"Tak den sangko botul budak ni!" kata Pak Ya sendirian. hatinya agak risau juga. SMS yang diterimanya tadi membuat dia gelisah. "Sapo yang hantar MSS macam ni?"
Pak Ya menerima satu sms yang menyatakan penghantarnya nak rasa batangnya....anu godangnya.... Dia tak berapa cam akan number penghantar itu. Cuma ada nama 'anis', dan dia tak kenal akan anis tu.
Setengah jam kemudian dia menerima satu lagi. Isi dan mesej yg agak serupa. Kali ni dari 'Dara'.
Sehingga tengah hari Pak Ya telah menerima lebih kurang 12 sms yang nak merasa 'anu gadang' nya... Dia tak kisah kalau ada yang nak. Dia pun memang suka sex ni.... tapi yang tak menyedapkan hatinya ialah semacam nama dan number hp nya dah dijaja orang.
"I tahu batang giant you tu boleh puaskan mana mana pantat, Pak Ya... please , I nak jumpa you... Ida." lagi satu sms masuk!
'Siapa yang menjaja namanya ni? yg memberitahu yg batangnya besar dan 'boleh memuaskan mana mana pantat'?
Pak Ya pun mula mencari jalan untuk mencari siapa dalang di belakang ini semua. "Hanim? Pak Ya nak mintak tolong lah..."
"Eh? Pak Ya... Pak Ya nak jumpa saya?" tanya Hanim....
"Yo lah...den nak jumpo kau sokojap! sekarang buleh tak?" kata Pak Ya.
"Boleh Pak Ya... nak pakai sexy sexy ke? Hehehehe!!!" Hanim tertawa.
Hanim masuk. "Pak Ya sayang...." guru muda itu memeluk Pak Ya.
"Hmm..." Pak Ya membalas pelukannya ,
"Eh! Tak macam biasa pun Pak Ya? Kenapa?" tanya Hanim. Dia duduk. dan membuka jaketnya. Hanim memakai baju ketat tube. Buah dadanya menonjol menguja Pak Ya. Mata Pak Ya memfoikus kearah dada miontok Hanim. Diamasih ingat lagi buah dada besar tu mempunyai susu kalau diperah dan dihisap....
Hanim memang dah merasa anu nan gadang Pak ya... sejak dia masuk menyewa di rumah sewa Pak ya ni, Hanim memang merupakan 'regular' yang selalu nak kan anu godang Pak Ya dalam lubangnya...
"Den ado terimo sms lah. Kau tengok dan baco ni..." Pak Ya memberikan hpnya pada Hanim. Hanim dah mula menanggalkan seluar jeans nya.
"Jangan lah kau tanggal seluar tu pulak...Pak Ya susah hati lah dengan sms ni...banyak lah!" kata Pak Ya.
Hanim tetap melucutkan jeansnya. Dia kini berdiri dengan hanya berseluar dalam dan tube ketat sexy.
"Alaaa... Pak Ya.... Nim macam ni.... tak kan batang Pak Ya tak keras besar macam minggu lepas ... Hanim dah lama tak dapat lah..." Hanim mengambil hp Pak Ya. Dia membaca.... tersenyum. "Hmm... nakal nya sms ni semua!" Hanim tersenyum nakal dan mengurut urut anu godang Pak Ya... dia tahu bagaimana nak buat kan anu tu 'godang'....dan godang lagi.
YOU ARE READING
Pak Ya
General FictionNOTA : Cerita asal ada 10 bab sahaja, dan aku pernah sambung sampai ke Bab 12. Kini, aku dah berjaya sambung hingga bab 25 setakat ini, dan on going kalau aku ada masa nak menulis. .