "Kalau den dapek cikgu Hanim tu, den nak bantai lamo dio tu, cantik bonar, buek anu den kogreh yo" idam Pak Ya mengenangkan Cikgu Hanim yang membangkitkan nafsunya itu.


.

.... BERSAMBUNG

Pak YaWhere stories live. Discover now