Dua bulan selepas insiden gambar anu godangnya di muat naik ke internet....
"Den dah ponek lah Dollah." kata Pak Ya. Dollah memandang pada Pak Ya. Hairan. Macam ni punya kehidupan dia dah penat? bosan?
"Ponek macam mano tu?" Dollah memandang Pak Ya kehairanan.
"Haisyyy!! Den ni solang sari dapek pantat... sonang bonar den dapek. Kadang-kadang tu, siang malam dapek. Siang dapek Rozita, malam dapek Hanim, esok pagi nyo dapek Lia Ghaso bosan pulak lah..." Pak Ya memandang pada rumah sewa nya di belakang tu. Nampak Lia melambai padanya. Lia pelajar di institut kecantikan berdekatan simpang depan tu. Teringat dia Lia meraung raung semasa anu godangnya masuk buat pertama kali dua minggu yang lalu. Pak Ya melambai balik.
"Eh? Sodap lah macam tu Pak Ya, saya ni Pak Ya kalau tak kawan Pak Ya lah, tak dapat saya, gersang saya ni!" kata Dollah. Dollah teringat dia juga dapat beberapa kali share gadis dan pompuan yang datang nak jumpa Pak Ya.
"Den nak pergi bocuti la dalam seminggu dua ni lah..." kata Pak Ya. Lia masih lagi tersenyum di tingkap biliknya dan menunjukkan buah dadanya pada Pak Ya. Pak Ya tersenyum saja.
"Oh? Kemana? Jauh ke?" Dollah bangun dan berdiri. "Eh? Sapo pulak tu yang menayangkan buah dada tu?" kata Dollah dalam hatinya. " Besar boleh tahan juga tu"
"Ontah lah, den raso nak bercuti ko Kolumpo lah, nak duduk di rumah sepupu den tu. Senah tu ado rumah bosar, den buleh duduk situ seminggu duo..." anu godangnya dah mula keras sebab Lia dah mula mengada-ngada. Dollah berdiri di sebelah Pak Ya. Lia tiba-tiba hilang dari tingkap biliknya.
"Ekau tengok lah tu, Lia tu, sodap body dio tu... haisy!" kata Pak Ya. Dua minggu dulu dia memantat dengan Pak Ya. "Tak puas puas budak tu, ah tigo kali aku pancut , dio nak jugak. sakit pinggang den!" kata Pak Ya.
"Budak Lia mano ? Yang bukak baju tu ke?" tanya Dollah.
"Hmmm... dio lah. Mano lagi?" kata Pak Ya. "Kalau kau nak, kau porgi jo jumpo dio tu... potang2 macam ni dio tu sorang yo tu. Kawan2 dio bolum balik lai." kata Pak Ya macam tak bermaya saja.
"Kalau gitu, sapa nak jaga urusan tempat ni, Pak Ya?" Dollah bertanya, matanya masih tertumpu pada tingkap rumah sewa Lia. "Mana lia ni? Dah hilang dah? Hmm... aku nak naik pergi tengok lah budak Lia ni, mana tahu, dia pun gian macam aku jugak? " kata hati Pak Ya.
"Kau lah tolong tengok-tengokkan tempat ni. Dia orang punya kebajikan, sewa, kau pungut lah. " kata Pak Ya. Dia duduk dan bersandar. "Ado jugo yang tak dapek bayar... budak-budak kolej tu, nak berhutang yo!"
"Ada ke?" tanya Dollah.
"Si Lina dan Pn Hanim tu. Lewat bayar. Kadang-kadang tak nak bayar. Ekau ingat tak masa kau datang Lina ado tidur kek bilik aku tu? Maso tu dio bayar pakai body dio lah tu... haisyyy!!! " kata Pak Ya.
Ada sedikit rasa kecewa juga, tak dapat duit, sewa. Tapi body dia, pussy dia, memang berbaloi masa tu rasanya, suara dia meraung-raung tu pun membuat Pak Ya puas. Mana tak nya, entah berapa kali si Lina tu capai klimaks semasa ditujah oleh Pak Ya.
YOU ARE READING
Pak Ya
General FictionNOTA : Cerita asal ada 10 bab sahaja, dan aku pernah sambung sampai ke Bab 12. Kini, aku dah berjaya sambung hingga bab 25 setakat ini, dan on going kalau aku ada masa nak menulis. .