"Assalamualaikum......ooo....Cik Rozita......" panggil Pak Ya dari luar.
"Waalaikumuusalam....Oh Pak Ya, saya ingatkan pencuri mana pulak tadi" sahut Rozita senyum.
"Hehehehehe! Tak ado pencuri sini do, den ni yo, tongah brosihkan tando basah kek siling ni hah!" Pak Ya menggunakan kayu dan kain menjolok dan menyapu kesan kesan basah tu.
Cik Rozita memandang pada Pak Ya yang sedang membuat kerja. "Basah seluar Pak ya ni?" dia ternampak bentuk anu godang Pak Ya.
"Alaaaa...tadi Pak Ya buek kojo kek bilik mandi cikgu tingkat ateh tu, dah basah. Apo nak buek kan?" jawab Pak Ya sengih. "Eh? dio nampak anu godang den ko?" bisik hatinya.
Rozita terus masuk ke tandas membiarkan Pak Ya melakukan kerjanya di dalam bilik, dia tak karuan apabila melihat batang yang terbonjol besar di sebalik seluar yang dipakai oleh Pak Ya Rozita menangggalkan pakaiannya, dia berbogel mengadap cermin di dalam bilik air itu sambil mengelamun mengenangkan apa yang dillihatnya itu.
"Besar nya? Betul ke tu. Alat dildo aku pun tak se besar tu, tak sepanjang tu? Isyy!!! takkan lah tebal macam tu?" Teringin pulak hati si Rozita nak melihat batang Pak Ya. "Dildo aku tu, tadi dia mesti Nampak dildo aku atas katil dan di almari tu" Rozita berfikir. "Sebab dildo tu dah beralih tempat, mesti dia yang usik usik" hatinya masih berkata-kata sambil jemarinya mengusap-usap kemaluannya yang kian membasah.
Di luar bilik air, dia dalam bilik tidur Rozita, Pak Ya cuba meninjau tetapi oleh kerana dia berpijak di atas tilam dia pun terjatuh dan bunyi kayu penyapu tu telah membuat Rozita terkejut lalu meluru keluar meninjau apa yang berlaku. Pak Ya terlentang dan memegang kepalanya, dia terhantuk betul betul di frame pintu bilik mandi dan Rozita yang masih berbogel berdiri tercegat berdekatan kepalanya.
Air dari badan Rozita menetes di muka Pak Ya, apabila Rozita yang basah itu tunduk dan bongkok cuba membantu.
"Ohhh adoi sakit kopalo den ni....bongkak ke? berdarah ko?" Pak Ya secara automatis bertanya pada Rozita.
Rozita pula secara automatis tidak sedar akan keadaannya yang telanjang bogel terus saja meriba orang tua itu.
"Pak Ya!? Oh! Luka ni Pak Ya, ada darah sikit ni." Rozita tak nampak malu atau segan kerana keadaan itu adalah suatu yang emergency. Kerana dia memangku Pak Ya, buah dadanya yang basah lagi segar bugar itu menyentuh pipi Pak Ya, macam tilam empuk Pak Ya rasa.
"Tak nampak parah Pak ya..." kata Rozita. Dia membelek bahagian belakang kepala Pak ya. "Tapi ada darah sikityang keluar ni dan pasti bengkak ni..." katanya dgn nada yang agak serius.
Lengan orang tua itu terletak baik saja di atas peha gebu eksekutif sexy itu. Rozita pula tak membantah, dia sedar sangat keadaannya pada masa itu, tapi oleh kerana kecemasan dia perlu memberi pertolongan. Dia seorang ahli bulan sabit yang terlatih.
"Syukur kopalo tak parah, tapi poning raso eh!" kata Pak Ya.
YOU ARE READING
Pak Ya
General FictionNOTA : Cerita asal ada 10 bab sahaja, dan aku pernah sambung sampai ke Bab 12. Kini, aku dah berjaya sambung hingga bab 25 setakat ini, dan on going kalau aku ada masa nak menulis. .